Bekijk volle/desktop versie : ik wil inshallah een islamitische bruiloft.



Pagina's : [1] 2

02-03-2013, 16:33

Citaat door De_Mooiste:
[dus geen muziek en toeters en bellen en al die troep, gewoon lekker eten enzo.. imam uitnodigen die wat lezing komt geven en Ad3ieyas . bij de vrouwen komt een vrouw die ook lezing en du3as geeft. anaheed bqand, en lekker gezellig eten enzo. wat vinden jullie ervan ]
.

02-03-2013, 16:34


Je wilt gewoon geen geld uitgeven, gierige flikker.

02-03-2013, 16:37
Dat is een mooi besluit. In sha Allah.

02-03-2013, 16:37

Citaat door De_Mooiste:
Nee dat is het niet, Die onzin is haram,
Jullie geblonderen casawias doen zelfs gemend huwelijk, oprotten joh,
Niet liegen, kut-uitkering-zwerver. Je hebt al je geld geïnvesteerd in je golf 4 en wilt nu gierig doen voor een bruiloft.

Vieze zakkenroller.

02-03-2013, 16:39



Citaat door De_Mooiste:
[dus geen muziek en toeters en bellen en al die troep, gewoon lekker eten enzo.. imam uitnodigen die wat lezing komt geven en Ad3ieyas . bij de vrouwen komt een vrouw die ook lezing en du3as geeft. anaheed bqand, en lekker gezellig eten enzo. wat vinden jullie ervan ]
Anasheed met muziek is ook niet toegestaan. Voor de rest is het inderdaad veel beter dan al die andere troep.

02-03-2013, 16:42

Citaat door De_Mooiste:
Jah inshallah, hoe ziet jou bruiloft eruit,
http://www.metropolistv.nl/nl/themas/betaalde-liefde/undercover-in-de-rosse-buurt-in-marokko
Daar ben je wel bekend mee he? H0erenbuurten, vies ventje. Zo'n typische Appie-Golf 4 die zowel in Nederland als Marokko regelmatig bij de hoeren is te vinden.

Gore gokverslaafde kutdwerg.

02-03-2013, 16:43

Citaat door De_Mooiste:
ik zei zonder muziek, a neppe taspaniot
Anasheed band, zei je you dipshit. De meeste anasheed van nu, lijkt gewoon muziek. En oh de enige die hier nep is ben jij. Turk.

02-03-2013, 16:43

Citaat door De_Mooiste:
[dus geen muziek en toeters en bellen en al die troep, gewoon lekker eten enzo.. imam uitnodigen die wat lezing komt geven en Ad3ieyas . bij de vrouwen komt een vrouw die ook lezing en du3as geeft. anasheed band, en lekker gezellig eten enzo. wat vinden jullie ervan ]
De meeste anasheed bevat muziek, instrumenten dus daar moet je echt mee oppassen.
Maar voor de rest top, alleen het wordt dan heel erg moeilijk om een vrouw te vinden die ook op de enige toegestane manier wil trouwen. Helaas kiezen de moslims tegenwoordig voor de westerse aanpak.

02-03-2013, 16:45
Dat zou een eerste stap zijn naar geluk in je huwelijk. Je kan zeker zijn dat je je huwellijk begint met Al-baraka.
Maar het draait niet alleen om de bruiloft als wij dat maar ons goed beseffen.

02-03-2013, 16:46

Citaat door lostandfound:
De meeste anasheed bevat muziek, instrumenten dus daar moet je echt mee oppassen.
Maar voor de rest top, alleen het wordt dan heel erg moeilijk om een vrouw te vinden die ook op de enige toegestane manier wil trouwen. Helaas kiezen de moslims tegenwoordig voor de westerse aanpak.
Hé eindelijk iemand die het inziet.

02-03-2013, 16:47

Citaat door De_Mooiste:
Jah inshallah, hoe ziet jou bruiloft eruit,
Ik weet het niet, want uiteindelijk beslis je het met je partner samen, maar zoals jij het hebt beschreven, is dat een droombruiloft voor mij.

02-03-2013, 16:47

Citaat door Saar..:
Hé eindelijk iemand die het inziet.
Iedereen zou het in moeten zien, alleen de meesten doen zich dom en doof voor.

02-03-2013, 16:50


Ik ook inshaAllah

02-03-2013, 16:50

Citaat door lostandfound:
Iedereen zou het in moeten zien, alleen de meesten doen zich dom en doof voor.
Juist ja.

02-03-2013, 16:51
Ik wil eigenlijk helemaal geen bruiloft, maar ja.

Pagina's : [1] 2