Bekijk volle/desktop versie : Mijn man is niet wat ik had verwacht.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

10-03-2013, 14:48
ha

10-03-2013, 14:50


je moet met hem praten

10-03-2013, 14:53
Vertel dat het veel voor jou zou betekenen als ie meer moeite zou doen.. Hoeft niet lang te zijn en jullie kunnen altijd samen gaan.. Als je broers hebt, misschien vragen dat ze er ook af en toe bij kunnen zijn, totdat hij het gewend is.. En het is voor iedereen altijd wennen een nieuwe schoonzoon of als schoonzoon bij je schoonfamilie gaan..

10-03-2013, 14:55
Je moet met hem blijven praten, en hem kenbaar maken wat het met jou doet. Hem zo in de positie zetten dat zijn ogen geopend worden. Ik snap de reactie van jouw vader al te goed. Hij heeft ook gelijk, ook al gaat hij met tegen zin maar 1 keer in de twee weken kan hij wel met je mee. Als is het maar voor 2 uurtjes..

10-03-2013, 14:56


hij heeft toch een huwelijk met jou niet met jouw vader? maar hij zou inderdaad af en toe langs moeten gaan.

10-03-2013, 15:01
lol en is hij daarom niet wat je had verwacht? lol...
meskina wat een denkwijze
groot gelijk heeft je man ver weg blijven van alle familie drama's die heersen in marokkaanse gezinnen

10-03-2013, 15:05

Citaat door Ultra_Neuroot:
lol en is hij daarom niet wat je had verwacht? lol...
meskina wat een denkwijze
groot gelijk heeft je man ver weg blijven van alle familie drama's die heersen in marokkaanse gezinnen
Wtf, het is wel zo netjes om af en toe contact op te nemen met de ouders van je vrouw.
Waarom meteen uit gaan van 'Marokkaanse drama' ? Zoiets heet respect tonen.

10-03-2013, 15:07
Nou als dat alles is heb je niets te zeuren. Het is wennen ook na 1.5 jaar.

10-03-2013, 15:10
Damn zoiets kleins praat je uit

Tering elke conflict en ze roepen scheiden

TFoeee op die wijven

Islam ziet scheiding als laatste middel en al hemeaal ni voor zo bullshit

10-03-2013, 15:11
nou ik vind t super dat jullie hebben gereageerd! Hij hoeft echt niet van mij elke dag daarnaar toe te gaan want dat zou ik ook niet willen bij mijn schoonouders. En ook als hij gaat gaat ie met moeite. Terwijl ik gewoon lieve ouders heb. Ik heb echt af en toe zitten nadenken om gewoon te scheiden maar t is niet echt een reden om te scheiden of wel?

10-03-2013, 15:12

Citaat door za90:
nou ik vind t super dat jullie hebben gereageerd! Hij hoeft echt niet van mij elke dag daarnaar toe te gaan want dat zou ik ook niet willen bij mijn schoonouders. En ook als hij gaat gaat ie met moeite. Terwijl ik gewoon lieve ouders heb. Ik heb echt af en toe zitten nadenken om gewoon te scheiden maar t is niet echt een reden om te scheiden of wel?
praat gewoon goed met hem onderbouw het duidelijk is toch geen hollander

10-03-2013, 15:13

Citaat door Ultra_Neuroot:
lol en is hij daarom niet wat je had verwacht? lol...
meskina wat een denkwijze
groot gelijk heeft je man ver weg blijven van alle familie drama's die heersen in marokkaanse gezinnen
Dit is echt grote onzin, dat hij niet naar andere familieleden wil prima, maar OUDERS. Jij weet volgens mij niet wat ouders zijn..
Je moet haar ouders respecteren zoals jij jouw ouders respecteert. Ik heb medelijden met jouw denkwijze..

10-03-2013, 15:14



Citaat door Karimtjuh:
Damn zoiets kleins praat je uit

Tering elke conflict en ze roepen scheiden

TFoeee op die wijven

Islam ziet scheiding als laatste middel en al hemeaal ni voor zo bullshit
Nee, hij is echt een man. Kan het niet eens opbrengen om even op bezoek te gaan bij zijn schoonouders.

De islam heeft ouders in de hoogste positie gezet!

10-03-2013, 15:15
weet je wat het ook is elke keer als ik naar me ouders ga zeggen ze die man is niks dit en dat en dat vind ik niet leuk snapje? Me vader zegt ook kijk die en die die is goed met ze ouders en schoonouders endie van jou niet word daar gek van en weet dus niet wat ik dan moet doen heb vaker met me man erover gesproken hij zegt is goed maar doet er niet zoveel mee

10-03-2013, 15:18
we gaan ongeveer 1 x in de maand.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8