Bekijk volle/desktop versie : iemand die doodgaat



Pagina's : [1] 2

08-01-2005, 12:57
wie kan me helpen met het volgende;

Een achter familielid heeft kanker en de dokters hebben haar opgegeven, ze geven haar nog ongeveer twee weken, ik ga vandaag inshaallah naar haar toe om haar op te zoeken, maar wat kan je tegen een persoon die doodgaat zeggen, ik vind het heel moeilijk en ik wil niet huilen, maar ik vind het zo erg!!! Wat moet ik tegen haar zeggen en wat kan ik voor haar meenemen, eten doet ze niet meer.

bedankt!!

08-01-2005, 14:11


Oh meid wat erg zeg......wens je veel succes...
Ik persoonlijk zou dat echt niet kunnen bij iemand op bezoek gaan die stervende is...

08-01-2005, 14:18
Meskina!! Ik vind het echt erg.. Ik voel je pijn want ik heb hetzelfde meegemaakt..
Mijn neefje had ook kanker en ze hadden hem ook opgegeven.. 1 dag voor zijn verjaardag is hij overleden ALLAH Y RAHM0!! Ik had zo veel pijn! Ik at zelf ook niet meer.. Was zo erg.

Toen ik mijn neefje opzocht deed ik vrolijk tegen hem, Hij had pijn en ik wilde hem opvrolijke, Ookal ging ik dood van binnen. Even later begon ik tegen hem te praten.
Maar ikzelf werd er niet vrolijker van..

Je moet tegen haar zeggen dat het el mektab is en dat iedereen van haar houdt. En dat ze nog moet genieten van haar laatste weken. Want wat moet je anders zeggen? Ja iedereen gaat dood dus jij over 2 weken!?! Nee toch.. Vrolijk haar een beetje op.. Lach over dingen die jullie hebben meegemaakt, Ookal wordt jij er niet vrolijker van..

Ik wens je veel succes, Echt.
En vergeet niet, Allah wil haar bij zich hebben.

Liefs, Nisren.

08-01-2005, 14:24

Citaat door thamimoent:
wie kan me helpen met het volgende;

Een achter familielid heeft kanker en de dokters hebben haar opgegeven, ze geven haar nog ongeveer twee weken, ik ga vandaag inshaallah naar haar toe om haar op te zoeken, maar wat kan je tegen een persoon die doodgaat zeggen, ik vind het heel moeilijk en ik wil niet huilen, maar ik vind het zo erg!!! Wat moet ik tegen haar zeggen en wat kan ik voor haar meenemen, eten doet ze niet meer.

bedankt!!

wat je me nou verteld is precies ook bij mij buurvrouw meskina ze hebben haar ook nou opgegeven

08-01-2005, 14:32



Citaat door NisreN:
Meskina!! Ik vind het echt erg.. Ik voel je pijn want ik heb hetzelfde meegemaakt..
Mijn neefje had ook kanker en ze hadden hem ook opgegeven.. 1 dag voor zijn verjaardag is hij overleden ALLAH Y RAHM0!! Ik had zo veel pijn! Ik at zelf ook niet meer.. Was zo erg.

Toen ik mijn neefje opzocht deed ik vrolijk tegen hem, Hij had pijn en ik wilde hem opvrolijke, Ookal ging ik dood van binnen. Even later begon ik tegen hem te praten.
Maar ikzelf werd er niet vrolijker van..

Je moet tegen haar zeggen dat het el mektab is en dat iedereen van haar houdt. En dat ze nog moet genieten van haar laatste weken. Want wat moet je anders zeggen? Ja iedereen gaat dood dus jij over 2 weken!?! Nee toch.. Vrolijk haar een beetje op.. Lach over dingen die jullie hebben meegemaakt, Ookal wordt jij er niet vrolijker van..

Ik wens je veel succes, Echt.
En vergeet niet, Allah wil haar bij zich hebben.

Liefs, Nisren.
Meid door jou mooie woorden krijg ik gwoon van....

08-01-2005, 14:42

Citaat door anisa:
Meid door jou mooie woorden krijg ik gwoon van....
Ohw, Sorry meid dat was niet de bedoeling..

