Bekijk volle/desktop versie : niqaab rijles.. examenn



Pagina's : [1] 2 3 4 5

24-02-2013, 14:37
Hallo,\

Ik zit met de volgende vragen..

Als je de niqaab draagt kan je dan gwn theorie examen doen..? Doen ze daar niet moeilijk over.. Zo nee welke stad waar precies?
En met rijles.. ken jij een vrouw in ede of omg die rijles geeft.. Hoe heet ze etc..?
en rijexamen doen.. Kan dat met niqaab.. Heb jij ervaring.. weer jij hier meer over..
Laat het me weten..

mvg

24-02-2013, 14:49


Ik zou het niet weten. In sha allah, zal het geen probleem zijn

24-02-2013, 15:20
Allaahu A'lam.

24-02-2013, 15:31
Ik heb begrepen dat dit geen probleem is...

Bij theorie examen alleen even identificeren.. (vragen of dat bij een vrouwelijke collega kan)

Tijdens het rijden adviseer ik je om een 1 laags tie-back niqaab te dragen..
Met die niqab is je zicht het beste, zodat ze niet moeilijk gaan doen erover..

a3aanaki Allaah..

Ik adviseer iedereen met niqab die rijbewijs zil, er zsm achter na te gaan, voordat dat verbod ingaat waar ze het over hebben gehad

24-02-2013, 17:44


oke baraak allaah oe feekoem..

waar kan ik het beste rijles nemen.. en theorie examen doen.. want moet dan de niqaab af..

24-02-2013, 17:51

Citaat door Naaister22:
oke baraak allaah oe feekoem..

waar kan ik het beste rijles nemen.. en theorie examen doen.. want moet dan de niqaab af..
waarom zou de niqaab af moeten??

24-02-2013, 17:53

Citaat door narges:
waarom zou de niqaab af moeten??

Identificatie... Anders kan er iemand anders voor jou plaats gaan.

24-02-2013, 17:56

Citaat door motorola:
Identificatie... Anders kan er iemand anders voor jou plaats gaan.
voor identificatie is het niet nodig om langer dan ongeveer 5sec je niqaab even omhoog te doen..

24-02-2013, 18:24

Citaat door narges:
voor identificatie is het niet nodig om langer dan ongeveer 5sec je niqaab even omhoog te doen..
Identificeren mag je bij een vrouwelijke examinator heb ik gehoord, ook al gaat zij jouw examen niet afleggen.

24-02-2013, 18:31
Ik weet dat ik nu allemaal aangevallen word van alle kanten, maar ik vind die niqaab nergens opslaat.
Als je niqaab wil dragen dan moet je bepaalde dingen ook achterwege laten. Ik snap ook niet heb het zelf meegemaakt, dan dragen zij een niqaab maar reizen wil alleen zonder maharem en zo zijn er nog zat voorbeelden die in strijd zijn met de niqaab. Waarom is het niet voldoende als je jezelf goed bedekt je hijab goed draagt.

24-02-2013, 18:41

Citaat door morina:
Ik weet dat ik nu allemaal aangevallen word van alle kanten, maar ik vind die niqaab nergens opslaat.
Als je niqaab wil dragen dan moet je bepaalde dingen ook achterwege laten. Ik snap ook niet heb het zelf meegemaakt, dan dragen zij een niqaab maar reizen wil alleen zonder maharem en zo zijn er nog zat voorbeelden die in strijd zijn met de niqaab. Waarom is het niet voldoende als je jezelf goed bedekt je hijab goed draagt.
Sorry hoor.. ik zal je niet aanvallen ben het echt helemaal met je eens!
Niqaab is dat verplicht dan ? in de islam alleen alsj een beeldschone vrouw bent ? die echt aandacht trekt ? want ksnap dat allemaal niet joh

24-02-2013, 18:45
Met die rascisten van tegenwoordig ben je bij voorbaat al gezakt.

24-02-2013, 18:45



Citaat door morina:
Ik weet dat ik nu allemaal aangevallen word van alle kanten, maar ik vind die niqaab nergens opslaat.
Als je niqaab wil dragen dan moet je bepaalde dingen ook achterwege laten. Ik snap ook niet heb het zelf meegemaakt, dan dragen zij een niqaab maar reizen wil alleen zonder maharem en zo zijn er nog zat voorbeelden die in strijd zijn met de niqaab. Waarom is het niet voldoende als je jezelf goed bedekt je hijab goed draagt.

24-02-2013, 18:52

Citaat door nasheed:
Sorry hoor.. ik zal je niet aanvallen ben het echt helemaal met je eens!
Niqaab is dat verplicht dan ? in de islam alleen alsj een beeldschone vrouw bent ? die echt aandacht trekt ? want ksnap dat allemaal niet joh
ik verwacht nog wel aanvallen van andere zusters, maar ik geef gewoon mijn mening. Ik vind je woont in een land waar bepaalde wetten gelden en volgens mij moetje je ook aan die wetten aanpassen van dat land. Wil je een niqaab dragen dan moet je toch echt die dingen opgeven die niet samen gaan met de niqaab, want auto rijden alleen zonder maharem mag ook niet en denk als je gaat afrijden en je krijgt een man als exminator als man dan kan je niet gaan lopen roepen ik wil een vrouw, en als je dan met iemand als nog gaat afrijden is dat dan niet haran zonder maharem en zo kan ik nog wil door gaan. Daarom het klinkt hard maar vind die niqaab maar onzin. En er zijn ook genoeg vrouwen die misbruik maken met die niqaab

24-02-2013, 18:52
dus omdat sommige vrouwen met niqaab zich niet aan alle regels houden slaat per defenitie de niqaab nergens op? wat een flut argument.

sommige vrouwen willen wat betreft bedekking het hoogst mogelijke praktiseren namelijk de niqaab. daar zit slechts khayr in

en ik denk dat je wel weet dat als je niqaab draagt t niet betekend dat je zondenvrij bent, t zijn ook maar mensen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5