Bekijk volle/desktop versie : dames heb een vraagje of ziek en verlof



09-03-2013, 11:04
ik heb me baas gebeld en aangegeven dat ik weer wil komen werken in ieder geval proberen heb aangegeven dat ik liever s ochtends wil werken en middags thuis wil zijn en hij oke ik bel je straks terug ..me baas had me terug gebeld wat doet die sukkel van een baas hij heeft me volledig weer beter gemeld terwijl ik nog niet beter ben en hij zei je komt middags werken en s ochtend ben je vrij nou ja oh en nu dit die 4 uurtjes dat ik niet kom werken gaan af van me vrije uren af dus me verlof dagen dat kan toch niet ik ben nog ziek en me baas meld me weer helemaal beter ..dames wat kan ik hier nu mee

09-03-2013, 15:28


????????????

09-03-2013, 15:51
Een gesprek aangaan met hem en anders een gesprek met de arbo arts aanvragen. Dit mag hij niet doen.

09-03-2013, 20:05
Ik zou zeker m gesprek met hem aangaan. Waarom zit hij aan je uren? Als je zwanger bent, en je bent ziek ( wel ivm zwangerschapskwalen) dan betaald uwv het ziekengeld uit aan je werkgever. Maw je werkgever verliest er financieel helemaal niks op, hij krijgt zn centjes v UWV.

10-03-2013, 09:06


Je had eigenlijk aan de arbo arts moeten aangeven dat je weer een paar uur kan werken.Dan wordt het meestal geregeld naar jou wensen.

14-03-2013, 14:53
dames er is nog niet veel veranderd ik heb het via de verloskunde gedaan heb nu een briefje gekregen dat ik s ochtends wil werken en middags thuis..maar ik ga even na vragen over die uren van mijn

14-03-2013, 16:15
Dit mogen ze absoluut niet doen! Je bent gewoon nog ziek meid dus dit moet je echt niet accepteren! Hij wil je duidelijk stangen.
Ik zou contact opnemen met je arboarts en hem alles laten regelen. Kan niet van jou verlofuren afgaan als jij gewoon ziek bent.

15-03-2013, 18:50

Citaat door Oumaya:
Dit mogen ze absoluut niet doen! Je bent gewoon nog ziek meid dus dit moet je echt niet accepteren! Hij wil je duidelijk stangen.
Ik zou contact opnemen met je arboarts en hem alles laten regelen. Kan niet van jou verlofuren afgaan als jij gewoon ziek bent.
ik heb me weer ziek gemeld en heb maar zelf een afspraak gemaakt met de arbodienst en heb het briefje van de verloskunde gekregen dus volgende de week heb ik een afspraak

29-06-2013, 12:38
Meid, hoe is dit nu verder afgelopen?