Bekijk volle/desktop versie : Ik heb een bobbeltje in mijn nek.



Pagina's : [1] 2 3 4

21-02-2013, 23:13
Ik merk het sinds een paar dagen en zit er ook constant aan.. vandaag besefte ik echt dat die daar niet hoort. Het is zeg maar echt precies onder mijn haarscheiding in mijn nek en voelt aan als een kleine knikker echt een bobbel.



Vind het eng, mij moeder zei ga na dokter is vast door stres.

21-02-2013, 23:14


opgezwollen lymfeklier?
sorry ben geen arts ga naar de dokter wat kom je hier op marokko.nl medisch advies vragen LOL

21-02-2013, 23:14

Citaat door PANDORAA:
Ik merk het sinds een paar dagen en zit er ook constant aan.. vandaag besefte ik echt dat die daar niet hoort. Het is zeg maar echt precies onder mijn haarscheiding in mijn nek en voelt aan als een kleine knikker echt een bobbel.



Vind het eng, mij moeder zei ga na dokter is vast door stres.
Volg het advies van je mamalief op

21-02-2013, 23:15
Laat er maar een punctie van nemen, dan weet je genoeg.. Lijkt me sterk om alles op stress te gooien.

21-02-2013, 23:15


Oh dat heb ik ook wel eens gehad. Daar hoef je je niet echt zorgen om te maken.

Kan idd door stress of iets dergelijks komen.

21-02-2013, 23:15
Ik zou maar naar de dokter gaan. Altijd met bobbeltjes en je niet zomaar weg laten sturen en hou de tijd in de gaten. Als het er langer dan 4 weken zit zou ik maar ernstig zorgen gaan maken en blijven plakken bij de dokter tot er een onderzoek is gedaan.

21-02-2013, 23:16
Allahoe 3alam. Ik zou zeker naar de huisarts gaan.

21-02-2013, 23:16
Had ik ook ooit. Ben je laatst verkouden geweest. Als je er aan zit wordt het steeds dikker, als het klopt. Als je het toch niet vertrouwt zou ik toch maar even langs de huisarts gaan, maar als het klopt moet het gewoon een opgezwollen lymfeklier zijn, inshAllah!

21-02-2013, 23:16

Citaat door Malafidee:
Ik zou maar naar de dokter gaan. Altijd met bobbeltjes en je niet zomaar weg laten sturen en hou de tijd in de gaten. Als het er langer dan 4 weken zit zou ik maar ernstig zorgen gaan maken en blijven plakken bij de dokter tot er een onderzoek is gedaan.
goed advies, maar niet onnodig bang maken is waarschijnlijk gewoon een lymfeklier

21-02-2013, 23:16
Geef maar aan malafide dat valt toch niet op bij zn kuttekop.

21-02-2013, 23:20
Ik ga morgen ochtend na de dokter.

Vind het eng, ik zit er altijd aan.. maar word niet groter ofz hij zit ook echt en beweegt niet ofz alleen mijn huid schuift erover.
Mijn moeder kijkt nu weer, ze vind het ook raar/eng. Want ze zag me hele dag in me nek zitten totdat ze zei waar gaat die hand steeds na toe toen pas besefte ik het eigenlijk.. vreemd ja.

Ik ga morgen inshallah meteen.

21-02-2013, 23:22

Citaat door Stilte.-:
Had ik ook ooit. Ben je laatst verkouden geweest. Als je er aan zit wordt het steeds dikker, als het klopt. Als je het toch niet vertrouwt zou ik toch maar even langs de huisarts gaan, maar als het klopt moet het gewoon een opgezwollen lymfeklier zijn, inshAllah!
Ben niet verkouden geweest, en is ook niet groter geworden of iets.
Ik ben wel heel erg moe laatste tijd en last van mijn nek /schouders/rug heb ik al jaren

21-02-2013, 23:23



Citaat door PANDORAA:
Ik ga morgen ochtend na de dokter.

Vind het eng, ik zit er altijd aan.. maar word niet groter ofz hij zit ook echt en beweegt niet ofz alleen mijn huid schuift erover.
Mijn moeder kijkt nu weer, ze vind het ook raar/eng. Want ze zag me hele dag in me nek zitten totdat ze zei waar gaat die hand steeds na toe toen pas besefte ik het eigenlijk.. vreemd ja.

Ik ga morgen inshallah meteen.
Gewoon gaan inderdaad. InshAllah is het niets om je zorgen over te maken.

21-02-2013, 23:23

Citaat door GloriousBastard:
Geef maar aan malafide dat valt toch niet op bij zn kuttekop.
Nee je zusje vind het toch niet erg al zit mn hele kuttekop onder de pukkels en alles die slet

Safi ik ga tv kijke eh zielig ambtenaartje

21-02-2013, 23:24

Citaat door PANDORAA:
Ik ga morgen ochtend na de dokter.

Vind het eng, ik zit er altijd aan.. maar word niet groter ofz hij zit ook echt en beweegt niet ofz alleen mijn huid schuift erover.
Mijn moeder kijkt nu weer, ze vind het ook raar/eng. Want ze zag me hele dag in me nek zitten totdat ze zei waar gaat die hand steeds na toe toen pas besefte ik het eigenlijk.. vreemd ja.

Ik ga morgen inshallah meteen.
Is het niet een nek wervel?

Pagina's : [1] 2 3 4