Bekijk volle/desktop versie : kokos olie voor droog haar



09-03-2013, 11:46
Ik lees daar veel goede verhalen over en nu wil ik het gaan proberen voor mijn droge haar.
Maar welke moet je dan hebben, ik heb wel shampoo aangeschaft van inecto ook kokos maar ik
kwam geen olie tegen in hun lijn, verkopen ze die gewoon bij de kruidvat of moet ik bij de a.h
of een toko wezen?

09-03-2013, 11:51


PURE kokosolie is te halen bij groene winkels en de albert heijn. Ik kan echt niet meer zonder het is zoooo lekker ik smeer me er altijd mee in na het douchen het is anitviraal/anti bacterieel en je kan er zelfs in bakken.

Haarmasker doe ik ook 1x per week en het helpt echt. Die shampoo met zehma kokos erin is bullshitt.

09-03-2013, 11:56

Citaat door GooodGirl:
PURE kokosolie is te halen bij groene winkels en de albert heijn. Ik kan echt niet meer zonder het is zoooo lekker ik smeer me er altijd mee in na het douchen het is anitviraal/anti bacterieel en je kan er zelfs in bakken.

Haarmasker doe ik ook 1x per week en het helpt echt. Die shampoo met zehma kokos erin is bullshitt.
dat wil ik dus ook gewoon echte pure kokos olie, ga zo ff een kijkje nemen bij de ah thanks...

09-03-2013, 12:06
Foto of naam please

Wat bedoel je met bakken? gewoon koken of zelf insmeren en onder de zonneban k of in de zon?

09-03-2013, 12:08



Citaat door mecho:
Foto of naam please

Wat bedoel je met bakken? gewoon koken of zelf insmeren en onder de zonneban k of in de zon?
Ik gebruik meestal kokosolie ipv andere olie in brood, veel gezonder. Je proeft de kokos amper.

09-03-2013, 12:12

Citaat door Savannah_:
Ik gebruik meestal kokosolie ipv andere olie in brood, veel gezonder. Je proeft de kokos amper.
en voor in de haren, warm je dat ook op zoals sommige dat doen met olijf olie en dan goed insmeren in de hoofdhuid,
of gewoon koud in de haren?

09-03-2013, 12:13
Ekologische halen he.

09-03-2013, 12:23

Citaat door bniznessnia:
en voor in de haren, warm je dat ook op zoals sommige dat doen met olijf olie en dan goed insmeren in de hoofdhuid,
of gewoon koud in de haren?
Kokosolie is meestal hard, dus ik verwarm het eerst en doe het dan in mijn haren.

09-03-2013, 12:42

Citaat door Savannah_:
Ik gebruik meestal kokosolie ipv andere olie in brood, veel gezonder. Je proeft de kokos amper.
O oke zo hahaha dank je wel..