Bekijk volle/desktop versie : Hebben jullie leuke ideetjes om geld in te zamelen voor de Moskee?



Pagina's : [1] 2

13-03-2013, 23:20
Iets organiseren bijvoorbeeld??
Andere ideetjes?



[Iedere reactie = groen ]

14-03-2013, 02:07


schoonmaak of autos wassen by mensen voor een vergoeding ; dat geld dan doneren naar moskee

jezelf aanbieden by ondernemers bakkeryen ; kruidenierszaken ; restaurants voor mee te helpen als soort van vrywilliger ; & dat zy dan in ruil geld doneren voor moskee

ik zou zelfs naar platteland gaan & de boeren helpen als ze ook zouden doneren voor goede doel


14-03-2013, 10:27
een benefiet houden met verschillende activiteiten?

14-03-2013, 10:28

Citaat door StreetChic:
schoonmaak of autos wassen by mensen voor een vergoeding ; dat geld dan doneren naar moskee

jezelf aanbieden by ondernemers bakkeryen ; kruidenierszaken ; restaurants voor mee te helpen als soort van vrywilliger ; & dat zy dan in ruil geld doneren voor moskee

ik zou zelfs naar platteland gaan & de boeren helpen als ze ook zouden doneren voor goede doel

leuke ideeen

14-03-2013, 10:32


benefiet houden of rgele dat er iemand komt preken in de moskee die erg gewilld isen zusters hapjes laten maken en dan in de moskee verkopen .

dus soort lezing/conferentie

14-03-2013, 15:35

Citaat door moslimaatjuh09:
een benefiet houden met verschillende activiteiten?

Wat voor activiteiten?
Naast henna zetten weet ik het niet meer


Citaat door I_S:
benefiet houden of rgele dat er iemand komt preken in de moskee die erg gewilld isen zusters hapjes laten maken en dan in de moskee verkopen .

dus soort lezing/conferentie
Ook een leuke ideetje : hapjes
Thanks voor de tip

14-03-2013, 15:47
vrouwen vragen of ze iets van hun goud willen geven.

Dat deden ze bij ons, veel vrouwen gaven een ring,ketting,of een armband fissabillah

14-03-2013, 15:50

Citaat door Nam0es:
Wat voor activiteiten?
Naast henna zetten weet ik het niet meer


Ook een leuke ideetje : hapjes
Thanks voor de tip


denk aan modeshow, kleding verkopen etc.

14-03-2013, 15:51

Citaat door nawal-1985:
vrouwen vragen of ze iets van hun goud willen geven.

Dat deden ze bij ons, veel vrouwen gaven een ring,ketting,of een armband fissabillah
Nee dat durf ik niet

14-03-2013, 15:53
eten verkopen op een benefiet.

15-03-2013, 08:18

Citaat door Nam0es:
Wat voor activiteiten?
Naast henna zetten weet ik het niet meer


Ook een leuke ideetje : hapjes
Thanks voor de tip
ik ben vorig weekend naar een benefiet geweest
ze hadden henna,anasheed band,verkoop van Islamitische kleding en boeken,activiteiten voor de kids,kapster,manicure,hapjes,verkochten 2de hands spullen

15-03-2013, 12:37

Citaat door moslimaatjuh09:
ik ben vorig weekend naar een benefiet geweest
ze hadden henna,anasheed band,verkoop van Islamitische kleding en boeken,activiteiten voor de kids,kapster,manicure,hapjes,verkochten 2de hands spullen

15-03-2013, 14:35


een benefiet,
er was ook juist een benefiet voor moskee de koepel in belgie.
er was een lezing.
ze verkochten,snoep,chips,hapjes.
er werden dingens geveild.
ze hebben goed geld ingezameld;omdat alles door vrijwillgers werd gedaan,gekookt,hapjes,
mensen hadden hun takschitas gedoneerd voor v erkoop.

15-03-2013, 14:52
-Een benefiet houden met verkoop van eten, en waar verschillende activiteiten plaats vinden zoals; henna, workshops (bijv over opvoedig, hijaab, kleding en andere relevante onderwerpen) verkoop van kleding, anasheed, lezing.
- zusterdag met verschillende activiteiten weer, modeshow met mooie abaya/kaftan, verkoop van eten etc.
- doneerbusjes zetten in winkels/slagerijen

Pagina's : [1] 2