Bekijk volle/desktop versie : Het ligt wel degelijk aan schoondochter en niet alleen de schoonfamilie!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

04-03-2013, 21:38
Soms lees ik hier wel eens topics over vervelende schoonfamilie en soms denk ik " denken mijn schoonzussen ook zo over ons"

Ik heb 4 broers en alle 4 hamdoellilah getrouwd, althans 1 is verloofd en is op weg naar zijn huwelijk inschallah.
Nu heb ik een gewone band met mijn schoonzusters, in het begin deed ik meer mijn best voor hun omdat ze nog nieuw in het gezin waren.
En nu ze hun plekje hebben gevonden, is de band gewoon normaal.
We spreken elkaar als we bij mijn moeder zijn en heel soms daar buiten.

Ik heb 1 schoonzus en die is nu 2jaar getrouwd met mijn broer en om het maar zo grof te zeggen het is een HEKS!
Zelfs mijn andere broers vinden haar een heks en mijn vader moest haar een keer stoppen met haar domme acties.
Mijn moeder laat altijd over zich heen lopen en ik irriteer me eraan dat me moeder niet voor zichzelf durft op te komen.
Ze heeft mijn moeder vaker de mond gesnoerd en 1keer heb ik haar op heterdaad betrapt en ben toen tegen d'r uitgevallen.
Mijn man zat toen destijds vast en toen kreeg ik de opmerking "ga lekker huilen om je man"

Ik werd toen woest en heb haar uitgescholden en zij mij en heb haar gezegd dat ze niet meer welkom was bij mij moeder thuis.
Mijn moeder vond dit de juiste beslissing, ze was niet meer welkom en iedereen begreep waarom.
Toch kwam ze de volgende dag op bezoek om mij moeder in te palmen en ze speelt de baas over mijn moeder en ik kan me daar zo aan irriteren.
Laatst belde ze me moeder weer op om haar geld te lenen en toen dacht ik ook zoiets van " waar is de schaamte"
Mijn andere schoonzusters zijn hmdl lieve vrouwen, die mijn moeder respecteren en altijd lief voor d'r zijn en zo zie je maar als zij komen is de sfeer bij mij moeder thuis leuk! We kletsen, lachen en de gezelligheid ontbreekt niet.
Zodra mijn heks schoonzus binnenkomt is het akelig stil en niemand wilt wat met haar te maken hebben, ik niet, mijn andere schoonzussen niet, mijn broers niet en mijn zussen ook niet.
Maar mijn moeder vindt dit niet leuk en wilt dat wij normaal tegen haar doen, maar ze heeft teveel geflikt in ons gezin dat normaal doen onmogelijk is.
Zij weet dat ze niet welkom is, maar toch komt ze langs en als niemand er is domineert ze mijn moeder.
Mijn moeder heeft als reden dat ze zo over haar heen loopt " ik wil niet dat ze me later gaat haten"
Ik kan hier heel slecht tegen en soms belt ze me moeder op om te vragen of ze bijvoorbeeld mee wilt naar Brussel naar die rue de Brabant.
Als mij moeder dan thuis is en ik kom langs dan krijg ik te horen, Dat me moeder opdraait voor de tankkosten.
Het gaat maar om een paar tientjes, maar dan denk ik ja hallo! Jij vraagt mij moeder mee en niet andersom.
Maar mijn moeder ziet het als een gift en ze zegt het maak niet uit.

Mijn moeder heeft mijn broer ooit geld geleend en dat wilde hij deze week terug geven omdat mijn ouders naar Marokko gaan.
Voor mijn moeder had het geen haast, maar mijn broer stond erop.
Een uur later werd mijn moeder gebeld door de heks schoonzus, ze was boos op mijn moeder en dat mijn moeder kon fluiten naar haar centen.
Ze gaf als reden dat ze aan het verhuizen waren en het geld zelf nodig hadden en Dat mijn moeder geen schaamte kent om dit van haar zoon te eisen terwijl ze bezig zijn met verhuizen.
Toen mijn moeder uitleg wilde geven dat ze het geld niet hoefde maar dat me broer erop aandrong, begon ze te schreeuwen dat mijn ze mijn moeder de praatjes wel kende en dat ze me broer op een lieve manier het geld afhandig wilde maken, maar dat zij er zelf niet intrapt.
Tijdens dit telefoontje waren ik en mijn andere zussen bij me moeder op bezoek en ik wilde haar zo graag terug bellen om haar verot uit te schelden, maar me moeder wilt het niet ze wilt niet dat het escaleert.