Maar bedankt dat je het mooie woorden noemt..

08-01-2005, 14:44

Citaat door NisreN:
Ohw, Sorry meid dat was niet de bedoeling..

Maar bedankt dat je het mooie woorden noemt..
Dat weet ik lieverd....., maar gwoon die woorden raakte me echt....
Dit zou ik nou gwoon echt niet kunne...ben een te gevoelig persoon...

08-01-2005, 14:47

Citaat door anisa:
Dat weet ik lieverd....., maar gwoon die woorden raakte me echt....
Dit zou ik nou gwoon echt niet kunne...ben een te gevoelig persoon...
Woorden raken mij ook heel snel meid..
Ik wil dat meisje helpen die ermee zit dus ik moest wel..

08-01-2005, 14:57

Citaat door NisreN:
Woorden raken mij ook heel snel meid..
Ik wil dat meisje helpen die ermee zit dus ik moest wel..
Ja vindt het erg moedig van je.....echt waar.....

08-01-2005, 15:06

Citaat door anisa:
Ja vindt het erg moedig van je.....echt waar.....
Shokrane meid!

08-01-2005, 15:40
geen dank lief.....

08-01-2005, 17:48
dames bedank voor al jullie reacties,

wollah ik vind dit echt heel lief en jullie hebben mij echt geholpen!
Ik ben vandaag bij haar geweest en ze mocht eigenlijk geen bezoek ontvangen van de dokter, ze had vandaag hartkloppingen en ze heeft heel erg pijn in haar rug (doordat alles is uitgezaaid). Ze wilde mij tog zien en ik hield me echt sterk, ze kon niet eens praten. Ik heb ook snoep en koekjes voor haar kinderen gekocht (die zijn nog jong). Ik voel me echt niet goed nadat ik haar gezien had, maar het is zeker allemaal elmakteb. Als Allah zoiets wil, dan gebeurt het ook. Ik heb niet veel met haar gepraat, ik heb haar hoofd gekust en gezegd dat ik van haar hou!

bedankt allemaal

08-01-2005, 18:54



Citaat door thamimoent:
dames bedank voor al jullie reacties,

wollah ik vind dit echt heel lief en jullie hebben mij echt geholpen!
Ik ben vandaag bij haar geweest en ze mocht eigenlijk geen bezoek ontvangen van de dokter, ze had vandaag hartkloppingen en ze heeft heel erg pijn in haar rug (doordat alles is uitgezaaid). Ze wilde mij tog zien en ik hield me echt sterk, ze kon niet eens praten. Ik heb ook snoep en koekjes voor haar kinderen gekocht (die zijn nog jong). Ik voel me echt niet goed nadat ik haar gezien had, maar het is zeker allemaal elmakteb. Als Allah zoiets wil, dan gebeurt het ook. Ik heb niet veel met haar gepraat, ik heb haar hoofd gekust en gezegd dat ik van haar hou!

bedankt allemaal
hey had een vraagje ? is het in utrecht?

08-01-2005, 20:16

Citaat door thamimoent:
dames bedank voor al jullie reacties,

wollah ik vind dit echt heel lief en jullie hebben mij echt geholpen!
Ik ben vandaag bij haar geweest en ze mocht eigenlijk geen bezoek ontvangen van de dokter, ze had vandaag hartkloppingen en ze heeft heel erg pijn in haar rug (doordat alles is uitgezaaid). Ze wilde mij tog zien en ik hield me echt sterk, ze kon niet eens praten. Ik heb ook snoep en koekjes voor haar kinderen gekocht (die zijn nog jong). Ik voel me echt niet goed nadat ik haar gezien had, maar het is zeker allemaal elmakteb. Als Allah zoiets wil, dan gebeurt het ook. Ik heb niet veel met haar gepraat, ik heb haar hoofd gekust en gezegd dat ik van haar hou!

bedankt allemaal
Ik vind het wel erg moedig van je dat je bent gegaan. Weet precies hoe je je voelt!

09-01-2005, 00:23
Meskiena meid, dit lijkt mij vreselijk om mee te maken.
Ik hoop niet dat ze pijn zal hebben...

Pagina's : [1] 2