Bekijk volle/desktop versie : Voor iemand opkomen, doe jij dat of sta jij liever toe te kijken?



12-03-2013, 14:58
wat doe je als je erbij bent en je ziet dat zon meisje altijd zon andere meisjes pest..
ik kan daar echt niet tegen, maar ik probeer me altijd erbuiten te houden omdat ik altijd me erin meng en uiteindelijk ruzie krijg en als ik weer ruzie krijg die meisjes nooit voor mij opkomen heb ik beetje schijt gekregen

maar dus in ieder geval vandaag kregen weer een geval waarbij dat meisje hardop in de klas een gemene opmerking naar toe maakt en dit keer had ik zoiets van nu is het genoeg dus kregen wij weer een discussie en nu praten wij niet met elkaar maar dat boeit mij verder niet, ik ben achteraf gezien wel erg blij dat ik het heb gedaan want die meisje die werd gespest kwam mskiena naar mij toe en zei Aaawh dankjewel dat je voor me toennet opkwam, niemand is ooit voor mij opgekomen zelfs mij zogenaamde vriendin niet en toen vond ik het echt zielig dat ik niet eerder dit jaar voor der ben opgekomen.