Het ligt niet altijd aan de schoonfamilie, bij ons is het de schoondochter die het voorzich zelf heeft verpest.

04-03-2013, 21:40


Dat er nog zulke mensen bestaan.

04-03-2013, 21:42
Jouw broer moet zich vermannen..

04-03-2013, 21:43
Nee, mgharba zijn an-sich gewoon verknipt. Ro7en deyes er taqebaath.

04-03-2013, 21:43


So !

Ik zou zeggen boycotten die handel. En waar is jouw broer in dit verhaal? Hij moet zijn vrouw maar thuis houden.

Je moet even ervoor zorgen dat jouw moeder geen contact meer gaat hebben met die heks, zodat ze wat gaat bedaren.


Jeetje, als ik zo een heks had in de familie dan had ik allang ervoor gezorgd dat ze een toontje lager gaat zingen.

Ik krijg nu al zjnoen van zulke heksen.

04-03-2013, 21:44
Ik schrik me echt letterlijk kapot van je verhaal.
Ik zou haar er niet meer in laten komen, echt niet.

04-03-2013, 21:45
Wat ik me dan altijd afvraag bij zulke mensen; hoe gaan zij dan om met hun eigen moeder? Waar is je broer? Kan hij haar niet aanpakken?

04-03-2013, 21:45

Citaat door Cashmere:
Jouw broer moet zich vermannen..
Vind ik dus ook!
Maar hij staat achter zijn vrouw en ziet natuurlijk niet haar streken,

04-03-2013, 21:46
Wat een snol. Haat zulke vrouwen.

04-03-2013, 21:46
En inderdaad, wat voor man is jouw broer? Als ik jouw broer was, imrie semaaght eq r7ith.

04-03-2013, 21:46
Wat een kreng. verbannen die handel

04-03-2013, 21:47

Citaat door GoudAppeltje20:
Wat ik me dan altijd afvraag bij zulke mensen; hoe gaan zij dan om met hun eigen moeder? Waar is je broer? Kan hij haar niet aanpakken?
Hoe zij met haar moeder omgaat zou ik niet weten, ik weet wel dat ze een rustige moeder heeft die je nauwelijks hoort praten.
Mijn broer pakt haar niet aan omdat hij haar streken niet kent, ik heb hem hier 1 keer op aangesproken maar ik kreeg al snel te horen dat ik met mijn eigen zaken moest bemoeien.
Zij zat toen naast hem.

04-03-2013, 21:48


Ik had haar écht de tering ingeslagen als ze zo tekeer zou gaan tegen mijn moeder en dan ben ik nog heel mild . Ik heb geduld, maar als het om mijn moeder gaat NIET!

04-03-2013, 21:49
Wat een heks zeg.

04-03-2013, 21:51

Citaat door Orchidee_:
So !

Ik zou zeggen boycotten die handel. En waar is jouw broer in dit verhaal? Hij moet zijn vrouw maar thuis houden.

Je moet even ervoor zorgen dat jouw moeder geen contact meer gaat hebben met die heks, zodat ze wat gaat bedaren.


Jeetje, als ik zo een heks had in de familie dan had ik allang ervoor gezorgd dat ze een toontje lager gaat zingen.

Ik krijg nu al zjnoen van zulke heksen.
Echt zonder overdrijven en niet omdat het mijn moeder is.
Maar elke schoondochter zou van geluk spreken met zo een schoonmoeder en dit zeggen de vrouwen van me andere broers ook,
Me moeder is zo extreem lief voor haar schoondochters en beschouwt ze als hun eigen dochters.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6