Bekijk volle/desktop versie : The Lounge.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38

11-03-2013, 22:18

Even lekker chillen met iedereen hier is mogelijk in dit topic. Je bent van harte welkom als je een gezellig lid bent die gewoon gezellig mee wilt kletsen. Niet als je komt trollen, thank U!


Gezellig doen is leuk! Doe dus gewoon gezellig, als je zin hebt om te zaniken, zijn er genoeg andere topics waar je dat kunt gaan doen.




Houd het leuk en gezellig en als iemand komt aankloten hier, dan meld ik dat bij Tulproosje


11-03-2013, 22:23




Heb nog wel een verzoekje voor de leden die zo actief waren in de topic van Marieke.
Ik heb hem op slot gezet en ga hem de komende dagen opschonen (ruzies/beledigingen/provocaties verwijderen).

Ik zou het leuk vinden als iedereen voor Marieke (en Ibtissem) een klein stukje schrijft. Ze komt bijna vrij en dan zou ik het leuk vinden om als laatste reactie leuke, spontane en lieve woorden van jullie te plaatsen.

Rebel_1963, Fierl, Lina, Drama, Normatief, Globi, Seal, Ursup, Abourfissa, en de rest (lijstje zal ik morgen plaatsen)

Lijkt dit jullie wat?

Tulproosje

11-03-2013, 22:25

Citaat door Tulproosje:


Heb nog wel een verzoekje voor de leden die zo actief waren in de topic van Marieke.
Ik heb hem op slot gezet en ga hem de komende dagen opschonen (ruzies/beledigingen/provocaties verwijderen).

Ik zou het leuk vinden als iedereen voor Marieke (en Ibtissem) een klein stukje schrijft. Ze komt bijna vrij en dan zou ik het leuk vinden om als laatste reactie leuke, spontane en lieve woorden van jullie te plaatsen.

Rebel_1963, Fierl, Lina, Drama, Normatief, Globi, Seal, Ursup, Abourfissa, en de rest (lijstje zal ik morgen plaatsen)

Lijkt dit jullie wat?

Tulproosje
Goed idee!

11-03-2013, 22:29

Citaat door Tulproosje:


Heb nog wel een verzoekje voor de leden die zo actief waren in de topic van Marieke.
Ik heb hem op slot gezet en ga hem de komende dagen opschonen (ruzies/beledigingen/provocaties verwijderen).

Ik zou het leuk vinden als iedereen voor Marieke (en Ibtissem) een klein stukje schrijft. Ze komt bijna vrij en dan zou ik het leuk vinden om als laatste reactie leuke, spontane en lieve woorden van jullie te plaatsen.

Rebel_1963, Fierl, Lina, Drama, Normatief, Globi, Seal, Ursup, Abourfissa, en de rest (lijstje zal ik morgen plaatsen)

Lijkt dit jullie wat?

Tulproosje
lol

11-03-2013, 22:36



Citaat door Tulproosje:


Heb nog wel een verzoekje voor de leden die zo actief waren in de topic van Marieke.
Ik heb hem op slot gezet en ga hem de komende dagen opschonen (ruzies/beledigingen/provocaties verwijderen).

Ik zou het leuk vinden als iedereen voor Marieke (en Ibtissem) een klein stukje schrijft. Ze komt bijna vrij en dan zou ik het leuk vinden om als laatste reactie leuke, spontane en lieve woorden van jullie te plaatsen.

Rebel_1963, Fierl, Lina, Drama, Normatief, Globi, Seal, Ursup, Abourfissa, en de rest (lijstje zal ik morgen plaatsen)

Lijkt dit jullie wat?

Tulproosje
Ik denk dat je van ursup nu echt iets onmogelijks vraagt

Maar ik zal dat wel doen morgen. Ik heb liefde in overvloed

11-03-2013, 22:40

Citaat door Tulproosje:


Heb nog wel een verzoekje voor de leden die zo actief waren in de topic van Marieke.
Ik heb hem op slot gezet en ga hem de komende dagen opschonen (ruzies/beledigingen/provocaties verwijderen).

Ik zou het leuk vinden als iedereen voor Marieke (en Ibtissem) een klein stukje schrijft. Ze komt bijna vrij en dan zou ik het leuk vinden om als laatste reactie leuke, spontane en lieve woorden van jullie te plaatsen.

Rebel_1963, Fierl, Lina, Drama, Normatief, Globi, Seal, Ursup, Abourfissa, en de rest (lijstje zal ik morgen plaatsen)

Lijkt dit jullie wat?

Tulproosje
haal die persoonlijk sizzle er uit, de rest kan ze zeker waarderen.

11-03-2013, 22:41
SS ik krijg trouwens nog een puntje van je en niet aan komen met die flauwe smoes dat je eerst andere gebruikers een puntje moet geven

11-03-2013, 22:43

Citaat door Mathijs:
SS ik krijg trouwens nog een puntje van je en niet aan komen met die flauwe smoes dat je eerst andere gebruikers een puntje moet geven
Ik heb zelf de 24-uurs regel, maar je mag me er wel aan herinneren met een puntje?

11-03-2013, 22:45
Oke mijn reactie.

Marieke, iedere dag heb ik je gemist hier op m.nl en met veel liefde en plezier heb ik je de DD opgestuurd, die jij vervolgens weer hebt uitgeleend. Mijn vraag, waar en wanneer kan ik de bedankjes van je recente huisgenoten in ontvangst nemen?

11-03-2013, 22:47

Citaat door Mathijs:
Oke mijn reactie.

Marieke, iedere dag heb ik je gemist hier op m.nl en met veel liefde en plezier heb ik je de DD opgestuurd, die jij vervolgens weer hebt uitgeleend. Mijn vraag, waar en wanneer kan ik de bedankjes van je recente huisgenoten in ontvangst nemen?
egoist.

Jouw groen is echt veel waard. Bedankt. Morgen krijg je terug

11-03-2013, 22:49

Citaat door Comfortless:
egoist.

Jouw groen is echt veel waard. Bedankt. Morgen krijg je terug
helemaal niet, die dames wilde me bedanken schreef marietje, ik ben slechts zo sociaal om daar niet lullig over te doen


11-03-2013, 22:51

Citaat door Mathijs:
helemaal niet, die dames wilde me bedanken schreef marietje, ik ben slechts zo sociaal om daar niet lullig over te doen

Ik zou het niet te erg romantiseren. Dadelijk staan de nichten van ma Flodder voor je in de rij om je te bedanken....en je weet wat eenzame opsluiting met vrouwen doet he Misschien overleef je dat niet.

11-03-2013, 23:12



Citaat door Mathijs:
SS ik krijg trouwens nog een puntje van je en niet aan komen met die flauwe smoes dat je eerst andere gebruikers een puntje moet geven
'Je hebt te veel reputatie uitgegeven in de afgelopen 24 uur. Probeer het later nog eens'

11-03-2013, 23:52

Citaat door Comfortless:
egoist.

Jouw groen is echt veel waard. Bedankt. Morgen krijg je terug
check

12-03-2013, 06:43
Ik zal straks een lijstje met namen maken en dan zal ik iedereen een prive bericht sturen. Leuk!

Mathijs, wil jij je stukje nog via PM sturen?

Tulproosje

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38