Bekijk volle/desktop versie : Ik kwam deze reactie tegen in 1 van de topics hier, hahahahahaha



12-03-2013, 19:23

Citaat:
Nl ligt overspoeld door Marokkanen. Laat illegale zitten waar ze zitten. Scheelt een hoop ellende
Nu vraag ik mij eigenlijk af wat het verschil is tussen marokkanen en illegalen? Oh ja als iemand begrijpt waarom ik echt in de lach schoot bij het lezen van die reactie, mag die mij vertellen waardoor zij denkt dat ik het enorm grappig vond. Zal wel laten weten of het juist is.

12-03-2013, 19:27


Marokkanen in Marokko illegaal noemen..terwijl ze gewoon in Marokko wonen . Echt dombo's die dat altijd zeggen. Gaan ze naar Marokko noemen ze locals daar Illegalen whatta fuck. De enige illegalen zijn de 2de generaties Marokkanen geboren in Nederland zonder land. Nergens thuis.

12-03-2013, 19:30

Citaat door Wynona:
Marokkanen in Marokko illegaal noemen..terwijl ze gewoon in Marokko wonen . Echt dombo's die dat altijd zeggen. Gaan ze naar Marokko noemen ze locals daar Illegalen whatta fuck. De enige illegalen zijn de 2de generaties Marokkanen geboren in Nederland zonder land. Nergens thuis.
hahahahahahah. Je hebt het gewoon helemaal juist. Ik dacht bij mezelf watskeburt? Nederland is vol 'MAROKKANEN', maar illegalen moeten daar blijven waar ze zijn. Hoe noemt dat land eigenlijk waar die 'illegalen' zijn? Toch niet marokko, want dat zouden ze gewoon marokkanen moeten heten.