Bekijk volle/desktop versie : Waarom is afvallen zo moelijk



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

25-02-2013, 20:34
Ik ben bezig met afvallen door gezond te eten. Ik ben gek op chocolade. Ik heb zo een zin in chocolade. Waarom zijn de lekkere dingen ongezond voor de mens. Ik eet nu een appel. Is ook lekker. Maar toch niet zo lekker als chocolade. Die appel helpt niet eens want ik heb nog steeds zin in chocolade haha.

25-02-2013, 20:39


Allah i 3awnek. Ik ben er al 9 kwijt nog 7 te gaan.

25-02-2013, 20:41

Citaat door alhob_3adab:
Allah i 3awnek. Ik ben er al 9 kwijt nog 7 te gaan.
Ik ben vorige week begonnen en ben 2 kilo afgevallen. Vandaag is mijn tweede week.

25-02-2013, 20:46
Waarom is aankomen zo moeilijk? Oja, dan kom je onverwachts aan op EEN plek. Ik eet alleen maar choco, chips, koek maar ik kom nooit aan. Ik ga naar de dokter voor bloedcontrole, maar dan is alles TOP. Zelfs tot een punt gekomen dat mijn moeder de dokter niet geloofde. Ik ging op aandringen van mijn mama. En dan denk je, saf ik ga gewoon van alles meer eten, maar dan val ik af?
Conditie is ook goed.

Oké seurry

25-02-2013, 20:47


het is idd moeilijk , maar wie mooi wil zijn moet zijn best doen om de kilo's tegen te gaan

ik wens je veel succes topicstarter

25-02-2013, 20:48

Citaat door Monarch:
Waarom is aankomen zo moeilijk? Oja, dan kom je onverwachts aan op EEN plek. Ik eet alleen maar choco, chips, koek maar ik kom nooit aan. Ik ga naar de dokter voor bloedcontrole, maar dan is alles TOP. Zelfs tot een punt gekomen dat mijn moeder de dokter niet geloofde. Ik ging op aandringen van mijn mama. En dan denk je, saf ik ga gewoon van alles meer eten, maar dan val ik af?
Conditie is ook goed.

Oké seurry
Aankomen doe je niet door ongezond te eten.

25-02-2013, 20:49
Netjes hoor.. Diëten en ik gaan gewoon niet samen.. Wij zullen nooit vrienden worden.. Zijn vijand is te lekker om te laten staan..

25-02-2013, 20:50
ben 2 weken begonnen met een punten dieet en ben al 4 kilo afgevallen.
ook ik ben verslaafd aan chocola maar nu vervang ik dat door een mueslireep met chocolade

25-02-2013, 20:50

Citaat door Aardigemeid26:
Ik ben bezig met afvallen door gezond te eten. Ik ben gek op chocolade. Ik heb zo een zin in chocolade. Waarom zijn de lekkere dingen ongezond voor de mens. Ik eet nu een appel. Is ook lekker. Maar toch niet zo lekker als chocolade. Die appel helpt niet eens want ik heb nog steeds zin in chocolade haha.
Omdat er in je hersenen gelukshormonen vrijkomen als je iets lekkers eet.
Je raakt eigenlijk verslaafd aan die hormonen.
Dus afvallen is echt afkicken, alsof je van drugs aan het afkicken bent....

25-02-2013, 20:51

Citaat door FaithfullFlower:
Netjes hoor.. Diëten en ik gaan gewoon niet samen.. Wij zullen nooit vrienden worden.. Zijn vijand is te lekker om te laten staan..
Afvallen is echt moeilijk.

25-02-2013, 20:52
pffff ben ook op dieet en ik sport! ik sta al weken stil op de weegschaal! val geen gram af!

25-02-2013, 20:53

Citaat door Monarch:
Waarom is aankomen zo moeilijk? Oja, dan kom je onverwachts aan op EEN plek. Ik eet alleen maar choco, chips, koek maar ik kom nooit aan. Ik ga naar de dokter voor bloedcontrole, maar dan is alles TOP. Zelfs tot een punt gekomen dat mijn moeder de dokter niet geloofde. Ik ging op aandringen van mijn mama. En dan denk je, saf ik ga gewoon van alles meer eten, maar dan val ik af?
Conditie is ook goed.

Oké seurry
Ik denk echt dat afvallen moeilijker is dan aankomen.

25-02-2013, 20:54


Pfff.. Same over here..

25-02-2013, 20:55

Citaat door Maneschijn23:
pffff ben ook op dieet en ik sport! ik sta al weken stil op de weegschaal! val geen gram af!
Ik heb gelezen als je te weinig eet dat je dan ook niet afvalt. Je moet gezond eten.

25-02-2013, 20:56

Citaat door Aardigemeid26:
Ik heb gelezen als je te weinig eet dat je dan ook niet afvalt. Je moet gezond eten.
doe ik ook

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8