Bekijk volle/desktop versie : Heb spijt van een dame hoe ik haar heb behandeld



Pagina's : [1] 2

06-03-2013, 16:05

Citaat door M.Luther_King:
Ik had contact met een dame ze bezitten eigenlijk alles wat ik in een vrouw zocht

maar toch heb ik het verpest met mijn gedrag en houding tegen over haar maar dan ook extreem verpest

dat ik haar nauwelijks nog onder ogen durf te komen. ze accepteerde veel maar met maten.

ik nam het toen allemaal niet zo serieus maar nu kom ik er achter dat er zeer weinig meiden zo zijn als haar

maar wat vinden jullie moet ik weer contact zoeken ? en wat of hoe kan ik dat het beste doen
.

06-03-2013, 16:09


Je welgemeende excuses aanbieden zou een eerste stap kunnen zijn.

06-03-2013, 16:17
Denk je dat jullie net als vroeger worden als je weer contact opzoekt ? Zo ja dan moet je het stap voor stap aan pakken en als dat niet zo is dan kan je haar beter gerust laten.

06-03-2013, 16:21
Jullie zijn allemaal hetzelfde eerst een goede meisje vinden, dan slecht behandelen en dan hier topics openen om te janken hoe slecht de Marokkaanse meid is

Is bovenstaande reactie conform de regels van M.nl?

06-03-2013, 16:22


en toen ging je van basisschool naar de eerste klas..

06-03-2013, 16:24

Citaat door M.Luther_King:
Ik heb het verpest ze zegt mij vergeven te hebben. Maar daar na is ons contact eigenlijk langzaam verwaterd

natuurlijk heb ik geprobeerd door te gaan met me leven lukt ook wel maar vind het als nog zonde.

stap voor stap. hoe zie je dat voor je ? heb al meerdere malen gezegd dat ik spijt heb van het verleden en niet goed kan praten maar toch me zelf wil bewijzen.

ik vind het moeilijk hoe op welke manier ik haar kan verassen of terug winnen.
Hoe denkt zei over jou? Vraag het haar.

06-03-2013, 16:24
Spijt komt achteraf. Beter je best doen.

06-03-2013, 16:24

Citaat door M.Luther_King:
Waarom vergelijk je me nu met jan en alleman ?
Omdat dat zo heurt hier jonguh!

nee sorry even ontopic, zonde echt maar is lastig dat wat je eerst had weer terug te krijgen je kan gevoel niet forceren.

06-03-2013, 16:25
Als je echt meent wat je zegt dan moet je je best voor haar doen en er alles aan doen zodat het weer word zoals het vroeger was. je hoeft niet steeds het verleden erbij te halen en je excuses aan te bieden. dat heb je al gedaan zij heeft jou vergeven zeg je laat dat dan rusten en laat haar zien dat je veranderd ben

06-03-2013, 16:29
Nee laat haar met rust, als je toen haar waarde niet zag waarom nu wel?
Nadat je genoeg andere vrouwen hebt gehad?

Ik hoop dat dat meisje inchaAllah wat beters krijgt, die wel gelijk haar waarde kan inschatten en haar goed zal behandelen.

Zulke verhalen hoor je vaak, zelf ook mee gemaakt, tja wat zal ik zeggen je beseft pas wat je hebt als je het kwijt bent.

Deal with it and move on.

06-03-2013, 16:30
En btw het zal sowieso nooit zijn zoals vroeger, hoe graag een mens dat ook wilt. Succes.

06-03-2013, 16:32

Citaat door M.Luther_King:
Ze beweerd een zwak voor me te hebben maar daar blijft het bij. Ze kan zich er niet over heen zitten moet steeds terug denken aan dingen die zijn gebeurd. zegt zij.

en voor al om dat andere zich er ook mee bemoeit hebben was ze er uit eindelijk helemaal klaar mee.
Als ze een zwak voor je heeft dan is het nog goed toch het kan dan altijd goed komen neem ik aan. Ga stap voor stap te werk wees lief voor, laat haar de rare gebeurtenissen vergeten en maak haar ook duidelijk dat je veranderd bent ( als dat zo is )

Kan me echt daaraan gaan irriteren als mensen mee bemoeien.

06-03-2013, 16:35


Zeg gewoon eerlijk dat je haar nooit hebt gewaardeerd. Maar dat je nu pas beseft dat zij anders is dan andere en dat je bang bent dat je nooit meer zo'n persoon tegen zult komen. Stuur haar dit bericht gewoon in een sms of email met de vraag of je nog 1 laatste kans krijgt om het te bewijzen (daden zeggen meer dan woorden). En dat als ze je die kans niet geeft je haar keuze respecteert en nooit meer contact op zal nemen.
Je zult later echt spijt krijgen als je die bericht nu niet stuurt, niet geschoten is altijd mis.

06-03-2013, 16:35

Citaat door M.Luther_King:
Waarom fouten maken zijn menselijk. en mannen zijn sowieso verbitterd zo makkelijk zit het allemaal niet.
Ze heeft wel een punt.. Maargoed.. Je hebt spijt en bent bereid hard te werken om haar vertrouwen in jou te herstellen, right? Doe je best en laat zien dat je niet nog eens zo'n domme fout zal maken. Het meisje in kwestie zal uiteindelijk beslissen wat het beste is voor haar. Wie weet neemt ze je wel terug en leven jullie nog lang en gelukkig.
Hoop doet leven.

06-03-2013, 16:37
Always the same story..


Wanneer komt er nou een tragischer versie van uit?

Pagina's : [1] 2