Bekijk volle/desktop versie : Anasheedband Jinane.



Pagina's : [1] 2

11-03-2013, 12:54
Sallaam 'alaaykoum meiden,

Voor mijn grote dag ben ik van plan om anasheedband Jinane te nemen. Wie van jullie heeft ze gehad en wat zijn jullie ervaringen met hen?

Ik hoor graag van jullie,

Liefs
Umm_Sireen

11-03-2013, 12:56


ze zijn top tbarkkelah

11-03-2013, 13:06
We hebben ze meermaals meegemaakt en ik vind hen toch wel een van de beste anasheedgroep uit Nederland en België! TbarkAllaah! Wel even bespreken wat er gebeurd als de bruidegom naar binnen komt (als dit het geval is), aangezien zij dan niet zingen..

11-03-2013, 13:58

Citaat door Anesthesiste:
We hebben ze meermaals meegemaakt en ik vind hen toch wel een van de beste anasheedgroep uit Nederland en België! TbarkAllaah! Wel even bespreken wat er gebeurd als de bruidegom naar binnen komt (als dit het geval is), aangezien zij dan niet zingen..
Wat maakt hen één van de beste anasheedgroep? Nee, mijn man komt niet naar binnen Alhamdoelilaah.

11-03-2013, 14:09



Citaat door Umm_Sireen:
Wat maakt hen één van de beste anasheedgroep? Nee, mijn man komt niet naar binnen Alhamdoelilaah.
Ze maken sfeer, voelen de sfeer goed aan. Communiceren goed met de andere diensten. Luisteren en willigen de wens van de klant in..

11-03-2013, 15:23

Citaat door Anesthesiste:
Ze maken sfeer, voelen de sfeer goed aan. Communiceren goed met de andere diensten. Luisteren en willigen de wens van de klant in..
Oke, masha'Allaah. Shoukrane voor je reactie Spelen ze ook gewoon heel de avond door? Wel natuurlijk met korte pauzes. Ik heb namelijk anasheed groepen meegemaakt die continu pauzes inlasten.

11-03-2013, 15:27

Citaat door Umm_Sireen:
Oke, masha'Allaah. Shoukrane voor je reactie Spelen ze ook gewoon heel de avond door? Wel natuurlijk met korte pauzes. Ik heb namelijk anasheed groepen meegemaakt die continu pauzes inlasten.
La shoukrane, sis! Ja, naar mijn weten spelen ze flink door! Alleen als de bruidegom dus binnen komt stoppen ze.. Maar verder geen lange pauzes. Enkel om wat water te drinken ou safi..

Goede keus!!

11-03-2013, 15:28

Citaat door Anesthesiste:
La shoukrane, sis! Ja, naar mijn weten spelen ze flink door! Alleen als de bruidegom dus binnen komt stoppen ze.. Maar verder geen lange pauzes. Enkel om wat water te drinken ou safi..

Goede keus!!
Oké, baraka Allaahoe fiekie meid! Ik ben blij met de keuze die ik heb gemaakt. Heb ze geboekt.

11-03-2013, 15:32

Citaat door Umm_Sireen:
Oké, baraka Allaahoe fiekie meid! Ik ben blij met de keuze die ik heb gemaakt. Heb ze geboekt.
Wa fiekie baraka Allaah! You won't regret it! Nog een hele mooie dag toegewenst, inchaAllaah!


Ben je trouwens nog opzoek naar vrouwelijke amariadraagsters, nanny's, afwashulpen, keukenhulpen of een serveerteam? Dan kan ik jou daarbij helpen..

11-03-2013, 19:52
Een geweldige anasheedband tbarkAllah! Afgelopen zaterdag hebben we gelukkig weer met elkaar mogen werken, en in 1 woord: TOP!! Echt geweldig! Ze brengen een super sfeer in de zaal en spelen fantastisch! Ik raad ze bij al mijn bruidjes aan insha Allah!! Goede keus!

11-03-2013, 20:04
Kan iemand mij nummer van anasheedband jinane per prive bericht versturen?

11-03-2013, 20:06
Toppers heb ze afgelopen vrijdag meegemaakt

11-03-2013, 20:06


wat vragen ze voor een bruiloft ? zingen ze ook berbers ?? jullie mogen mij ook pmen

xx

11-03-2013, 20:23
hebbn ze een demo?

11-03-2013, 22:19

Citaat door cherine-visagie:
Een geweldige anasheedband tbarkAllah! Afgelopen zaterdag hebben we gelukkig weer met elkaar mogen werken, en in 1 woord: TOP!! Echt geweldig! Ze brengen een super sfeer in de zaal en spelen fantastisch! Ik raad ze bij al mijn bruidjes aan insha Allah!! Goede keus!


Citaat door teamelwardatt:
Toppers heb ze afgelopen vrijdag meegemaakt
Alhamdoelilaah! Bedankt voor jullie reactie. Ik kan niet wachten op mijn bruiloft hihi.

Pagina's : [1] 2