Bekijk volle/desktop versie : verjaardags kado voor mijn moeder.



26-02-2013, 22:27
hallo dames

mijn moeder is over 2 dagen jarig en ik weet niet wat ik voor haar moet kopen. ik koop elk jaar badspullen en ik vind dat ze nu wel wat anders verdien

ideetjes zijn welkom

Veel liefs,

Mariam010

27-02-2013, 10:34


koop iets voor haar als je wilt op een andere dag.
verjaardag is haram.

27-02-2013, 18:44
moslims vieren geen verjaardagen. zij die een volk imiteert zal behoren bij dat volk. dus koop maar lekker niks voor je moeder. maar koop een cadeau voor zomaar ipv die achterlijke verjaardag. bah bah marokkanen ook altijd met hun id crisis!

02-03-2013, 14:47

Citaat door brafari:
koop iets voor haar als je wilt op een andere dag.
verjaardag is haram.


Citaat door MoroccanShow:
moslims vieren geen verjaardagen. zij die een volk imiteert zal behoren bij dat volk. dus koop maar lekker niks voor je moeder. maar koop een cadeau voor zomaar ipv die achterlijke verjaardag. bah bah marokkanen ook altijd met hun id crisis!
daar moest ik ook aan denken, ben uiteindelijk toch maar vandaag met mijn moeder naar de hamam gegaan ipv op der verjaardag, dankje

wa salam

Mariam010

02-03-2013, 14:49



Citaat door Mariam010:
daar moest ik ook aan denken, ben uiteindelijk toch maar vandaag met mijn moeder naar de hamam gegaan ipv op der verjaardag, dankje

wa salam

Mariam010
goedzo meid, zo wordt je er ook nog eens dubbel voor beloond omdat je een zonde hebt laten liggen

02-03-2013, 19:27

Citaat door MoroccanShow:
goedzo meid, zo wordt je er ook nog eens dubbel voor beloond omdat je een zonde hebt laten liggen
Ja klopt dankjewel