Bekijk volle/desktop versie : Trouw in Marokko (Nador)



Pagina's : [1] 2 3 4 5

12-03-2013, 18:42
Salamou Aleykom zusters

Ik trouw volgend zomer (2014) Incha'Allah in marokko (Nador). Nu ben ik echt benieuwd naar alles wat ze hebben in Marokko. Zoals Negaffa's (geen negaffa's die 1 kg make-up doen), een goede anacheedband (waarop je kan dansen), zaal decoratie, tenten, etc.

Is er iemand van jullie die hier afbeeldingen, video's, sites kan plaatsen?

Jullie zouden mij er echt mee helpen!

Alvast bedankt.

MoslimaGirlll x


12-03-2013, 19:58


Niemand?

12-03-2013, 22:12
wel schat mijn zus heeft ook trouw gedaan in Marokko. Ze had een super goede ziana genomen, zeer vriendelijk, doet prachtige make-up. Ze werkt samen met haar dochter. Ik woon ook in Nador, kant van ja3daa. Verder moet je echt oppassen met die kokin en serveersters, bij ons hebben ze ons meerder maals bestolen. Dus ik raad je echt aan om voor een oppasser te regelen die alles in het oog houdt. Verder is er een zeer goede dj ook van nador, Dj Rotana genoemd. Maar ik neem aan dat je anascheed band wilt..? Dit zijn de tips die ik je nu kan meegeven, hoop dat ik je wat geholpen heb veel succes verder!

13-03-2013, 09:06
Hey Meid,

Ik kom ook uit Nador.

k heb een aantal bruiloften van mijn nichten meegemaakt.
Ik kan je misschien nummers geven van betrouwbare diensten.
Echt diensten die wij persoonlijk altijd gebruiken, omdat ze prachtig werk leveren.

Ik zou echt niet te snel beslissen, want ze zijn gevaarlijk he!

14-03-2013, 15:51



Citaat door NadiaNadoria:
wel schat mijn zus heeft ook trouw gedaan in Marokko. Ze had een super goede ziana genomen, zeer vriendelijk, doet prachtige make-up. Ze werkt samen met haar dochter. Ik woon ook in Nador, kant van ja3daa. Verder moet je echt oppassen met die kokin en serveersters, bij ons hebben ze ons meerder maals bestolen. Dus ik raad je echt aan om voor een oppasser te regelen die alles in het oog houdt. Verder is er een zeer goede dj ook van nador, Dj Rotana genoemd. Maar ik neem aan dat je anascheed band wilt..? Dit zijn de tips die ik je nu kan meegeven, hoop dat ik je wat geholpen heb veel succes verder!


Bedankt voor jou reactie lieverd.
Ik wil inderdaad anasheed op mijn bruiloft en liever een band die echt zingen. Als je er zo iemand kent, laat je me dan aub iets weten? Hoe heet die Ziana dan? Misschien dat ik ze deze zomer kan opzoeken en waar woont ze precies.

Je hebt me zeker al wat verder geholpen.

Chokran x

Citaat door ZijnRa3mar:
Hey Meid,

Ik kom ook uit Nador.

k heb een aantal bruiloften van mijn nichten meegemaakt.
Ik kan je misschien nummers geven van betrouwbare diensten.
Echt diensten die wij persoonlijk altijd gebruiken, omdat ze prachtig werk leveren.

Ik zou echt niet te snel beslissen, want ze zijn gevaarlijk he!
Salam lieverd.

Inderdaad, mijn tante is ook getrouwd in marokko en toen werd mijn GSM gestolen. Het is niet altijd veilig. Ghair Inchallah.

Ik zou graag de nummers/sites hebben van die diensten waarover je het hebt.

