Bekijk volle/desktop versie : Hoe verder ?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

11-03-2013, 10:43
Hallo mensen
Ik weet niet waar ik beginnen moet maar ik voel me echt niet ok......
25 jaar, Getrouwd, 14 weken zwanger, elke dag ruzie zowel met mn man als m'n eigen familie, werken mag niet, afspreken met vriendinnen mag maar word om de minuut gebeld. Daarnaast heb ik maar 2 vriendinnen dus daaraan zal et niet liggen. Zit maar thuis 24 uur en de nachten lijken steeds langer te worden. Ik kruip alleen m'n bed in zonder hem en sta ook zonder hem naast mij op.... Praten ? Ben ik al meer dan half jaar mee bezig.
Mijn moeder zegt : dabar rasek jij wilde zo graag trouwen...
Ben moe, levensmoe. Vannacht ging et weer mis en heb nu vreselijke pijn aan mijn onderbuik. Wil ik dit kind wel,,, of beter gezegd wilt hy dat kind wel. En hoe verder als et kind er is?
Was het verstandig om te hertrouwen ??? Antwoord lijkt me nu : Nee
Ik kan hier uuuuuren door gaan typen maar door de pijn in m'n buik sluit ik af.

11-03-2013, 10:47


waar is je man dan dat je alleen slaapt?

11-03-2013, 10:49
Voor de tv. Elke keer komt ie kijke of ik slaap. Zo niet gaat ie bellen met z'n broertje of verder tv kijke tot ik in slaap val. Ti's niet dat hy buiten huis is.

11-03-2013, 10:49

Citaat door Vitamien:
Hallo mensen
Ik weet niet waar ik beginnen moet maar ik voel me echt niet ok......
25 jaar, Getrouwd, 14 weken zwanger, elke dag ruzie zowel met mn man als m'n eigen familie, werken mag niet, afspreken met vriendinnen mag maar word om de minuut gebeld. Daarnaast heb ik maar 2 vriendinnen dus daaraan zal et niet liggen. Zit maar thuis 24 uur en de nachten lijken steeds langer te worden. Ik kruip alleen m'n bed in zonder hem en sta ook zonder hem naast mij op.... Praten ? Ben ik al meer dan half jaar mee bezig.
Mijn moeder zegt : dabar rasek jij wilde zo graag trouwen...Ben moe, levensmoe. Vannacht ging et weer mis en heb nu vreselijke pijn aan mijn onderbuik. Wil ik dit kind wel,,, of beter gezegd wilt hy dat kind wel. En hoe verder als et kind er is?
Was het verstandig om te hertrouwen ??? Antwoord lijkt me nu : Nee
Ik kan hier uuuuuren door gaan typen maar door de pijn in m'n buik sluit ik af.
Je kan het als vrouw ook nooit goed doen he?
Blijf je vrijgezel ben je paria en behandelt iedereen je of op hun zak teert, wanneer ga je trouwen of nog beter waarom ga je niet terug naar je man?
En als je hertrouwt, is het weer niet goed.

Rbi m3ak

11-03-2013, 10:50


Waarom heb je dan voor een kind gekozen? Ik begrijp dit soort dingen echt niet. Je leest het zoveeeeel hier. Je kiest toch pas voor een kind als je een stabiel en gelukkig leven hebt?!

Waarom slapen jullie appart? Ook iets wat ik niet kan begrijpen.

Ben je niet een beetje depri door de hormonen? Was voor je zwangerschap wel alles oke?

11-03-2013, 10:50
La hawla wala quatta illa billah, kan je niet ff een serieus gesprek met je man aangaan, je ma kan dan wel zeggen dat jij zo graag wilde trouwen, maar zo moet ze niet handelen naar je jij bent wel haar dochter ze hoort jou te steunen,je bent nu toch getrouwd wat gebeurd is gebeurd, praat desnoods hier met je pa over, Allah i3awenek en gefeliciteerd met je zwangerschap zorg goed voor jezelf en je kindje kinderen zijn rizq van Allah dus wees er zuinig mee alsjeblieft,Moge Allah het voor je vergemakkelijken.

