Bekijk volle/desktop versie : Salaat al Djannazah @ Amsterdam



Pagina's : [1] 2

05-03-2013, 06:44
Assalaam Alikoum.

Na al Asr in Masjid al Nasr (Celebestraat 3) in Amsterdam Oost zal er een Salaat al Djannazah plaatsvinden. Dit betreft een moeder die voor fajr is overleden. Allarhma en moge Allah haar zondes vergeven en haar gebeden accepteren.

Ik vraag hierbij persoonlijk om te komen vanwege mijn contact met de familie. Doe het voor haar en haar familie. Doe het vanwege jouw verplichting naar de Ummah.

Assalaam Alikoum

05-03-2013, 06:51


Ina lilahi wa ina ilayhi razjie3oen, moge Allaah deze vrouw genadig zijn en haar zonden vergeven, amien.

05-03-2013, 07:13
Inna lillahi wa inna ilayhi raji3oen. Moge Allah subhana wa ta'ala haar haar zonden vergeven en een plekje in het paradijs schenken amien.

05-03-2013, 07:29
moge Allaah haar zonden vergeven,haar graf verruimen en haar paradijs laten betreden

05-03-2013, 08:04


Allaah yar7emha. Moge zij tot de bewoners van het Paradijs horen.

05-03-2013, 08:26
Inna lilahi wa inna ilayhi rajie3oen, moge Allaah haar zondes vergeven en haar goede daden belonen met het Paradijs.

05-03-2013, 08:28

Citaat door NietTeStoppuh:
Allaah yar7emha. Moge zij tot de bewoners van het Paradijs horen.
Amien.

Kan me gewoon niet voorstellen hoe het nu is voor haar eventuele kinderen en man. De kracht van je leven is weg. Hoe zouden ze zich voelen? Ik zou gewoon helemaal redeloos verloren zijn. Het idee alleen al maakt me misselijk

05-03-2013, 08:36

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Amien.

Kan me gewoon niet voorstellen hoe het nu is voor haar eventuele kinderen en man. De kracht van je leven is weg. Hoe zouden ze zich voelen? Ik zou gewoon helemaal redeloos verloren zijn. Het idee alleen al maakt me misselijk
Ja, ik had het er met mijn man ook over. Zijn ouders zijn best op leeftijd en hij is gewoon doodsbang voor dit moment. Dat hij ze verliest. Je weet dat dit zal gebeuren op een dag, maar hoe kun je je in hemelsnaam voorbereiden op zoiets? Dat kan gewoon niet.

Ik heb nu nog steeds met mijn oma dat als ik haar gezicht voor me haal, dat de tranen in mijn ogen springen. Laat staan mijn moeder.

05-03-2013, 08:43

Citaat door NietTeStoppuh:
Ja, ik had het er met mijn man ook over. Zijn ouders zijn best op leeftijd en hij is gewoon doodsbang voor dit moment. Dat hij ze verliest. Je weet dat dit zal gebeuren op een dag, maar hoe kun je je in hemelsnaam voorbereiden op zoiets? Dat kan gewoon niet.

Ik heb nu nog steeds met mijn oma dat als ik haar gezicht voor me haal, dat de tranen in mijn ogen springen. Laat staan mijn moeder.
Die 'doodsangst' hebben ik en mijn zussen / broers ook. We zijn heel erg hecht en onze ouders zijn daar verantwoordelijk voor. Raar maar waar. Ik snap de reactie van je man wel. Denk ook wel dat het voor een man harder aan zal komen. Het blijven toch moederskindjes Niet negatief bedoeld.
Je kan je idd niet voorbereiden op zoiets. Wil ik ook niet. Als ik er over nadenk....pffffft...

05-03-2013, 08:58
Inna lillahi wa Ina ilajhie raji3oen. Moga Allah swt haar haar zondes vergeven en haar graf verruimen. Moge Alllah swt haar verblijden met Jannat Al-Firdaus.
Moge Allah swt haar familie veel sbar schenken.

05-03-2013, 09:02
Ina lilahi wa ina ilayhi radji3oen, moge allah swt haar goede daden belonen en haar zonden wissen.

05-03-2013, 09:08
inna lilahi wa inna ilayhi raji3oen

05-03-2013, 09:11


Ina lilahi wa ina ilayhi razjie3oen, moge Allaah deze vrouw genadig zijn en haar zonden vergeven, amien.

05-03-2013, 10:02
Moge Allah haar rahma geven, en haar jannat al firdaws geven,inna lilaahi wa inna ilaayhi raji'oun

05-03-2013, 10:17
Inna lilahi wa inna ilayhi raji3oen!

Pagina's : [1] 2