Bekijk volle/desktop versie : gebroken nachten baby van 6 maanden die niet doorslaapt.



Pagina's : [1] 2 3

21-02-2013, 12:20
dames de titel spreekt voor zich.

ik heb een baby van 6 maanden die iedere nacht om 3 uur wakker wordt en niet door wil slapen. huilt heel de nacht door
ben gebroken kapot. overdag heb ik de zorg voor mijn andere zoontje.

heeft iemand tips voo mij...wat moet ik doen om hem te laten doorslapen

21-02-2013, 12:24


Warm badje voor het slapengaan al eens geprobeerd?
Masseren met rustgevende olie kan ook goed helpen.

21-02-2013, 12:25
Hoelaat doe je m in bed?

21-02-2013, 12:29
Hoelaat stop je de kleine in bed.

21-02-2013, 12:38


als ik hem om 9 uur in bed stop wordt hij weer om 12 uur wakker. dan flesje en weer om 3 uur.
vanaf 3 uur blijft tie wakker. huilen en om aandacht vragen.
heb ook al badje geprobeerd maar niks help. doordat hij gaat huilen wordt zijn broer wakker en zit ik met 2 jonge kinderen die aan het huilen zijn. soms doe ik 'gezellig ' mee met huilen.

21-02-2013, 12:44
Geef je hem wel een flesje om 3 uur?

21-02-2013, 12:45
ja om 3 uur krijgt hij ook maar dat helpt niet.

21-02-2013, 12:46
Overdag veel wakker houden. En niet op 9 uur in bed doen maar proberen uit te stellen. Doe ik ook bij mijn kleine. Werd gek!! Maar alhamdolillah, hij is nu 3 maandjes, overdag slaapt ie niet veel maar rond 23 uur gaat ie slapen, leg m gewoon in zn bed, ook al is tie nog wakker, en dan wordt ie voor zn fles pas rond 5 uur wakker.

21-02-2013, 13:02
Misschien last van de tandjes? Mijn dochter had dat ook een poosje daarna sliep ze vanzelf weer hele nacht door. Doet die zijn handjes in de mond? Of jou vingers in zijn mond willen steken ?

21-02-2013, 13:03
ja dat kan het inderdaad zijn/ last van tandjes en soms een verhoging. hoop dat het snel over gaat heb slaap tekort.

21-02-2013, 13:17

Citaat door Maxima:
ja om 3 uur krijgt hij ook maar dat helpt niet.
daar ligt het probleem lieverd. Je zoontje heeft geen late avond en nachtfles meer nodig.

Mijn dochter is bijna 7 maanden en krijgt warm eten rond 5 a 6 uur. Groente en fruit krijgt ze dan. Rond 19:00 uur krijgt ze papfles en dan gaat ze maar bed en slaapt ze tot volgende ochtend 08:00

Als jeje kindje flesjes blijft geven laat in de avond en snachts dan zal hij wakker blijven worden. Dit moet je hem afleren. Als hij overdag goed eet en drinkt dan ma 21:00 hooguit geen melk meer. Blijft hij huilen dan geef hem een beetje water. Kwestie van wennen en dan zal hij inschallah doorslapen

21-02-2013, 13:19

Citaat door mevrouwzakelijk:
Overdag veel wakker houden. En niet op 9 uur in bed doen maar proberen uit te stellen. Doe ik ook bij mijn kleine. Werd gek!! Maar alhamdolillah, hij is nu 3 maandjes, overdag slaapt ie niet veel maar rond 23 uur gaat ie slapen, leg m gewoon in zn bed, ook al is tie nog wakker, en dan wordt ie voor zn fles pas rond 5 uur wakker.
overdag veel wakker houden is echt slecht voor zijn gezondheid. Een kind heeft rust en regelmaat nodig. Als hij te moe is savonds omdat je hem overdag wakker hebt gehouden dan zal hij niet goed kunnen slapen

21-02-2013, 13:24


Term huilbaby's. Sterkte! Je kunt er niet veel aan doen. Misschien dokter bezoeken, wellicht dat hij ergens pijn heeft

21-02-2013, 13:26

Citaat door ProudMommy:
daar ligt het probleem lieverd. Je zoontje heeft geen late avond en nachtfles meer nodig.

Mijn dochter is bijna 7 maanden en krijgt warm eten rond 5 a 6 uur. Groente en fruit krijgt ze dan. Rond 19:00 uur krijgt ze papfles en dan gaat ze maar bed en slaapt ze tot volgende ochtend 08:00

Als jeje kindje flesjes blijft geven laat in de avond en snachts dan zal hij wakker blijven worden. Dit moet je hem afleren. Als hij overdag goed eet en drinkt dan ma 21:00 hooguit geen melk meer. Blijft hij huilen dan geef hem een beetje water. Kwestie van wennen en dan zal hij inschallah doorslapen
Een betere tip kan je idd niet krijgen, ze deed ik het ook bij mijn kindjes.

21-02-2013, 13:32
6 maanden en slaapt niet door die van mij was bijna 2half en sliep eindelijk pas door

Pagina's : [1] 2 3