Bekijk volle/desktop versie : Schoonfamilie



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

24-02-2013, 21:49
Steken onder water, stookpraktijken en woorden verdraaien, ben deze mensen spuugzat.

Eerst gezeik omdat ik geboortefeest gaf ( had toen topic geopend) nu is het weer zo ver: wij moeten verplicht naar Marokko om met hun suikerfeest te vieren terwijl wij andere plannen hebben.
Toen wij aangaven dit jaar naar andere bestemming zouden gaan, brak de hel los en kwam de aap uit de mouw.
Ik was een heks, die voodoo praktijken opna houdt, omdat hij en ik op 1 lijn zitten. Ik moest er niet mee bemoeien, want wie was ik? Ik had niets te zeggen.
Hij moet mij keihard aanpakken en meer een man zijn want ik loop over hem heen. Dit in mij bijzijn, ik heb mijn tas en kind gepakt en vertrok, hij achter mij aan.
Eenmaal thuis knallende ruzie en werd hij gebeld dat hij terug moest komen.
Sindsdien spreken wij geen woord tegen elkaar.

Ik voel mij machteloos, zelden hebben wij ruzie en wanneer wij die wel hebben zijn zij het onderwerp.
Ik moet zwijgen en Amen knikken wil ik vrede bewaren, zo niet krijg ik alle ellende over mij heen.

Schoonvader is zo gebrainwasht door zijn vrouw en dochter, die lieve man is veranderd in een vrouw.
Ik ben het spuugzat. Ik kijk naar mijn dochter en voel de pijn in mijn hart.
Ik trek dit niet meer

24-02-2013, 21:52


niet meer naar hun toe gaan

24-02-2013, 21:53
Kan me je vorige topic idd nog herrineren. Maar wrm zeg je gewoon niet ja inschAllah zullen we gaan. Hou ze zoet met wat ze graag willen horen en verder doe je gewoon wat jullie van plan zijn.

24-02-2013, 21:53
La hawla wala quatta illa billaah, ik weet echter niet wat ik je moet zeggen, maar praat met je man dat hij ze tot rede kan praten/brengen geef ook gewoon netjes aan hun dat je al plannen hebt voor aid Moge Allah jou sabr geven

24-02-2013, 21:53



Citaat door Esperanza.:
niet meer naar hun toe gaan
Hiervoor was ik voor bijna een half jaar niet geweest.
Zoveel ellende omdat wij een geboortefeest gaven, ze hadden mij zoveel stress bezorgd en weigerde te komen echt heel kinderachtig.
Ik streek over mijn hart toen zijn moeder ziek werd. Nu begint het weer opnieuw.

24-02-2013, 21:55
Elkaar negeren lost niets op, je zult met je man moeten praten want dit is natuurlijk niet normaal.
Het is jullie huwelijk en jullie moeten samen beslissen waar jullie heen willen of what ever..
Je man staat nu tussen 2 vuren maar hij moet opstaan en een man wezen en hij ziet toch ook wel dat het niet kan wat zijn fam eist,,
Allah i3tiksbar.

24-02-2013, 21:56

Citaat door leilabeauty:
Kan me je vorige topic idd nog herrineren. Maar wrm zeg je gewoon niet ja inschAllah zullen we gaan. Hou ze zoet met wat ze graag willen horen en verder doe je gewoon wat jullie van plan zijn.
Schoonmoeder begon gelijk met we willen naar Marokko maar ticket is duur, dus heeft mijn man deze voor ze betaald, doet hij jaarlijks.
Toen vroeg zijn vader wanneer gaan jullie en hij vertelde dit jaar andere plannen te hebben.
Toen werd ik de schuldige. Ik ben ze zo zat

24-02-2013, 21:57

Citaat door suikerklontje.:
Hiervoor was ik voor bijna een half jaar niet geweest.
Zoveel ellende omdat wij een geboortefeest gaven, ze hadden mij zoveel stress bezorgd en weigerde te komen echt heel kinderachtig.
Ik streek over mijn hart toen zijn moeder ziek werd. Nu begint het weer opnieuw.
je moet echt uit de buurt blijven van die mensen. Gewoon niet meer gaan, houd afstand. Ze zijn al te ver gegaan!

24-02-2013, 21:58

Citaat door suikerklontje.:
Schoonmoeder begon gelijk met we willen naar Marokko maar ticket is duur, dus heeft mijn man deze voor ze betaald, doet hij jaarlijks.
Toen vroeg zijn vader wanneer gaan jullie en hij vertelde dit jaar andere plannen te hebben.
Toen werd ik de schuldige. Ik ben ze zo zat
blijkbaar hebben die honden het op jou gemunt. Is dit altijd al zo geweest of sinds kort

24-02-2013, 21:59

Citaat door BSG_:
Elkaar negeren lost niets op, je zult met je man moeten praten want dit is natuurlijk niet normaal.
Het is jullie huwelijk en jullie moeten samen beslissen waar jullie heen willen of what ever..
Je man staat nu tussen 2 vuren maar hij moet opstaan en een man wezen en hij ziet toch ook wel dat het niet kan wat zijn fam eist,,
Allah i3tiksbar.
Amine lieverd

Ik word er echt zo ziek van.
Iedere keer krijg ik alles over mij heen van hun. Daar neemt hij het wel voor me op, maar thuis staat hij tegenover mij.
Hij zegt ik ga geen ruzie met mijn ouders maken. Alsof ik dat wil.
Zij beginnen iedere keer wel met iets en ik moet maar slikken.
Zelfs mijn kleins meisje wordt niet gewaardeerd, een baby
Net je moeder blijft haar oma zeggen, omdat ze bij haar huilt.

24-02-2013, 22:03

Citaat door Esperanza.:
blijkbaar hebben die honden het op jou gemunt. Is dit altijd al zo geweest of sinds kort
Vanaf dag 1

Begon al met de bruiloft, nu een kind verder niets veranderd word alleen maar erger

24-02-2013, 22:05
Gewoon uit de buurt blijven. Respecteer ze en behandel ze normaal omwille van je man maar doe je eigen ding. Zorg ervoor dat jullie een front zijn zodat niks tussen jullie kan komen. Ze zijn gewoon jaloers, misgunnend en vinden het vreselijk dat je man achter jouw staat en niet hun. Schoonfamilie moet je gewoon allltijd uit de buurt van blijven. Hoe lief ze ook doen en hoe slijmerig of wat dan ook en hoe goed jij ze ook behandeld, ze zullen altijd afgunstig en jaloers en triest zijn en je zal nooit een van hen worden en dat hoeft ook niet want in mijn ogen zijn ze niet belangrijk voor mij. Ze zijn belangrijk voor mijn man en uit respect voor hen doe je normaal. Anders was het gewoon CROIX ROUGE

24-02-2013, 22:06


Ik krijg flashbacks van je verhaal zo herkenbaar, bruiloft, geboortefeest zelfs verjaardagfeest van de kleine hebben ze willen verpesten die kutmensen.

24-02-2013, 22:07
Zulke soort Mensne moet je kei hard negeren en met mate langs gaan! Zulke Mensne waarvan je weet dat ze jullie aan hun zei elke x wil hebben moet je never nooit vertellen wat je plannen zijn al heb je geboekt hou t voor je tot een week van te voren dan kunnen ze geen kant op. Snap je. Want sommige mensen willen alleen dt je hun volgt als robot!

24-02-2013, 22:07
Ya rabi... ik vind het echt vervelend voor je dat je dit moet meemaken. Allah sabrek a ghti..
Ik ben sprakeloos, hoe ver kunnen mensen gaan.. Leef en laat leven

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16