Bekijk volle/desktop versie : Misselijkheid



08-03-2013, 11:25
Dames ik voel me afgelopen 5 dagen de hele dag door misselijk.. als ik alleen aan eten denk word ik misselijk..
Maar als ik niet eet dan ben ik nog misselijker.. ik eet 3 maaltijden en 3 tussendoortjes.. ik sport na het ontbijt.. en voor sport ben ik misselijk.. tijdens sport niet.. na sport ben ik duizelig en hoofdpijn..

Ik wil nog niet naar huisarts gaan.. weet nu al dat ze gaat zeggen ja kan virusje zijn.. wacht het nog even af..
Heb op google hier en daar wat opgezocht.. en het kan van alles zijn..

Maar ik vraag me gewoon af of meerdere mensen dat hebben... want dan kan het gewoon een virusje zijn..
Ik maak maandag afspraak als ik me nog misselijk voel..

Uitgesloten is een zwangerschap..

08-03-2013, 11:37


(buik)Griep heerst wel heel erg. Iedereen in mijn familie, een voor een, had er last van. Ik ook, ik bleef maar misselijk. Misschien is dat het?

08-03-2013, 11:38
Allah i chafiek

08-03-2013, 11:47
misschien ben je zwanger

08-03-2013, 11:58


Piramide, ik denk ook een virusje hoor. Ben ook ziek, niet misselijk zoals jij, maar gewoon griep. Gewoon uitzieken denk ik.... Als het na een wk nog niet over is, dan wel naar de huisarts of anders ff bellen tijdens telefonisch spreekuur. Doe ik ook altijd als ik geen zin heb om er naar toe te gaan

Beterschap dame!! Xxx

08-03-2013, 12:59
Amien.. dat wou ik beetje weten. Of het heerst.. zo ja dan wacht ik even.. heb geen ander symptomen dan misselijkheid de hele dag door..