Bekijk volle/desktop versie : Syrische rebellenleider wil meer wapens



Pagina's : [1] 2

01-03-2013, 18:42

Citaat door babak-khoramdin:
De leider van de Syrische rebellen heeft vrijdag gezegd dat zijn strijders 'wanhopig' behoefte hebben aan wapens en munitie.
Op het voedsel en de verbandmiddelen die de Verenigde Staten willen leveren zitten ze minder te wachten, aldus generaal Salim Idris.
Idris, stafchef van de hoogste militaire raad van de oppositie, zei dat het bescheiden Amerikaanse hulppakket van zestig miljoen dollar voor de rebellen hen niet zal helpen de strijd van het Syrische leger te winnen, dat een sterkere luchtmacht heeft.

Wapens

"Wij willen geen eten en drinken en wij willen geen verband. Als wij gewond zijn, willen wij sterven. Het enige wat wij willen zijn wapens", zei Idris in een telefonisch interview met persbureau AP.

"Wij willen antitankraketten en luchtafweergeschut om Bashar Assads misdadige, moorddadige regime ervan te weerhouden het Syrische volk te vernietigen", zei hij. "De hele wereld weet wat wij willen en toch kijken ze toe hoe het Syrische volk wordt afgeslacht."


http://www.nu.nl/buitenland/3356589/syrische-rebellenleider-wil-wapens.html
.

01-03-2013, 18:50


60 miljoen!

01-03-2013, 19:43

Citaat door babak-khoramdin:
Daar kan je geen oorlog mee voeren.
Dat bedoel ik.

01-03-2013, 20:13

Citaat door babak-khoramdin:
Ze moeten zich echt gaan schamen, ze zijn te bang dat de wapens in verkeerde handen vallen, en dat het straks mischien wel tegen israel gebruikt gaat worden.
Zoals na de oorlog van Libië , meeste van de toen geleverde wapens aan rebellen zijn nu in mali en worden tegen het westen ingezet.

De VS doet gewoon wat de Verenigde Satanisten willen -dus de Arabische broeders- en dat is gewoon hoe de verhoudingen liggen. Het is triest dat het volk zo lang moet wachten op hulp.

De wapenindustrie kiest geen partij. De Syriers zullen gewoon veel offers moeten brengen en door moeten met vechten.

Er zal een moment komen dat de bondgenoten Assad zullen verraden.

Israel krijgt bescherming dat is niet het probleem.

01-03-2013, 21:40



Citaat door babak-khoramdin:
Zou me niks verbazen dat al deze zogenaamde revoluties een voorgezette plan zijn en dat dit straks een reden voor israel zal zijn om de arabische landen aan te vallen. Vooral als ze wapens aan rebellen gaan leveren, dan hebben ze straks de beste smoes om die landen aan te vallen. Dan zal Israel zeggen van er zijn radicale regeringen om me heen die de wapens wat wij hun hebben gegeven tegen mij zullen gaan gebruiken. ik denk dat onder dit false flag operatie israel zijn grensen zwaar gaat uitbreiden.
Dat zou een domme zet zijn van Israel. Dat is praktisch gewoon zelfmoord.

Je ziet hoe het in Egypte en Tunesie gaat met de revoluties. Grote teleurstelling voor het volk.

01-03-2013, 21:57

Citaat door babak-khoramdin:
Ik weet niet of dat zo dom is. Israel heeft grond nodig om een supermacht in het midden-oosten te worden.
Ze hebben ook al bewezen dat ze goed zijn in het bezetten van een gebied en het joods te maken. Maar is puur mijn mening.
De grote supermacht in het MO blijft SA. Je hebt gezien hoe ze met Jemen en Bahrein zijn omgegaan. Daar kan Israel niet tegen vechten. Je ziet ook hoe verhoudingen liggen met de Sjieten. Het is een eeuwige strijd tussen de Arabieren en Perzen en Israel zal dat echt niet eventjes oplossen door de boel te bombarderen. De Turken houden de handjes van Israel netjes vast in de hoop dat ze nooit bezet worden door SA. Dat is hoe de politieke verhoudingen liggen.

Maar dat is ook puur mijn mening

01-03-2013, 22:00
Rusland en China zeggen nee, kleine kans dus

01-03-2013, 22:03
Allah uma a3inhoem wa 3ajil lahoum bi nasrika ya da ljallali wa l ikraam.

01-03-2013, 22:04

Citaat door babak-khoramdin:
Ik denk dat SA zonder amerika niks voorstelt. Israel= Amerika en Amerika is Israel. Dus als ze SA zouden willen aanpakken is het zo gebeurt lijkt mij.
Die Satanisten hebben de hele regio in hun broekzak. Dat doe je gewoon door hier en daar geld te strooien.
Hun hoofden zijn leeg en buiken vol.

01-03-2013, 22:19

Citaat door babak-khoramdin:
Israel zijn echte vijanden komen niet uit Iran! Ook al denken velen dat.
De echte gevaar voor Israel die er wat aan zouden doen zijn de soennitische mujahedin merendeels gesponserd vanuit SA. De shia regering in Iran is in feite een bondgenoot van de joden hierin. Want ook Iran ziet gevaar in de mujahedin voor zijn eigen politieke ambities. Maar weer mijn mening
De perzen laten zich niet onderdrukken

Die hele regio is besmet en er komt niets goeds uit.

1400 jaar hebben ze vrouwen bedonderd en nu maken ze eindelijk een beetje deel uit van het systeem dat kun je niet vergelijken met Iran. Je ziet hoe ze omgaan met het recht. Door omkoping laten ze misdadigers vrij lopen en dan gebruiken ze de islam om alles goed te praten. Dat is pas een ziekte maar zij noemen dat een beschaving.

01-03-2013, 23:39

Citaat door babak-khoramdin:
Helaas zijn iraniers of perzen nu al 33 jaar bezet en onderdrukt!
Trouwens ik had het niet over SA regime, maar over een mogeijke false flag operatie door Israel. Een goed uitgewerkte plan met de arabische lente als een mooi voorbeeld ervan.
Ja door de eigen leider en geestelijken!! Niet door SA.

In de politiek is niemand te vertrouwen. Iedereen denkt aan eigen belang. Morsi zou toch steun verlenen aan Syrie nou waar blijft die steun? Waar blijven de wapens? Of ligt het aan de steun die zij anders niet van Amerika krijgen?

02-03-2013, 01:00
nederland hoort ook wapens te leveren aan de rebellen .

02-03-2013, 01:16



Citaat door babak-khoramdin:
Zeg ik dat dan?
Nee!!!!

02-03-2013, 01:21

Citaat door Neville:
Ja door de eigen leider en geestelijken!! Niet door SA.

In de politiek is niemand te vertrouwen. Iedereen denkt aan eigen belang. Morsi zou toch steun verlenen aan Syrie nou waar blijft die steun? Waar blijven de wapens? Of ligt het aan de steun die zij anders niet van Amerika krijgen?




Morsi...die zou al 2 keer met ze in onderhandeling...schijnbaar heeft ie moeite met onderhandelen

02-03-2013, 01:24

Citaat door sjena:
Morsi...die zou al 2 keer met ze in onderhandeling...schijnbaar heeft ie moeite met onderhandelen
Youtube kwestie is belangrijker.

Pagina's : [1] 2