Alvast bedankt! x

14-03-2013, 18:12
salaam, ik ga inshallah in april trouwen in marokko, ik heb een ziana van nador genomen
ze werkt voor een man, hij heeft veel ziana's die voor hem werken
ik weet zijn naam niet meer, maar zijn best bekend daar
mijn nicht is voor mij aan het regelen vandaar dat k niet veel info heb

14-03-2013, 19:04
Leuke topic! Ik trouw dit jaar inshAllah in augustus in Nador. Ik ga eind april/begin mei naar nador om alles te regelen. Ik hou je wel op de hoogte van welke diensten ik ga nemen.

Meiden die hiervoor hebben gereageerd. Kennen jullie nog andere goeden diensten: dj's en dakka marakchia??

Waar ligt dj rotana gevestigt??

15-03-2013, 20:57

Citaat door scarlett_:
salaam, ik ga inshallah in april trouwen in marokko, ik heb een ziana van nador genomen
ze werkt voor een man, hij heeft veel ziana's die voor hem werken
ik weet zijn naam niet meer, maar zijn best bekend daar
mijn nicht is voor mij aan het regelen vandaar dat k niet veel info heb


Alvast een Dikke proficiat met je huwelijk. Allah ykamel bikhir.
Kan je het misschien aan je nicht vragen hoe die ziana heet? Of eventueel dat ze jou haar contactgegevens kan geven?

Alvast bedankt!
x


Citaat door hanan108945:
Leuke topic! Ik trouw dit jaar inshAllah in augustus in Nador. Ik ga eind april/begin mei naar nador om alles te regelen. Ik hou je wel op de hoogte van welke diensten ik ga nemen.

Meiden die hiervoor hebben gereageerd. Kennen jullie nog andere goeden diensten: dj's en dakka marakchia??

Waar ligt dj rotana gevestigt??
Mabrouk! Allah ykamel bikhir.

Ja het zou heel fijn zijn, als je me op de hoogte zou houden.

Alvast bedankt!
x

18-03-2013, 19:28
Ik ga ook trouwen in Nador 2014 inchallah dus dikke up.

22-03-2013, 22:31
hoi meid,

ik heb gehoord dat traiteur elegant ook in marokko werkt, ik raad ze iedereen aan, ze zijn echt top, voor info bel 0643562699

succes

23-03-2013, 11:04

Citaat door lunja:
hoi meid,

ik heb gehoord dat traiteur elegant ook in marokko werkt, ik raad ze iedereen aan, ze zijn echt top, voor info bel 0643562699

succes
Chokran lieverd. x

26-03-2013, 11:11
Is er nu echt niemand die mij kan helpen?

26-03-2013, 11:26


Iemand die een anacheedband kent die in marokko speelt?

26-03-2013, 11:44

Citaat door Moslimagirlll:
Salamou Aleykom zusters

Ik trouw volgend zomer (2014) Incha'Allah in marokko (Nador). Nu ben ik echt benieuwd naar alles wat ze hebben in Marokko. Zoals Negaffa's (geen negaffa's die 1 kg make-up doen), een goede anacheedband (waarop je kan dansen), zaal decoratie, tenten, etc.

Is er iemand van jullie die hier afbeeldingen, video's, sites kan plaatsen?

Jullie zouden mij er echt mee helpen!

Alvast bedankt.

MoslimaGirlll x

DIT KLOPT NIET... een goede anacheedband (waarop je kan dansen)
Of het is anashheed of het is lekker dansen en uit je dak gaan...

ik volg die islamieten niet meer hoor..

26-03-2013, 12:28

Citaat door anoniemkje:
DIT KLOPT NIET... een goede anacheedband (waarop je kan dansen)
Of het is anashheed of het is lekker dansen en uit je dak gaan...

ik volg die islamieten niet meer hoor..
Wat ik daarmee bedoel is
''Een anacheedband die zingt over het huwelijk op een halal manier, waar je op kan dansen.."
ik heb tot nu toe geen enkel trouwfeest gezien met een anacheedband waar niemand op heeft gedanst..

Pagina's : [1] 2 3 4 5