Bekijk volle/desktop versie : bruiloft gaat niet door.



Pagina's : [1] 2 3 4 5

12-03-2013, 16:50
Salaam alaikom

Ik ben sinds 2 jaar verloofd en we hadden ookal gepland wanneer de bruilot zou zijn enzo,
maar sinds gisteren heeft hij me verlaten en is er vandoor gegaan!
ik geef me zelf nu de schuld omdat ik zo dom was om hem te vertrouwen.
ik ken hem al sinds de middelbare en was zo verliefd op hem en hij ook op mij, dus kwam hij me hand vragen.
ik weet gewoon niet meer wat k moet doen, ik kan er niet van slapen en ik eet niet meer ookben ik niet naar me werk
gegaan en zit alleen maar te huilen.
hij neemt zn telefoon niet op en negeert mijn smsjes
geef me raad ik hij maakt me kapot

12-03-2013, 16:55


Nou allereerst moet je kijken naar wat er mis is gegaan in jullie relatie dat hij de benen heeft genomen.

12-03-2013, 16:56
2 jaar verloven is ook erg lang.. Als hij echt de intentie had om te trouwen liet hij je niet zo lang wachten..

12-03-2013, 16:58
op dit moment heb ik geen idee waarom hij boos op mij is en waarom hij de benen heeft genomen!
voor het laatst hadden we ruzie omdat ik ging bellen met mn neef uit marokko die gewoon belde om te vragen hoe het met ons ging.
hij zag het in mn telefoon en ik had m opgeslagen als Mohammed en hij dacht gelijk door
ik probeerde hem uit te leggen dat het mn neef was en ik liet zien dat het een marokkaans nummer is maar hij geloofde me niet.
mischien is dat het, maar hij wilt niet antwoorden als ik tegen m praat

12-03-2013, 16:58


dat je hem vanaf de basisschool kent is wel heel erg.

12-03-2013, 17:02

Citaat door sanaelief:
op dit moment heb ik geen idee waarom hij boos op mij is en waarom hij de benen heeft genomen!
voor het laatst hadden we ruzie omdat ik ging bellen met mn neef uit marokko die gewoon belde om te vragen hoe het met ons ging.
hij zag het in mn telefoon en ik had m opgeslagen als Mohammed en hij dacht gelijk door
ik probeerde hem uit te leggen dat het mn neef was en ik liet zien dat het een marokkaans nummer is maar hij geloofde me niet.
mischien is dat het, maar hij wilt niet antwoorden als ik tegen m praat
Hier is duidelijk geen vertrouwen in het spel. Relatie zonder vertrouwen is een doodlopende weg, je hebt er niets aan tenzij jullie er beiden aan werken. Hij zelf keert nu ook zijn rug naar je toe, meer dan dit kun je niet doen i think. Ik persoonlijk zou het hierbij laten, als hij echt voor je wilt gaan moet hij zichzelf maar eens vermannen en zijn telefoon opnemen.

12-03-2013, 17:05
Meid wees blij! Liever alleen dan met zo iemand!

12-03-2013, 17:05
dank jullie wel dames voor jullie reactie's ik kan niet zonder hem want ik ben na 2 jaar zo gehecht aan hem :'(

12-03-2013, 17:09
Waarom zijn jullie zolang verloofd als ik mag vragen.
Weten jullie ouders ervan?

12-03-2013, 17:11
ja ze weten ervan want hij kwam eerst mn hand vragen.
we hebben zolang gewacht omdat hij per se school wou afmaken, terwijl we het anders hadden gepland.

12-03-2013, 17:15
Ik bedoel weten jullie ouders ervan dat het niet doorgaat?
Hadden jullie trouwakte?

12-03-2013, 17:16
me moeder weet het, me vader niet omdat hij ernstig ziek is, en ik wil het hem nog niet vertellen!
nee we zouden de trouwacte over 2 weken ondertekenen

12-03-2013, 17:20


Ik zou je moeder naar zijn moeder laten bellen.
Dit is geen spelletje.
Ik zou hem niet meer bellen of contact zoeken!

12-03-2013, 17:20

Citaat door Arabiertje-x:
2 jaar verloven is ook erg lang.. Als hij echt de intentie had om te trouwen liet hij je niet zo lang wachten..
Allah i 3atek sbar Insha'Allah meid....maar zoals Arabiertje al zei is 2 jaar verloofd zijn indd veels te lang.....Eigenlijk hoeft een verloving een paar maand te duren.....

Wat zeggen zijn ouders hierover? en hebben zijn ouders de boodschap overgebracht dat hij het niet meer ziet zitten of hoe is dit in z'n werk gegaan?

12-03-2013, 17:22
ik weet niet waarom hij bij me weg is gegaan, ik wil dat hij zn telefoon opneemt en dat hij me verteld wat hem dwars zit.
hijmaakt me zo kapot!

Pagina's : [1] 2 3 4 5