Bekijk volle/desktop versie : bruin bloedverlies op dag 22 van je cylus



Pagina's : [1] 2

08-03-2013, 18:41
Salaam dames,

Ik ben heel onregelmatig en ben al sinds augustus gestopt met de pil.
Ik ben nu op dag 22 van mijn cyclus en heb al 5 dagen een beetje bruinverlies alleen bij het afvegen(sorry voor mijn taalgebruik). Kan dit een innestelling zijn of heb ik mijn menstruatie gewoon te vroeg gekregen. Normaal heb ik een cyclus van 32 tot 40 dagen.
Is er iemand die dit ook had en gewoon zwanger was.
Shoukran
babytjeeeee

08-03-2013, 18:52


niemand????

08-03-2013, 20:41
Het kan oud bloed zijn van je vorige menstruatie
Ik heb dat ook weleens gehad en werd daarna gewoon ongesteld

08-03-2013, 22:37
niet teveel hopen meid, zo voorkom je een teleurstelling. Ik denk dat het gewoon door gaat zetten. Een (mogelijke) innesteling duurt heel even usual.
Dag 22 is wel vroeg, misschien is je hormoonhuishouding op het moment in de war...

hoop voor je dat je snel zw raakt

09-03-2013, 12:52



Citaat door mevrouwtje20:
Het kan oud bloed zijn van je vorige menstruatie
Ik heb dat ook weleens gehad en werd daarna gewoon ongesteld
Het is nu wel gestopt. Maar ja het kan wel oud bloed zijn zoals je zegt.
Dank u voor je reactie.

09-03-2013, 12:53

Citaat door Lolita26:
niet teveel hopen meid, zo voorkom je een teleurstelling. Ik denk dat het gewoon door gaat zetten. Een (mogelijke) innesteling duurt heel even usual.
Dag 22 is wel vroeg, misschien is je hormoonhuishouding op het moment in de war...

hoop voor je dat je snel zw raakt
Ja is heel vroeg, mijn cyclus is helemaal in de war idd.
Inshallah jarebi ameen.

09-03-2013, 13:32
ik lees nu pas dat je een cyclus hebt van 40 dagen. Ik ging uit van het gemiddelde. namelijk 28 dagen. Moet echt goed lezen ipv aanname maken (ik leer het ook nooit af hihi).

Het kan idd een innesteling zijn geweest omdat het plaats heeft gevonden na je vruchtbare dagen... spannend!

09-03-2013, 18:40

Citaat door Lolita26:
ik lees nu pas dat je een cyclus hebt van 40 dagen. Ik ging uit van het gemiddelde. namelijk 28 dagen. Moet echt goed lezen ipv aanname maken (ik leer het ook nooit af hihi).

Het kan idd een innesteling zijn geweest omdat het plaats heeft gevonden na je vruchtbare dagen... spannend!
hahaha is niet erg liefje.
Ik heb het nog steeds dus ik weet het echt niet meer....
Ik heb wel wat buikpijn verder niets.
Heb jij al kinderen?

09-03-2013, 18:54
hmmzzz... dat zeurende buikkramp gevoel kan ook te maken hebben het uitrekken van je baarmoeder of dat je ongesteld moet worden... ik snap wel dat je hierdoor onzeker bent geworden.

Yeps, heb een lieve zoontje hemdullilah.

09-03-2013, 19:29

Citaat door Lolita26:
hmmzzz... dat zeurende buikkramp gevoel kan ook te maken hebben het uitrekken van je baarmoeder of dat je ongesteld moet worden... ik snap wel dat je hierdoor onzeker bent geworden.

Yeps, heb een lieve zoontje hemdullilah.
Ik weet het niet tis heel raar heb echt heel weinig verlies hoor. Normaal zijn mijn regels altijd met hevige bloedingen. Lah ou a3lem
Oh rebi jgheliehlek ik heb ook een dochtertje van 2 jaar.

09-03-2013, 20:08
luteale fase is altijd kiling met wachten. Hoop dat je test gaat knallen en dat je je dochter mag vertellen dat ze een broertje of een zusje krijgt

ameen oe rabbi galihalek

10-03-2013, 13:07

Citaat door Lolita26:
luteale fase is altijd kiling met wachten. Hoop dat je test gaat knallen en dat je je dochter mag vertellen dat ze een broertje of een zusje krijgt

ameen oe rabbi galihalek
Mijn regels zijn toch doorgekomen vandaag.
We gaan dan weer naar de volgende ronde he.

10-03-2013, 14:02


aahwww balen meid

Geef de hoop niet op, volgende ronde inshaAllah een vette knal test voor jou!

10-03-2013, 14:06

Citaat door Lolita26:
aahwww balen meid

Geef de hoop niet op, volgende ronde inshaAllah een vette knal test voor jou!
Inshallah jarebi. hoop het echt inshallah.

10-03-2013, 14:20
inshaAllah meid, ik gun het je van harte.

Probeer niet teveel stressen (hierdoor kan je hormoonhuishouding van streek raken en je lichaam schijnzwangerschaps verschijnselen geven)... meeste stelletjes raken spontaan zwanger tijdens een vakantie oid.

Moge Allah je volgende ronde heel blij maken

Pagina's : [1] 2