Bekijk volle/desktop versie : dames die verlovingsfeest hebben gedaan.



01-03-2013, 18:44
Salaam alaikom,

Ik heb een paar vraagjes aan alle dames die een verlovingsfeest hebben gehouden.

Hebben jullie het groot of klein gehouden?
thuis of in een zaal?
hebben jullie een dj genomen en een fotograve?
hoeveel hebben jullie ongeveer uitgegeven aan dit avondje?

hebben jullie mischien ook een paar tips om geld te besparen?

groetjes.

01-03-2013, 19:05


Ik heb het thuis gehouden, gezellig met m'n familie en vriendinnen. Was super gezellig. Als je veel mensen hebt, is een klein zaaltje wel handiger.

Allahie kamal bel ghair in sha Allah.

01-03-2013, 19:07
Mn zus heeft het groots gevierd.. Zaal ziana dj catering etc.. Maar met alleen familie en vrienden..
75 gasten hadden wij, ze voelde zich wel meer op haar gemak omdat ze iedereen kende en het zo knus was.
Nadeel, met de bruiloft moet je dan ook wat groter uitpakken omdat mensen meer verwachten

02-03-2013, 00:38
Ik heb het redelijk groot gehouden ik heb en partytent gehuurd en in onze tent opgezet tafels en decoratie gehuurd
Ik had geen dj heb wel en geluidinstalatie gehuurd,
En me uitgaven was 1050 euro.

Mijn tip: hou het zo klein mogelik nodig alleen dichtbijzijnde familie uit hou het thuis als je die mogelijkheid heb bespaart je ook kosten.

Succes met het organiseren

02-03-2013, 02:02


We heb het thuis gehouden met alleen familieleden. de vrouwen bij ons, de mannen bij mijn tante

Ik heb van te voren wat decoratie gekocht; witte bruidsslingers en witte balonnen heb het aan de kant opgehangen waar ik en mn verloofde zaten, verder lag er op tafel en was de tafel gedecoreerd met; melkglazen en bijbehoorende taartmessen die op een zilver dienblad lagen met witte rozen blaadjes en diamandten.

op tafel; witte rozenblaadjes verspreidt langs de aangestoken kaarsjes en er langs van die grote diamandten, en een wit tafelkleed natuurlijk.

Op de bank; 6 kussens, 2 witte, 2 gebroken witte en 2 met een zilveren glans. en achter op de leuning een satijn doek.

verder had mn verloofde een taart bestelt met onze namen.

Zijn moeder had een gerecht gemaakt en mijn moeder het andere.

ik had muziek op een usb stick gezet en boxen van mn oom geleent. heb van te voren besproken met mn zussen welk liedje wanneer moest, mn 2 zussen en nicht waren mn fotograve en hebben ook alles gefilmt.

Tip; hou het klein en geef zo min mogelijk uit, meestal zijn al die uitgaven makkelijker op te lossen door het zelf doen en laten doen door anderen wat ze meestal niet zon probleem vinden, maar kost net iets meer tijd en moeite voor jou en andere. Het geld dat je "verspilt" aan de verloving kun voor je bruiloft gebruiken of doe er iets anders leuks mee.

Allahie kemel bigair en geniet ervan!
(als je andere vragen nog hebt ofzo kun je het natuurlijk vragen! )