11-03-2013, 10:51

Citaat door Vitamien:
Voor de tv. Elke keer komt ie kijke of ik slaap. Zo niet gaat ie bellen met z'n broertje of verder tv kijke tot ik in slaap val. Ti's niet dat hy buiten huis is.
zijn jullie aan mekaar uitgehuwelijkt of z? Lijkt wel of jullie mekaar niet eens willen

11-03-2013, 10:51

Citaat door Vitamien:
Voor de tv. Elke keer komt ie kijke of ik slaap. Zo niet gaat ie bellen met z'n broertje of verder tv kijke tot ik in slaap val. Ti's niet dat hy buiten huis is.


Hij komt dus pas bij je liggen als je in slaap bent gevallen?

11-03-2013, 10:51
Fhamator het is echt nooit goed. Soms geef ik zelfs m'n vriendinnen advies om nog niet aan trouwen te denken. Maar wanneer kan je er wel aan denken ???

11-03-2013, 10:52
Waar ligt het probleem dan bij je man? Waar hebben jullie ruzie's over?

Ik zou me niet zo veel stresseren voor de baby.

11-03-2013, 10:57

Citaat door Vitamien:
Fhamator het is echt nooit goed. Soms geef ik zelfs m'n vriendinnen advies om nog niet aan trouwen te denken. Maar wanneer kan je er wel aan denken ???
Hou je adviezen maar voor je die worden toch niet in dank afgenomen, tenzij iemand zelf om advies vraagt. Iedereen heeft zijn eigen makteb en het is voor iedereen anders. Raja fe Allah

11-03-2013, 10:58
Nee ben niet uitgehuwelijkt. Daar is m'n ma weer zeer tegen.
Voor mijn huwelijk leefde ik gewoon normaal.... School, leuke dingen doen bijna elke dag..
Maar waarom zwanger?? Ik mocht geen kant op na de seks. Letterlijk werd ik in de gaten gehouden dat ik op mijn rug bleef liggen. Hy werd kwaad als ik naar wc ging. Ik werd bang. Eerste zwangerschap werd een miskraam. Dat was me een dag van een miskraam...
Nu weer zwanger en mag niks doen aangezien hy mij de schuld gaf van de miskraam.

Moet ik gaan zegge sorry jongeman hiervoor zijn we niet gaan trouwen doei ?? Of moeite doorbijten ??
Ik ben nu echt helemaal in de war.

11-03-2013, 10:59


Ik weet totaal. Waar en wanneer is het misgegaan ??????? Ik ben maanden opzoek naar antwoord maar kan geen link leggen :s

11-03-2013, 10:59

Citaat door Vitamien:
Nee ben niet uitgehuwelijkt. Daar is m'n ma weer zeer tegen.
Voor mijn huwelijk leefde ik gewoon normaal.... School, leuke dingen doen bijna elke dag..
Maar waarom zwanger?? Ik mocht geen kant op na de seks. Letterlijk werd ik in de gaten gehouden dat ik op mijn rug bleef liggen. Hy werd kwaad als ik naar wc ging. Ik werd bang. Eerste zwangerschap werd een miskraam. Dat was me een dag van een miskraam...
Nu weer zwanger en mag niks doen aangezien hy mij de schuld gaf van de miskraam.

Moet ik gaan zegge sorry jongeman hiervoor zijn we niet gaan trouwen doei ?? Of moeite doorbijten ??
Ik ben nu echt helemaal in de war.
huh? ik begrijp het niet zo goed. Wou je dan niet zwanger worden?

11-03-2013, 11:01

Citaat door Vitamien:
Nee ben niet uitgehuwelijkt. Daar is m'n ma weer zeer tegen.
Voor mijn huwelijk leefde ik gewoon normaal.... School, leuke dingen doen bijna elke dag..
Maar waarom zwanger?? Ik mocht geen kant op na de seks. Letterlijk werd ik in de gaten gehouden dat ik op mijn rug bleef liggen. Hy werd kwaad als ik naar wc ging. Ik werd bang. Eerste zwangerschap werd een miskraam. Dat was me een dag van een miskraam...
Nu weer zwanger en mag niks doen aangezien hy mij de schuld gaf van de miskraam.

Moet ik gaan zegge sorry jongeman hiervoor zijn we niet gaan trouwen doei ?? Of moeite doorbijten ??
Ik ben nu echt helemaal in de war.
dat is geen man maar een tiran!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8