Bekijk volle/desktop versie : Eerst eten of eerst sporten?



26-02-2013, 15:22
Avonds eerst sporten en dan eten of eerst eten? Ik ga eerst sporten dan warm eten
Wat denken jullie?

26-02-2013, 15:27


Sporten jullie ook?

26-02-2013, 15:27
toennn ik nog trainde ging ik eerst eten en na onveveer een uur naar de sportschool

26-02-2013, 15:29

Citaat door majdouline83:
toennn ik nog trainde ging ik eerst eten en na onveveer een uur naar de sportschool
Dit doe ik ook. Ik heb weleens gelijk na het eten gesport, ik werd helemaal misselijk dus dat doe ik nooit meer.

26-02-2013, 15:30


Ik vraag me ook altijd af welke volgorde ik nou moet aanhouden..

26-02-2013, 15:30

Citaat door majdouline83:
toennn ik nog trainde ging ik eerst eten en na onveveer een uur naar de sportschool
Hmm oke maar ik ga straks om 5 uur naar de sportschool.

26-02-2013, 15:32
Als je eerst sport en dan pas eet dan verbrand je vet. en andersom verbrand je het eten wat je net hebt gegeten. Heb ik ooit ergens gelezen.

Wanneer ik met een volle maag sport dan ben ik lui en heb vaak geen zin in sport of sport niet actiever of zo.

26-02-2013, 15:33

Citaat door Bloemetjes:
Avonds eerst sporten en dan eten of eerst eten? Ik ga eerst sporten dan warm eten
Wat denken jullie?
Als je vanavond pas gaat sporten kan je beter nu alvast eten.

26-02-2013, 15:33

Citaat door Goud-hartje:
Als je eerst sport en dan pas eet dan verbrand je vet. en andersom verbrand je het eten wat je net hebt gegeten. Heb ik ooit ergens gelezen.

Wanneer ik met een volle maag sport dan ben ik lui en heb vaak geen zin in sport of sport niet actiever of zo.
Daar heb je waarschijnlijk een punt..
Ik heb ook ergens gelezen dat sporten op een lege maag het beste is

26-02-2013, 15:35
Maakt niet zoveel uit hoor. Zolang je niet heel kort ervoor eet dus iig een uur tussen laten. Erna kan ook.

26-02-2013, 15:38
Ik heb laatst juist gezien bij Obese dat je voldoende moet eten om goed te kunnen sporten. Als je niet of weinig hebt gegeten heb je onvoldoende energie om echt goed te kunnen sporten. Dat vertraagt juist alleen het proces van afvallen. Je moet natuurlijk wel gezond eten. Daarnaast heb ik ook ooit gehoord dat als je sport op lege maag, je alleen vermoeider wordt en nog meer honger zult krijgen. Als je dan thuis komt en gaat eten, dan eet je juist meer.