Bekijk volle/desktop versie : Diadya.. Kom is



Pagina's : 1 [2] 3

08-03-2013, 22:22

Citaat door elhobje:
Waarom zijn sommige van die Oum- zusters altijd zo hard tegen andere? Valt mij altijd op, alsof ze andere om laag proberen te halen omdat ze denken dat ze beter zijn dan andere?


en de rest jammer idd

08-03-2013, 22:24



Citaat door Amatourrahmaan:


Nou nou ben ik echt zo erg
Je kan soms best hard overkomen, maar dat besef je misschien niet op dat moment..

08-03-2013, 22:25

Citaat door XxTOPPIExX:
Je kan soms best hard overkomen, maar dat besef je misschien niet op dat moment..
Ja.. Klopt
Ik zal voortaan mn best doen om aardig te zijn

08-03-2013, 22:27

Citaat door Amatourrahmaan:
Neuh. Jij bent ook een oum zuster. Alle moeders zijn oumpjes van babys

Maar uh nee.. Nee... Ben absoluut niet hoogmoedig en wil ook niet zo overkomen.
Ben ook maar een zwakkeling en dan ga ik soms van mij afbijten enzo.

Ben lief hoor
Ben ik ook een oumpje?

08-03-2013, 22:29



Citaat door watedoen:
Een excuses van haar kant zou ook op zijn plaats zijn

Maar goed van je hoor
je moet het weer verpesten.....ongelofelijk.

08-03-2013, 22:31

Citaat door Amatourrahmaan:
Ja.. Klopt
Ik zal voortaan mn best doen om aardig te zijn

08-03-2013, 22:33

Citaat door elhobje:
Ben ik ook een oumpje?
Oum betekend moeder.

08-03-2013, 22:42

Citaat door Amatourrahmaan:
Zus, sorry als ik hard tegen je ben geweest en jou ten onrechte heb uitgemaakt voor zaken.
Ik vrees mijn Heer en krijg het niet over mijn hart om niet op zn minst mijn verontschuldigingen aan te bieden voor mijn gedrag.

We zijn zusters en dienen goed met elkaar om te gaan al hebben we meningsverschillen.
Ik doe dit bewust openlijk omdat ik jou ook openlijk op een harde en onredelijke manier heb aangesproken.
Ik zou er niet mee kunnen leven als dit gedrag jou ooit zou weerhouden te gaan praktiseren in de dien of bijvoorbeeld met zusters om te gaan die de niqaab dragen omdat je dan maybe denkt dat ze je allemaal zo zullen behandelen.

So hope you can forgive me. Onder berouw valt ook vergiffenis vragen naar degene toe die jij eventueel onrecht hebt aan gedaan.

Dus bij deze.
Ik lees nu pas je topic, vandaar dat ik zo laat reageer.

Ten eerste, ik aanvaard je excuses volledig...en allah is mijn getuige dat ik vanochtend er aan dacht om mijn excuses aan te bieden. Of je er wel of niet van gediend zou zijn, is iets wat ik terzijde zette. Hoe heel de topic uitmondde in een regelrechte aanval op iemands wijze van praktiseren en geloof, is een val van de shaitaan waar we beiden in zijn gevallen.

Het meeste wat mij irriteerde is dat er automatisch van iets werd uitgegaan zonder dat daar enige reden of basis voor is.
Bijvoorbeeld zie vetgedrukte hierboven, besef je wel wat je zegt.....jij gaat er al vanuit dat ik niet praktiseer en niet omga met medezusters die een nigaab dragen????
waar is dit op gebaseerd.
Ik denk dat jij een heel verkeerd beeld van mij heb, op basis van reacties die jij verdeelt in moslima praktiserend of moslima maar niet praktiserend.
Hoe dan ook........ik draaf door.....Ik laat het hierbij.
Ik had tot 100 moeten tellen en bepaalde woorden en beledigingen achterwege moeten laten, indien ik jou daarmee heb gekwetst, excuses daarvoor.

08-03-2013, 22:45

Citaat door elhobje:
Waarom zijn sommige van die Oum- zusters altijd zo hard tegen andere? Valt mij altijd op, alsof ze andere om laag proberen te halen omdat ze denken dat ze beter zijn dan andere?

08-03-2013, 22:48

Citaat door elhobje:
Ben ik ook een oumpje?
Jaa. Een oumpje van de liefde van je leven van 7 maandjes 2 weken en 3 dagen oud

08-03-2013, 22:54

Citaat door Amatourrahmaan:
Jaa. Een oumpje van de liefde van je leven van 7 maandjes 2 weken en 3 dagen oud
Vind ik leuk.

08-03-2013, 22:54
خير إن شاء الله

08-03-2013, 22:54



Citaat door DiaDya:
Ik lees nu pas je topic, vandaar dat ik zo laat reageer.

Ten eerste, ik aanvaard je excuses volledig...en allah is mijn getuige dat ik vanochtend er aan dacht om mijn excuses aan te bieden. Of je er wel of niet van gediend zou zijn, is iets wat ik terzijde zette. Hoe heel de topic uitmondde in een regelrechte aanval op iemands wijze van praktiseren en geloof, is een val van de shaitaan waar we beiden in zijn gevallen.

Het meeste wat mij irriteerde is dat er automatisch van iets werd uitgegaan zonder dat daar enige reden of basis voor is.
Bijvoorbeeld zie vetgedrukte hierboven, besef je wel wat je zegt.....jij gaat er al vanuit dat ik niet praktiseer en niet omga met medezusters die een nigaab dragen????
waar is dit op gebaseerd.
Ik denk dat jij een heel verkeerd beeld van mij heb, op basis van reacties die jij verdeelt in moslima praktiserend of moslima maar niet praktiserend.
Hoe dan ook........ik draaf door.....Ik laat het hierbij.
Ik had tot 100 moeten tellen en bepaalde woorden en beledigingen achterwege moeten laten, indien ik jou daarmee heb gekwetst, excuses daarvoor.
Meis, ik praktiseer ook niet. Wat ik bedoel met " gaan praktiseren " is niet dat ik daarmee suggereer dat je dat niet doet. Ik probeer gewoon wat duidelijk te maken en waar ik mee zat en hoe ik me erbij voelde.
Ik ging nergens van uit. Want ik ken je ook verder niet. Dat was mijn gevoel op dat moment.

Ik zei ook specifiek "bijvoorbeeld" omdat ik niet weet met wie of wat voor mensen je omgaat snap je.

Ben er overigens wel van gediend hoor als je ook sorry zegt. Maar ik eis geen sorry van je. Dat is niet mijn recht en je kan niet iemand dwingen sorry te zeggen.

08-03-2013, 22:55
Zo lief meid.... ze vergeeft je vast...

08-03-2013, 22:55

Citaat door elhobje:
Ben ik ook een oumpje?
Ja en ik ook, alleen de een noemt het graag en de ander vindt het zo wel goed

Pagina's : 1 [2] 3