Bekijk volle/desktop versie : Helpsyrie



25-02-2013, 04:24
Salaam aileikoem iedereen

Veel kinderen hebben geen ouders meer, gezinnen zijn uit elkaar gevallen.
Het is koud, ze hebben geen geld voor eten voor drinken..
Het is daar echt een bloedbad!!
Ik bespaar jullie de beelden van kinderlijken en vrouwen mannen onder het puin.
Denk aub aan de kinderen..

Ik wil echt iets doen voor de mensen daar daarom wil ik geld inzamelen voor de mensen daar.
Elke euro maakt een verschil..
Al is het 5 euro het helpt de mensen daar.
Wij hebben een dak boven ons hoofd, geen bommen, geen lijken overal, we eten, drinken en hrbben Hamdoelileh onze families hier..
Er wordt maandelijks geld gestort naar Syrië, een kennis van mij stuurt het geld op naar mensen in Syrië die het nodig hebben..
Als je wilt helpen als je wilt doneren, mail of pm me dan alsjeblieft dan stuur ik je rrkeningnunmer.
Als het geld gestort wordt dan mail ik iedereen het bewijsje..
Ik ben niet van een stichting, ik wil gewoon de mensen daar helpen en dit is een begin.

Insha Allah wordt er gedoneerd..
In ieder geval bedankt voor het lezen djazak Allahoe gairan.

Ik hoop dat jullie zullen helpen!!!

Mvg helpsyrie

Email: helpsyrie@live.nl

25-02-2013, 04:36


Verzamel wat je wilt verzamelen. Niks komt door. Assad is een mierenneuker. En hij krijgt steun van uit heel de wereld. Als ze hem wouden neer krijgen, was dat allang gelukt ja. Net als Kaddafi, Bin Laden en S. Hoessein. De wereld is gewoon bang voor een Islamtische broederschap net als in Egypte. Get over it.

25-02-2013, 04:42

Citaat door fat0shj:
Verzamel wat je wilt verzamelen. Niks komt door. Assad is een mierenneuker. En hij krijgt steun van uit heel de wereld. Als ze hem wouden neer krijgen, was dat allang gelukt ja. Net als Kaddafi, Bin Laden en S. Hoessein. De wereld is gewoon bang voor een Islamtische broederschap net als in Egypte. Get over it.
Waar heb je het over meid?
Ik ben zelf syrier, en stuur elke maand geld naar mijn familie daar. Dat komt gewoon aan hoor.
Alleen mag je niet 1000 euro per keer sturen..
Elke beetjes helpen..

Ik wil geld geld inzamelen omdat daar echt hoge nood is.
Elke dag bombardementen, kinderen vrouwen zonder eten drinken, veel familie dood..

We kunnen beetjes helpen, al is het 5 euro..
Alsjeblieft stop met zulke reacties, als je niet wilt doneren Oke maar kom niet met die asad verhaal, wie wil helpen sadaka fisabillileh is welkom!

We weten allemaal dat asad een duivel is die vrijwel geen hulp aanvaard in Syrië, maar ik weet dat het geld wat ik opstuur aankomt Hamdoelileh..

5 euro is nog minder dan een menu bij de Mac, kom op mensen

25-02-2013, 04:45
Maak er aub geen politiek topic van..

Alle beetjes helpen fisabilileh

25-02-2013, 04:46



Citaat door Helpsyrie:
Maak er aub geen politiek topic van..

Alle beetjes helpen fisabilileh
Jij denkt dat het politiek is? Veel plezier jij.

25-02-2013, 04:47

Citaat door fat0shj:
Jij denkt dat het politiek is? Veel plezier jij.
Dit bedoelde ik nou..

25-02-2013, 04:48
Nogmaals wie wil helpen, alle beetjes helpen!!
Moge Allah jullie daarvoor belonen!!!

25-02-2013, 10:43

Citaat door Faisal_Mooiboy:
Vraag geld aan de zionisten. Zij zitten achter die puinhoop, gesteund door het domme volk.
Nogmaals!!!!!! Kom aub niet met die zionisten gedoe
Mensen zijn in nood!! Moslims zijn in nood, kinderen zijn in nood. Kinderen hrbben geen ouders meer, ze zien dagelijks doden overal, geen eten, kou.. En jij begint achter je laptop in je warme huis over zionisten??

Als je niet wilt doneren, walahi prima maar kom niet met zulke reacties.
Ik roep de mensen op om te helpen fisabilileh...

25-02-2013, 10:45

Citaat door Faisal_Mooiboy:
Vraag geld aan de zionisten. Zij zitten achter die puinhoop, gesteund door het domme volk.
Domme volk?? Jammer dat je zo praat over je mede moslims.
Waar blijft de ummah..

25-02-2013, 10:52

Citaat door Faisal_Mooiboy:
Als jij echt zo een goeie moslima was dan had je jarenlang elke dag topics moeten openen over de Palestijnen, hypocrietje. Broeder - en zusterliefde is niet geografisch gebonden!
Ik heb pas geholpen bij inzamelingsactie voor weeskinderen in Marokko, en voor Gaza ook ingezameld..
Als er iemand geografisch gebonden is dan ben jij het wel..
Niemand heeft gezegd dat ik een goeie moslima ben?

Begrijp niet waarom je mij aanvalt terwijl ik gewoon geld wil inzamelen voor de armen in Syrië.
Stagfirulah

25-02-2013, 10:55

Citaat door Faisal_Mooiboy:
Ga je huiswerk doen, dan snap je wat ik bedoel.
Ik hoef geen huiswerk te doen, ik weet heel goed wat de situatie daar is, ik kom daar namelijk vandaan..
Nogmaals ik wil er geen topic van maken waar de schuld van de oorlog aan de orde komt..
Het is en blijft oorlog en mensen hebben hulp nodig.

Wil je niet doneren, ook goed Allah ma3aak.
Maar ga mij niet aanvallen omdat ik geld wil inzamelen.

Je kan de topic ook negeren