Bekijk volle/desktop versie : Waarom durven mensen zichzelf niet te zijn?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

02-03-2013, 17:16

Ik begrijp het niet? Waarom kunnen sommige leden niet hen zelf zijn? Waarom zogenaamd altijd schijnheilig doen en proberen de heilige uit te hangen.. Waarom als iemand zijn mening durft te plaatsen proberen jullie diegene zo de grond in te boren.. Waarom als een meisje met zoveel een date heeft gehad is ze meteen een slet, maar wanneer een jongen dat doet is hij een dikke playertje..

Waarom als iemand iets verkeerds zegt vallen jullie diegene zo aan dat diegene een nieuwe account moet aanmaken om een persoon te spelen wat jullie willen zien om vriendjes te maken.. Waarom een bitch spelen als je in werkelijkheid stilletjes bent, waarom stoer doen als je weet dat je niks kan.. Iemand is ontmaagd meteen slet, h.oer, kehba bla bla.. Terwijl hetzelfde meiden elke dag worden gevingerd, p.ijpen, in hen kontjes worden gepakt even erg..

Zogenaamd hier zijn alle bnat a ness te vinden.. Alsjeblieft ga een rondje fietsen.. Wees wie je bent en speel niet iemand die je in werkelijkheid niet bent.. Ik ken sommige leden hier die zo'n grote bek hebben maar in real life durven ze helemaal niks.. Ze beschrijven zichzelf allermooiste, modellen, kraken andere wannebe dikke bolletjes hier af terwijl ze in het real het perfecte lichaam niet eens hebben.. En niet iedereen is zo, ik praat over het algemeen.. Waarom durven mensen niet te zijn wie ze zijn? Waarom al die schijnheiligheid en heilig spelen.. Is het zodat je de Ma Shaa Allaah zuster kan spelen?

Roepen dat je 5x per dag bid terwijl je dat niet eens doet? Roepen dat je een maagd bent en hoog dan andere bent maar in werkelijkheid zak je lager dan stront.. De jongens vinden opeens elke marokkaans meisje in slet, ik bedoel maar als ze een slet is waarom n.euk je dan zo goedkoop? Soort zoekt soort.. Dus ga niet ouwehoeren van mocro meisjes zijn dit en dat.. Hebben jullie ook een beetje aan jezelf te danken, als jullie zogenaamd echte mannen waren dan zouden jullie zulke meisjes niet echt aandacht geven.. Maar goed, wie wilt aanvallen nu is welkom..

02-03-2013, 17:19



Citaat door Romina.:
Waarom een bitch spelen als je in werkelijkheid stilletjes bent, waarom stoer doen als je weet dat je niks kan.. Iemand is ontmaagd meteen slet, h.oer, kehba bla bla.. Terwijl hetzelfde meiden elke dag worden gevingerd, p.ijpen, in hen kontjes worden gepakt even erg..

Zogenaamd hier zijn alle bnat a ness te vinden.. Alsjeblieft ga een rondje fietsen.. Wees wie je bent en speel niet iemand die je in werkelijkheid niet bent.. Ik ken sommige leden hier die zo'n grote bek hebben maar in real life durven ze helemaal niks.. Ze beschrijven zichzelf allermooiste, modellen, kraken andere wannebe dikke bolletjes hier af terwijl ze in het real het perfecte lichaam niet eens hebben.. En niet iedereen is zo, ik praat over het algemeen.. Waarom durven mensen niet te zijn wie ze zijn? Waarom al die schijnheiligheid en heilig spelen.. Is het zodat je de Ma Shaa Allaah zuster kan spelen?

Roepen dat je 5x per dag bid terwijl je dat niet eens doet? Roepen dat je een maagd bent en hoog dan andere bent maar in werkelijkheid zak je lager dan stront.. De jongens vinden opeens elke marokkaans meisje in slet, ik bedoel maar als ze een slet is waarom n.euk je dan zo goedkoop? Soort zoekt soort.. Dus ga niet ouwehoeren van mocro meisjes zijn dit en dat.. Hebben jullie ook een beetje aan jezelf te danken, als jullie zogenaamd echte mannen waren dan zouden jullie zulke meisjes niet echt aandacht geven.. Maar goed, wie wilt aanvallen nu is welkom..

02-03-2013, 17:22

Citaat door Romina.:
Even voor alle duidelijkheid, ik ben verbannen op mijn vorige account.
Hahaha. Oké. Wat was jouw vorige account?

02-03-2013, 17:25

Citaat door Romina.:
Zwijgen is goud, dus ik ga liever voor de goud.

02-03-2013, 17:33


Vertel eens meid.. Welke oud lid ben jij dan? En ik ben gewoon mezelf! De meeste denk hier denk ik wel hoor.. Je kunt tegenwoordig niet genoeg tijd hebben om je anders voor te doen.. Does ja.

02-03-2013, 17:37

Citaat door Romina.:
Ik weet dat je een lief leuk rustig meisje bent, want ik ken jou.
Haha, O ja? Ik wil jou ook zeggen dat ik jou ken, dus tell me.

02-03-2013, 17:46

Citaat door Romina.:
Je kent mij ook lieve topzoetje van me.. Met wie heb je leuke gesprekken gehad aan de telefoon en over mij gepraat bij je vriendinnetje.. Ja dat ben ik.
O! Hahahaha. Jijjjjjjjjjj. Hoe is het met jou lieverd! Sub7anaAllaah ik dacht nog gisteren aan je, ik heb je een tijdje niet meer gesproken! Haha. Maar toen dacht ik weer dat je niet meer vaak achter Marokko.nl zit, hehe.

02-03-2013, 17:52
Dit klopt helemaal!!!

Hamdoulillah ik bid 5x per dag en ben blij met mezelf
Ik snap niet waarom andere zich anders voor doen..

Er zijn zelfs mensen hier die zeggen dan ze een broer/zus hebben en dan verzinnen ze de gekste dingen over ze
Over wat ze allemaal niet geflikt hebben bij hen.. Maar de grap is ZE BESTAAN NIET!

02-03-2013, 18:05
ATWT praktijken hier soms, tering jongûhhh.

02-03-2013, 18:06

Citaat door fat0shj:
ATWT praktijken hier soms, tering jongûhhh.
Waarom ben je jezelf niet schijnheilige slet

02-03-2013, 18:07

Citaat door Ilias187:
Waarom ben je jezelf niet schijnheilige slet

Ga jij eens met je anus boven een tafelpoot springen, totdat je ingewanden eruit bloeden. Verplichte homo.

Citaat door Cantadora:
Dat dus

02-03-2013, 18:08

Citaat door fat0shj:
Ga jij eens met je anus boven een tafelpoot springen, totdat je ingewanden eruit bloeden. Verplichte homo.

Kijk in de spiegel clown

02-03-2013, 19:38



Citaat door Ilias187:
Kijk in de spiegel clown

02-03-2013, 19:51

Citaat door fat0shj:
Ga jij eens met je anus boven een tafelpoot springen, totdat je ingewanden eruit bloeden. Verplichte homo.

Ik slik mijn buik bijna in van het lachen..

02-03-2013, 19:53
Ik ben van de categorie -in het echt stilletjes en op het forum het tegenovergestelde-.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7