Bekijk volle/desktop versie : Weekendje naar Brussel. Iemand tips???



11-03-2013, 14:23
Ik ga met me manneke een weekendje naar Brussel. Ik ken rue de brabant en het centrum. Is er meer te doen? Leuke markten, biscopen, zwembad etc etc.

Alle tips zijn welkom!

11-03-2013, 15:57


niet gaan

11-03-2013, 15:57
Avenue Louise: winkelen, haagen dasz ijsje eten of lekkere pannekoeken, Porte Namur: daar is er ook een bioscoop dacht ik, en heb je ook winkeltjes...
Bij Atomium kun je ook gaan wandelen...
Bij Midi heb je de grote markt, dan voel je je even in Maghreb... wel leuk om eens te doen en gezien te hebben....

11-03-2013, 15:57
Je kunt ook eens naar chaussee de gand en ook in madou is een winkelstraat. Verder kun je een koffie of wafel gaan eten aan de grote markt...

12-03-2013, 10:21



Citaat door kaw_30:
Avenue Louise: winkelen, haagen dasz ijsje eten of lekkere pannekoeken, Porte Namur: daar is er ook een bioscoop dacht ik, en heb je ook winkeltjes...
Bij Atomium kun je ook gaan wandelen...
Bij Midi heb je de grote markt, dan voel je je even in Maghreb... wel leuk om eens te doen en gezien te hebben....
Waar ligt die markt Midi. Is dat bij rue de brabant?

12-03-2013, 10:22

Citaat door Backtoreality:
Waar ligt die markt Midi. Is dat bij rue de brabant?
Nee is bij zuidstation. Juist ernaast.

12-03-2013, 10:26

Citaat door Hijaab87:
Nee is bij zuidstation. Juist ernaast.
Heb je het adres voor me. We kennen brussel niet. dan kunnen we het in onze navigatie invoeren

12-03-2013, 10:35

Citaat door kaw_30:
Avenue Louise: winkelen, haagen dasz ijsje eten of lekkere pannekoeken, Porte Namur: daar is er ook een bioscoop dacht ik, en heb je ook winkeltjes...
Bij Atomium kun je ook gaan wandelen...
Bij Midi heb je de grote markt, dan voel je je even in Maghreb... wel leuk om eens te doen en gezien te hebben....
Zeg je er ook bij dat ze een Platinum creditcard hiervoor moet hebben?