Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Verstand van haar verven!



13-03-2013, 21:27
Zijn er lady's die verstand hebben van haar verven!

Ik wil namelijk me haar verven in ombre stijl, ook wel dip dye genoemd.

Mijn nicht wil het aanstaande zaterdag voor me aanbrengen, de vraag is nu;

Ik heb me haar zo vaak geverfd, alleen ik heb rood tinten in me haar.
Hoe krijg ik die eruit?

Enkel zwarte haarverf werkt, maar dat duurt zo lang voordat het uit je haar is gegroeid.
En het hoort te overlopen van donkerbruin naar blond/caramel.

Dus hoe krijg ik weer gewoon donker bruin haar zonder roodtinten!


Ps; zonder ontkleuren!

13-03-2013, 23:27


Upp, wil ik ook wel weten..

13-03-2013, 23:38
Bedankt! Up!

14-03-2013, 07:52
Meid die rode tinten zullen nooit weggegaan. Ik heb het ook gehad ik wou van donkerbruin/rood naar lichtbruin. Het kon niet ben naar zoveel kappers geweest en informatie gezocht. Dus heb ik toch maar een blonderings wassing gedaan. Ik hadden daarvoor ook zwart in me haar. heb elke kleur gehad. Maar je moet dus echt een blonderings wassin . Doen om het eruit te krijgen. Ik heb die wassing 2x gedaan. En nu NOG zit er een beetje rood doorheen. Ik geef je als tip; was je haren met head and schouders. Dat heeft wel bij mij geholpen.

14-03-2013, 12:08


Jaa! Ik heb zowat ook elke kleur gehad,zelfs zwart. Hoe agressie is die blonderings wassing voor je haar? Me haar is net weer bijgekomen, geen zin dat ik straks weer droog en breekbaar haar heb!

Dus dat wordt geen ombre haar voor mij
Niemand verder een idee, hoe ik gewoon asbruin haar kleurig haar krijg?

14-03-2013, 12:19
Zwart haar met licht bruine punten geen optie? Wat je ook kan doen is highlights en de punten, door de highlights is het geheel lichter en hoef je niet het gehele haar te verven.

Mocht je toch echt liever weer bruine haren kan je:
- blonderen en daarna verven
- blondeerwassing (verlicht het haar maar is veel minder schadelijk) en dan verven
- een bruine kleur kiezen die weinig tot geen rood bevat, dan worden je haren bruin met een hele lichte rode gloed.

Ga naar de kapper of wil je het liever zelf doen kan je bij een kappersgroothandel gaan kijken (daar stel je zelf de verhoudingen samen en kunnen ze je advies meegeven)

14-03-2013, 13:35

Citaat door Cuttie_:
Jaa! Ik heb zowat ook elke kleur gehad,zelfs zwart. Hoe agressie is die blonderings wassing voor je haar? Me haar is net weer bijgekomen, geen zin dat ik straks weer droog en breekbaar haar heb!

Dus dat wordt geen ombre haar voor mij
Niemand verder een idee, hoe ik gewoon asbruin haar kleurig haar krijg?
Toen ik die wassing deed 2 keer, was mijn haar niet beschadigd geworden, omdat ik altijd mijn haar goed verzorg met maskers enzo.. I know.. ik wil ook heel graag goud/bruin haar maar dat gaat helaas niet tenzij ik het echt bleek.

14-03-2013, 15:06

Citaat door Aminaatje-88:
Zwart haar met licht bruine punten geen optie? Wat je ook kan doen is highlights en de punten, door de highlights is het geheel lichter en hoef je niet het gehele haar te verven.

Mocht je toch echt liever weer bruine haren kan je:
- blonderen en daarna verven
- blondeerwassing (verlicht het haar maar is veel minder schadelijk) en dan verven
- een bruine kleur kiezen die weinig tot geen rood bevat, dan worden je haren bruin met een hele lichte rode gloed.

Ga naar de kapper of wil je het liever zelf doen kan je bij een kappersgroothandel gaan kijken (daar stel je zelf de verhoudingen samen en kunnen ze je advies meegeven)
Zwart is wel een optie, alleen ik heb net eindelijk het zwart uit me haar. En zomer komt eraan dan wil je het juist lichter. Ja ik ga het effen bespreken. Ik denk dat ik het maar gewoon donker rood ga verven. Ik denk niet dat mijn haar blonderingswassing aankan, het gaat te stroef worden anders had ik het zeker gedaan.

14-03-2013, 15:07

Citaat door Rose_:
Toen ik die wassing deed 2 keer, was mijn haar niet beschadigd geworden, omdat ik altijd mijn haar goed verzorg met maskers enzo.. I know.. ik wil ook heel graag goud/bruin haar maar dat gaat helaas niet tenzij ik het echt bleek.
Ja, dat is het. Maar bleken is te slecht. Ik moest me haar nooit verven

14-03-2013, 15:55
Ja klopt. Ik heb ook erg spijt..

15-03-2013, 19:15
Zonder je haar te ontkleuren kom je niet ver.

15-03-2013, 19:47
Reset Color. Dit product haalt de kunstmatige kleurpigmenten uit je haar. Na 1 à 2 keer gebruik, is je haar al een paar tinten lichter, maar nooit lichter dan je eigen haarkleur. Dit product is ammoniavrij en dus heel mild voor je haar, veel milder dan een blondeerproduct.