Bekijk volle/desktop versie : Borstvoeding of kunstvoeding?



23-02-2013, 16:44
Kunstvoeding of borstvoeding?

Lees op de volgende site wat een chemische stoffen er allemaal in kunstvoeding zit en wat de bijwerkingen zijn van elk ingrediënt. En dan wordt het aangeduid als de beste zuigelingenmelk van Nederland. Echt niet! Weet wat je jouw kind laat eten:

http://www.enummervrij.nl/zuigelingenvoeding/

23-02-2013, 16:46


JA shukran sis, maar we zijn niet allemaal gezegend met de mogelijkheid borstvoeding te geven. Blij dat er andere opties zijn.

23-02-2013, 16:50

Citaat door aisling:
JA shukran sis, maar we zijn niet allemaal gezegend met de mogelijkheid borstvoeding te geven. Blij dat er andere opties zijn.
Ja, dat begrijp ik zeker. Maar het gaat meer om de vrouwen die het wel kunnen geven, maar toch voor flesvoeding kiezen.

23-02-2013, 17:02
Dochter is nu zeven maanden,ben blij dat Ik het haar nog kan geven Alhamdoulilah.

23-02-2013, 17:04


Borstvoeding is ongetwijfeld de beste voor je kind.

23-02-2013, 17:07
Borstvoeding is vele malen beter.. Snap niet dat er mensen zijn die beweren dat bewerkte koemelk(wat eigenlijk voor kalveren is bedoeld) net zo goed is voor mensenbaby's als moedermelk.

Het is heel goed dat deze optie er is voor vrouwen die het niet kunnen geven maar vind het jammer dat er ook veel vrouwen zijn(met name westerse vrouwen) die er met de pet naar gooien...denk dat veel mensen niet weten hoe veel voordelen moedermelk heeft tegenover flessenvoeding.

23-02-2013, 17:17
Pro borstvoeding hierzo!

23-02-2013, 17:20
Mijn dochter is 16 maanden en ik geef haar nog steeds BV.
Ben blij dat ik het heb volgehouden, al ben ik hierdoor wat dikker geworden, omdat ik wat meer eet.

23-02-2013, 17:23
ik geef het allebei, want ik heb echt weinig melk. Ik zat net te kijken naar die nannycare zuigelingenvoeding. Maar wat is dat duur zeg, je moet dan elke week 40 euro uitgeven aan 900 gr. geiten zuigelingenvoeding.