Bekijk volle/desktop versie : diba traint weer



Pagina's : [1] 2

07-01-2005, 17:37
De enige die zullen ontbreken in Portugal zijn Marcel Koning en Levi Risamasu. Levi traint de laatste weken weer mee met Jong NAC om wedstrijdritme op te bouwen. Hij verblijft momenteel dan ook in Turkije waar Jong NAC zijn trainingskamp heeft opgeslagen. Marcel Koning kampt op dit moment met teveel blessureleed om daadwerkelijk mee te kunnen trainen. Een nieuwe aanwinst bij de A-selectie is Wilmer Kousemaker. Een speler uit de selectie van Jong NAC. Ton Lokhoff heeft hem de laatste weken mee laten trainen en hij is nu dus ook opgeroepen om mee te reizen naar Portugal. Anouar Diba is onlangs weer gestart met trainen. Hij herstelt zich prima van de operatie aan zijn liesbreuk. David Mendes da Silva heeft het trainen nog niet hervat, maar reist wel af naar Portugal.
Mike Zonneveld zal het tijdens het trainingskamp iets rustiger aan moeten doen. Dit om verdere blessures aan zijn knie te voorkomen. Na terugkomst uit Portugal zal zijn knie opnieuw onderzocht worden.

dat is goed nieuws

07-01-2005, 17:40


Voor wie gaat hij uitkomen Nederland of Marokko

07-01-2005, 18:05
Marokko,Insha Allah!

Amestermoro,hm is dat niet mn reactje bij een andere topic

Grapje joh,makt niet uit!

Maar ik hoop dat hij snel zn oude nivo kan vinden!

Ik hoop dat hij eigenlijk niks anders heeft bahalve blessures,Ik hoor steeds verhallen over hem!
Van mensen waar hij mee omging!

Maar Insha Allah komt het snel goed met hem!

Beslama!

07-01-2005, 18:41
hehe...dat werd eens tijd!!!......gelukkig maar

07-01-2005, 22:58


hij kan niet meer voor nederland uitkomen omdat hij al voor marokko heeft gekozen

ik denk dat als ie zijn oude vorm weer terugkrijgt hij binnen twee maanden door zaki zal worden geselecteerd

07-01-2005, 23:08
Wat Leuk Ik Had Het Net Nog Over Hem Met Mijn Moeder....

Ze Zei:''Ik Heb Vaak Zijn Kontje Verschoont.."(ToEn Hij EEn BabY wAs..)

Cause We Are Family...!!

07-01-2005, 23:41
Leuk hoor!!

Ewa jah!

Ik zeg je maar een ding best zuster!

ALLAH YAHDIK OU YAHDI MAGALEK:-)

Maea Assalama!

07-01-2005, 23:43
Schat Wat Bedoel Je Daarmee..

08-01-2005, 00:08
Jonge Meid,Ik ben jou ''schat''niet!!!

08-01-2005, 00:13
Oke Kleine...Zo Goed...??:toink:

08-01-2005, 00:17
Wahahaha!!!

Meid!slaap lekker.

Beslama!

08-01-2005, 00:22
HaHa Ik Was Je Al Zat...

08-01-2005, 15:53


weet je nog marocprofs tegen ajax je hoorde alleen maar diba diba diba diba !!!! ik hoop dat ie weer net zo goed terugkomt en hij zal snel een basisplek gaan krijgen want die cornelisse doet het helemaal niet goed!!

08-01-2005, 21:10

Citaat door fatosaaa:
HaHa Ik Was Je Al Zat...
Choukran lieve Zuster!

Allah yahdik,ou yahedina.!


Maea Assalama!

08-01-2005, 21:12

Citaat door amstermoro:
weet je nog marocprofs tegen ajax je hoorde alleen maar diba diba diba diba !!!! ik hoop dat ie weer net zo goed terugkomt en hij zal snel een basisplek gaan krijgen want die cornelisse doet het helemaal niet goed!!
Jah zekers!

Allah maeah,Hij komt snel terug,Insha Allah!

Pagina's : [1] 2