Bekijk volle/desktop versie : Mannen..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

01-03-2013, 13:45
[Die (later) tegen hun vrouwen zeggen; Je mag dit niet en dat niet en zus niet. Excuse me?! Je bent jarenlang opgevoed door je ouders en daarna probeert één of andere man je 'vrijheid' af te pakken. Waar komt dit uit voort mannen? Waar ligt dit nou precies aan, want ik kan mijn vinger niet op leggen.

(Ik heb het over zaken die er islamitisch los van staan)]

01-03-2013, 13:48


Stap over naar vrouwen.

01-03-2013, 13:50
Marokkaanse mannen hebben altijd heel erg het gevoel dat ze dominant moeten zijn en alles moeten bepalen in het huishouden. Anders zijn ze minder man..

En ik denk dat het deels met hun eigen opvoeding te maken heeft. Als hun moeder en omgeving hen zulke dingen aanleert, tsja..

01-03-2013, 13:54

Citaat door Strange.:
[Die (later) tegen hun vrouwen zeggen; Je mag dit niet en dat niet en zus niet. Excuse me?! Je bent jarenlang opgevoed door je ouders en daarna probeert één of andere man je 'vrijheid' af te pakken. Waar komt dit uit voort mannen? Waar ligt dit nou precies aan, want ik kan mijn vinger niet op leggen.

(Ik heb het over zaken die er islamitisch los van staan)]
Een ja-knikker is ook geen pretje. Alles wat extreem is kan nooit goed zijn.

01-03-2013, 13:54


Zodra ze getrouwd zijn mogen hun vrouwen de deur niet meer uit, tenzij ze boodschappen gaat doen.
En dan klagen waarom vrouwen dik worden nadat ze getrouwd zijn.

01-03-2013, 13:54

Citaat door Strange.:
[Die (later) tegen hun vrouwen zeggen; Je mag dit niet en dat niet en zus niet. Excuse me?! Je bent jarenlang opgevoed door je ouders en daarna probeert één of andere man je 'vrijheid' af te pakken. Waar komt dit uit voort mannen? Waar ligt dit nou precies aan, want ik kan mijn vinger niet op leggen.

(Ik heb het over zaken die er islamitisch los van staan)]
Meestal zijn die zaken gekoppeld aan ons geloof. Wat zou een man jou kunnen verbieden, bijvoorbeeld?

01-03-2013, 13:57

Citaat door Yesmina-:
Meestal zijn die zaken gekoppeld aan ons geloof. Wat zou een man jou kunnen verbieden, bijvoorbeeld?
Bij sommigen mag je net nog ademen. Heeft niets te maken met geloof maar meer met psychische stoornissen.

01-03-2013, 13:57
Ik ben best makkelijk eigenlijk alleen wat betreft werk tjah...ze mag gwn niet werken met mannen KLAAAAAARRR

01-03-2013, 13:59

Citaat door Tralalalaaa:
Bij sommigen mag je net nog ademen. Heeft niets te maken met geloof maar meer met psychische stoornissen.
Zoals?

01-03-2013, 13:59

Citaat door KILLUMINATIII:
Ik ben best makkelijk eigenlijk alleen wat betreft werk tjah...ze mag gwn niet werken met mannen KLAAAAAARRR
Kan ik mij gedeeltelijk wat bij voorstellen. Waar zou ze dan eventueel wel mogen werken, volgens jou?

01-03-2013, 14:00

Citaat door Tralalalaaa:
Zodra ze getrouwd zijn mogen hun vrouwen de deur niet meer uit, tenzij ze boodschappen gaat doen.
En dan klagen waarom vrouwen dik worden nadat ze getrouwd zijn.
Zo extreem..

01-03-2013, 14:01
Trouw dan niet als jullie zoveel te klagen hebben. Ga van de 1 naar de andere zoals jullie gewend zijn.

01-03-2013, 14:01



Citaat door Sraam_ino.:
Zo extreem..
Het is altijd zwart of wit, Marokkanen hebben geen grijs gebied.

01-03-2013, 14:02

Citaat door Yesmina-:
Zoals?
Je moeder/familie niet mogen opzoeken, geen opleiding volgen als je ongeschoold bent (al is het een thuisopleiding).. Dingen die eignelijk vanzelfsprekedn horen te zijn.

01-03-2013, 14:02

Citaat door buuf_22:
Kan ik mij gedeeltelijk wat bij voorstellen. Waar zou ze dan eventueel wel mogen werken, volgens jou?
Ergens waar ze zo min mogelijk met mannen in contact hoeft te komen.
Ik vertrouw haar wel maar de mannelijke collegas denken soms maar aan 1 ding..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7