Bekijk volle/desktop versie : Koppigheid/ta3nent!!!!



Pagina's : [1] 2

08-03-2013, 10:10
[Pffff, kan me echt niet snel over iets heen zetten. Al is het iets kleins!!! Dan reciteer ik Ayatol Kors enz, maar wallou. Geen verandering. Ta3nent is te overheersend.!]

Tips?

08-03-2013, 10:11


Zit het in de familie? Mijn vader is een erg koppig iemand. Heb die 'genen' van hem.

08-03-2013, 10:16

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Zit het in de familie? Mijn vader is een erg koppig iemand. Heb die 'genen' van hem.
Totaaaaal niet! Mijn ouders zijn zooo niet koppig en kunnen heel snel weer normaal doen als er iets voorgevallen is. En ik? Ik kan maanden nog raar of afstandelijk doen tegen iemand!

08-03-2013, 10:17

Citaat door Koning:
Ik ben heel erg koppig, maar wel in positieve zin.
Dus meer in de vorm, van doorzetter, moeilijk te beïnvloeden of te veranderen.
Maar ik heb geen moeite met dingen toe geven of zo, daar heb ik gelukkig geen last van.
Ik heb het over koppigheid in de zin van iemand vergeven of mezelf over iets heen zetten.

08-03-2013, 10:18



Citaat door mevrouwzakelijk:
Totaaaaal niet! Mijn ouders zijn zooo niet koppig en kunnen heel snel weer normaal doen als er iets voorgevallen is. En ik? Ik kan maanden nog raar of afstandelijk doen tegen iemand!
Daar kan je vrij weinig aan doen vrees ik. Ik ben heel koppig en die koppigheid heeft me af en toe wel in de problemen gebracht. Maar goed, het zit in onze familie en vooral in mijn pa en mij Het is een emotie die je heel moeilijk de baas kan, hoe hard je je best ook doet.
Enige wat je kan doen is allah subhana wa ta'ala vragen die koppigheid te verminderen

08-03-2013, 10:21

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Daar kan je vrij weinig aan doen vrees ik. Ik ben heel koppig en die koppigheid heeft me af en toe wel in de problemen gebracht. Maar goed, het zit in onze familie en vooral in mijn pa en mij Het is een emotie die je heel moeilijk de baas kan, hoe hard je je best ook doet.
Enige wat je kan doen is allah subhana wa ta'ala vragen die koppigheid te verminderen
Mij heeft het dus ook heeeeeeeeeeel vaak in problemen gebracht. Ik hoef geen details te noemen maar soms ging het zo erg escaleren dat ik na een paar uur denk, waar ging die ta3nent nou helemaal over! Nergens over inprincipe. Maar in mn hoofd maak ik het allemaal veel groter dan het in werkelijkheid is

08-03-2013, 10:31

Citaat door mevrouwzakelijk:
[Pffff, kan me echt niet snel over iets heen zetten. Al is het iets kleins!!! Dan reciteer ik Ayatol Kors enz, maar wallou. Geen verandering. Ta3nent is te overheersend.!]

Tips?
Hahahha, jouw avatar zegt alles!!

08-03-2013, 10:36
Je bent gewoon een dom klein wicht
heb een hekel aan wijven zoals jij

08-03-2013, 10:39

Citaat door Youngest:
Je bent gewoon een dom klein wicht
heb een hekel aan wijven zoals jij

08-03-2013, 10:39

Citaat door Koning:
Hahahahaha of wat er naast haar nickname staat. ''Duivel Jr.''
Probeer ik sinds 2006 al te veranderen. Maar het komt iedere keer weer terug op de een of andere manier.

08-03-2013, 10:53
Ik kan heel koppig zijn soms..en als ik het wil..

08-03-2013, 10:56
Ik heb ook veel ta3anant.
En kan ook lang door blijven gaan als iemand wat verkeerds heeft gezegd of ik een ruzie heb gehad ik blijf er dan een week mee zitten haha.
En ik hou van discussie's maar haat het als iemand boos word tijdens een discussie of irritant gaat doen

08-03-2013, 10:58


Dat gebeurt bij mij niet dat ik maanden/dagen ermee ga zitten..nergens voor nodig..beter aan je gezondheid denken..

Citaat door liefhebber.:
Ik heb ook veel ta3anant.
En kan ook lang door blijven gaan als iemand wat verkeerds heeft gezegd of ik een ruzie heb gehad ik blijf er dan een week mee zitten haha.
En ik hou van discussie's maar haat het als iemand boos word tijdens een discussie of irritant gaat doen

08-03-2013, 10:59
Koppigheid komt vaak van de shaytaan.. vermijd het dus....

08-03-2013, 11:03

Citaat door mevrouwzakelijk:
Totaaaaal niet! Mijn ouders zijn zooo niet koppig en kunnen heel snel weer normaal doen als er iets voorgevallen is. En ik? Ik kan maanden nog raar of afstandelijk doen tegen iemand!


Citaat door mevrouwzakelijk:
Ik heb het over koppigheid in de zin van iemand vergeven of mezelf over iets heen zetten.
Hier nog eentje.

Pagina's : [1] 2