Bekijk volle/desktop versie : Meer dan vrienden zijn.



Pagina's : [1] 2

13-03-2013, 17:14

Citaat:
[video=youtube;ret0wzxFLgs]http://www.youtube.com/watch?v=ret0wzxFLgs[/video]http://www.youtube.com/watch?v=ret0wzxFLgs

Supervette badpak. Ik willllllllllllllllllllllll 'm! Ook een hele mooie bikini. Damn, heb nu zin in de zomer.
Ik zal het hem vanavond zeggen, dat ik meer dan vrienden wil zijn.

13-03-2013, 17:20


Aan de vriend van jouw broer?

Ik heb ook zin in zomer joh..dit soort muziek is ook echt zomer inducing..zucht..vandaag was wel mooi..ook al heeft het een beetje gesneeuwd.

13-03-2013, 17:23

Citaat door mnl_oma:
Aan de vriend van jouw broer?

Ik heb ook zin in zomer joh..dit soort muziek is ook echt zomer inducing..zucht..vandaag was wel mooi..ook al heeft het een beetje gesneeuwd.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH. Mijn broer is 'n paar dingen te weten te komen. He is watching me.IK ben nog binnen.

13-03-2013, 17:26

Citaat door Monarch:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH. Mijn broer is 'n paar dingen te weten te komen. He is watching me.IK ben nog binnen.
Kijk je wel uit?!

13-03-2013, 17:26



Citaat door Monarch:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH. Mijn broer is 'n paar dingen te weten te komen. He is watching me.IK ben nog binnen.
hahahaha..ik ben verbannen gister..doesh ja..

Wat dan????

[video=youtube;ebO3fi0z3fk]http://www.youtube.com/watch?v=ebO3fi0z3fk[/video]

Can´t wait for summer.

13-03-2013, 17:29

Citaat door mnl_oma:
hahahaha..ik ben verbannen gister..doesh ja..

Wat dan????

[video=youtube;ebO3fi0z3fk]http://www.youtube.com/watch?v=ebO3fi0z3fk[/video]

Can´t wait for summer.
AAAAAAAAAAWH. Awesome song! Verbannen voor een week? Wejow, ik was 1x voor een maand verbannen.
Hij merkte het ten eerste aan hoe ik elke keer naar mijn werk ging. Altijd te netjes en een klein beetje tuttig. Toen hield hij me via marokko.nl in de gaten Wejow, teveel emoticons gebruikt. Doet hij nu nog steeds eigenlijjk.

13-03-2013, 17:32
Tazz ya geflipte motjos

13-03-2013, 17:33

Citaat door Monarch:
AAAAAAAAAAWH. Awesome song! Verbannen voor een week? Wejow, ik was 1x voor een maand verbannen.
Hij merkte het ten eerste aan hoe ik elke keer naar mijn werk ging. Altijd te netjes en een klein beetje tuttig. Toen hield hij me via marokko.nl in de gaten Wejow, teveel emoticons gebruikt. Doet hij nu nog steeds eigenlijjk.
Nee, een maand muhaha.
Oh hij weet welk lid je bent? Of kijkt ie achter je scherm mee?
Ik heb alleen een broertje..ik weet niet hoe dat is

13-03-2013, 17:33

Citaat door Ricky_3allal:
Tazz ya geflipte motjos
||tonigggggggggggggggggght! Tonigggggggght we could be more than friendssssssss!

13-03-2013, 17:37

Citaat door Monarch:
||tonigggggggggggggggggght! Tonigggggggght we could be more than friendssssssss!
Ik neem deze reactie gezien je gesteldheid met een korreltje zout.

13-03-2013, 17:38
Doe hem de groeten.

13-03-2013, 17:41

Citaat door mnl_oma:
Nee, een maand muhaha.
Oh hij weet welk lid je bent? Of kijkt ie achter je scherm mee?
Ik heb alleen een broertje..ik weet niet hoe dat is
Hij weet wie ik ben, maar zo erg vind ik het niet. Ik weet ook wie hij is, maar hij kijkt nu alleen mee. Hij reageert niet meer. Maarja. Is niet zo erg, hij neemt het iets te serieus. Wajow, maar als mijn andere broer mijn onderwerpen zou lezen. :gniffelan zou ik dood zijn als hij topics zag over vrienden van hem

13-03-2013, 17:45



Citaat door Ricky_3allal:
Ik neem deze reactie gezien je gesteldheid met een korreltje zout.
Hhahaha

13-03-2013, 17:46

Citaat door fat0shj:
Doe hem de groeten.
Aan wie? Mijn broer? De vriend van mijn broer? Mijn buurjongens? Mijn andere collega? Mijn andere andere collega? Mijn andere andere andere collega?


Woeh.

13-03-2013, 17:48

Citaat door Monarch:
Hij weet wie ik ben, maar zo erg vind ik het niet. Ik weet ook wie hij is, maar hij kijkt nu alleen mee. Hij reageert niet meer. Maarja. Is niet zo erg, hij neemt het iets te serieus. Wajow, maar als mijn andere broer mijn onderwerpen zou lezen. :gniffelan zou ik dood zijn als hij topics zag over vrienden van hem
Is toch leuk, als het een leuke jongen is, gaat ie het voor je regelen.(LOL..is zeker zo een die har riffi je broer of niet)

Pagina's : [1] 2