Bekijk volle/desktop versie : rijschool Inter The best!

07-01-2005, 17:19
Rijschool Inter is gewoon de beste.

Ik heb gisteren mijn rijbewijs gehaald bij Malika van Rijschool Inter omgeving Gouda..

Lieve Malika, omdat je me zo geholpen hebt afgelopen maand, maak ik bij deze reklame voor jouw en je man. :foedzo: rijschool...

Misss you!! :kusgrijs:

je weet wel wie

07-01-2005, 19:47

Salam schoonheid,

Proficiat meid, ik heb hem ook dinsdag gehaald, nou een mooie autotje he, veel succes er mee.

Kusjes

Wa Laikoum Salam

09-01-2005, 14:51
Ik rij bij een sukkel.Wil binnen kort veranderen.
De grote vraag is...Voor hoeveel ??

09-01-2005, 16:22
hoi schoonheid 1984
heb je misschien ook telefoonnummer van die rijschool
alvast bedankt

09-01-2005, 16:35

ik begin volgende week

09-01-2005, 16:48
wie een nummer van haar wil moet me maar een pm sturen ik ga niet zonder haar toestemming haar nummer hier in het openbaar neer zetten snapie

maar ze rijd voor 37 euro per uur en 56 per 1.5 uur , en ze is zeker de moeite waard

13-01-2005, 15:06
hey meid van harte en de andere nog succes
ik heb em al een half jaar en heb hem gehaald bij aicha uit utrecht zei is echt toppie dus voor meiden uit omgeving utrecht
ze is een aanrader

13-04-2005, 07:24
ps: ze is op dit moment in marokko. mensen die mij een pm hebben gestuurd, ik stuur jullie een pm terug zodra ze terug is. ik denk dat ze eind deze of volgende week komt.

13-04-2005, 11:30

Citaat door schoonheid_1984:
wie een nummer van haar wil moet me maar een pm sturen ik ga niet zonder haar toestemming haar nummer hier in het openbaar neer zetten snapie

maar ze rijd voor 37 euro per uur en 56 per 1.5 uur , en ze is zeker de moeite waard
37 euro??? Gaan de Taman elke week omhoog oella

13-04-2005, 17:15
Ik lesde voor 27 euro, ben in 1 keer geslaagd.

Omgeving Rotterdam.

PM me maar.

13-04-2005, 23:47
0mgeving Denhaag..... ik rijd bij een hele goeie, maar ben al 2 keer gezakt... het is gewoon pure geluk hebben. want het afrijden is een moment opname. Als ik rijd, dan gaat t hartstikke goed, maar dan komt het afrijden!! SNIK... SNIK...

14-04-2005, 13:44
Ja Mohamed M. Tis misschien wel beetje duur, maar wel de moeite waard. wie had ooit gedacht dat ik zo snel en nog eens in 1 keer mijn rijbewijs zou halen.
Daar gaat het toch uiteindelijk om? of niet?

want ik heb 2 jaar geleden ook bij een hele goedkoope rijschool gelesd. maar de kwaliteid daarvan is zeer slecht,

Maar anyway ze zijn weer terug van hun vakantie, er waren een aantal mensen die mij een pm hadden gestuurd voor hun nummer, excusses, mijn pm box was vol heb em leeg gemaakt, als je een nieuwe pm stuurd, stuur ik je zooo snel mogelijk (inshallah) een pm terug met het nummer van deze rijschool.

ps: dit is niet vriendjes politiek, maar ik ben zelf hamdoelilah zooo blij dat ik mijn rijbewijs heb behaald, ben zeer trots op hun, de manieren van leren bij deze rijschool is gewoon de manier zoals het altijd moet. daarom maak ik deze reclame voor hun op de site.

beslamaaaaa

14-04-2005, 15:43

Citaat door Prince_Charme:
Ik lesde voor 27 euro, ben in 1 keer geslaagd.

Omgeving Rotterdam.

PM me maar.
dat is wel goedkoop........kun je me de naam van dies rijschool geven en het nummer?

04-06-2005, 21:34
haha volgens mij maak jij reklame voor jezelf mavrouw de rij-instructrise .slimme manier hoor petje af ...

05-06-2005, 01:25

Citaat door leipe:
haha volgens mij maak jij reklame voor jezelf mavrouw de rij-instructrise .slimme manier hoor petje af ...
En als het zo is en dan is toch normaal!!