Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Zwarte lak legging



22-02-2013, 17:14
Hoi dames, heb deze legging 2jaar geleden gekocht. Is deze nog in de mode en hoe moet je het combineren?
Ik heb m nooit aangehad

22-02-2013, 18:30


Je moet 'm dragen met een minirokje

22-02-2013, 18:32
Weet ik niet maar draag m vaak thuis mn man vind m super! En gaat om hoe jij het combineert en er je eigen stijl van maakt. Heb ze wel bij YSL op de catwalk gezien trouwens in combi met fel oranje was echt mooi

22-02-2013, 18:36

Citaat door Principessa-H:
Weet ik niet maar draag m vaak thuis mn man vind m super! En gaat om hoe jij het combineert en er je eigen stijl van maakt. Heb ze wel bij YSL op de catwalk gezien trouwens in combi met fel oranje was echt mooi
Oke heb je ze pas op de catwalk gezien of vorig jaar?
Ik wil het dragen met wel iets over me kont heen dus niet zo.

22-02-2013, 19:05



Citaat door angel21:
Oke heb je ze pas op de catwalk gezien of vorig jaar?
Ik wil het dragen met wel iets over me kont heen dus niet zo.

Ik had het gezien bij Fashion Week New York 2 weken geleden ofzo. Nee nu s het echt in om het in te stoppen satijnen blousjes of juist kort op de navel

22-02-2013, 19:10
Met een lang blousje of long size shirt met hip printje.

22-02-2013, 19:24

Citaat door Principessa-H:
Ik had het gezien bij Fashion Week New York 2 weken geleden ofzo. Nee nu s het echt in om het in te stoppen satijnen blousjes of juist kort op de navel
Oke oke dankjewel voor de tip dan ga ik de legging zeker combineren.

Hoe draag jij het thuis voor je man? Met wat erop

22-02-2013, 19:25

Citaat door Mely:
Met een lang blousje of long size shirt met hip printje.
Ja zoiets had ik in me gedachte omdat ik iets over me kont heen wil hebben. Voel me eigenlijk zo naakt in die legging

22-02-2013, 19:57

Citaat door angel21:
Oke oke dankjewel voor de tip dan ga ik de legging zeker combineren.

Hoe draag jij het thuis voor je man? Met wat erop

Ik heb een satijnen blousje gebroken wit met studs en mouwloos. Ik knoop m helemaal dicht tot boven en stop m slordig in. Draag er ballerina's bij soms hakken alsk in een sexy bui ben hahah. Soms doe k een grijze sweater die heel kort s afgeknipt tot mn navel erbij aan en die valt van een schouder. Doe mijn haar jn een knot smokey eyes en superveel armbandjes. Staat superleuk.

Voor buiten zou k m combineren met studded ankle boots die van de sacha met een oversized mannenblouse en knal oogschaduw.

Ik draag zelf hoofddoek dus zou m niet naar buiten aandoen hihi. Maar binnen ben k graag de fashionista met een edge en buiten ook modebewust maar toch classy

22-02-2013, 21:59
Die plastic hoerenbroekjes ?

gewoon niet dragen.

23-02-2013, 00:15
Draag je serieus hakken thuis?


Citaat door Principessa-H:
Ik heb een satijnen blousje gebroken wit met studs en mouwloos. Ik knoop m helemaal dicht tot boven en stop m slordig in. Draag er ballerina's bij soms hakken alsk in een sexy bui ben hahah. Soms doe k een grijze sweater die heel kort s afgeknipt tot mn navel erbij aan en die valt van een schouder. Doe mijn haar jn een knot smokey eyes en superveel armbandjes. Staat superleuk.

Voor buiten zou k m combineren met studded ankle boots die van de sacha met een oversized mannenblouse en knal oogschaduw.

Ik draag zelf hoofddoek dus zou m niet naar buiten aandoen hihi. Maar binnen ben k graag de fashionista met een edge en buiten ook modebewust maar toch classy

23-02-2013, 00:49
Voor buiten is dat echt te ordinair. Dan zie je er heel goedkoop uit.

23-02-2013, 00:57


Verschrikkelijke broeken zijn dat!

23-02-2013, 10:49

Citaat door -Serenity-:
Draag je serieus hakken thuis?

Jaa, draag serieus hakken thuis. Kben gek op mode en thuis kan ik me het meest uitleven. Mijn man vindt het mooi en plezier hem graag

23-02-2013, 14:28

Citaat door Ongelukkig.:
Voor buiten is dat echt te ordinair. Dan zie je er heel goedkoop uit.
Daar trekken Marokkaanse meiden zich niets van aan.