Bekijk volle/desktop versie : EO, ned 2 moslimkinderen in een christelijk pleeggezin.



Pagina's : [1] 2 3

20-02-2013, 21:04

20-02-2013, 21:08


ILS mischien een teken dat er te weinig pleegouders in de moslim gemeenschap zitten, spijtig, maar altijd nog beter dan een tehuis of op straat moet je denken.

20-02-2013, 21:12

Citaat door -kiki-:
ILS mischien een teken dat er te weinig pleegouders in de moslim gemeenschap zitten, spijtig, maar altijd nog beter dan een tehuis of op straat moet je denken.
Ja klopt, er zijn idd te weinig moslimgezinnen die pleegkinderen willen ontvangen helaas. Misschien moeten we ons hier de komende jaren sterk voor maken. Waar is anders een islamitische gemeenschap goed voor?
Maar het is de nachtmerrie van iedere moslimouder dat zijn/ haar kind christelijk wordt opgevoed in een pleeggezin.

20-02-2013, 21:18
ik zie debat van arie boomsma op 2?

20-02-2013, 21:21


Ik heb t gezien en moest gelijk aan een topic denken die een melding had gedaan n dat de kinderen uit huis waren geplaatst. Dit is zeker een bevestiging dat ze dus die kinderen hun kant op trekken. En die gast op t eind, ja die kinderen moeten gewoon met pleeggezin mee. En toe hij de vraag kreeg en als jouw kinderen in een moslimgezin komt. Ja dat heeft absoluut niet mijn voorkeur!!

20-02-2013, 21:23

Citaat door -kiki-:
ILS mischien een teken dat er te weinig pleegouders in de moslim gemeenschap zitten, spijtig, maar altijd nog beter dan een tehuis of op straat moet je denken.
Ja maar een pleeggezin is meestal tijdelijk. Ze mogen niet identiteit en geloof van de kinderen afpakken.

20-02-2013, 21:24

Citaat door 4MySis:
ik zie debat van arie boomsma op 2?
Tis net afgelopen. Het programma heet 5de dag

20-02-2013, 21:26

Citaat door 4MySis:
ik zie debat van arie boomsma op 2?
Afgelopen helaas..

Citaat door roumaisa:
Ik heb t gezien en moest gelijk aan een topic denken die een melding had gedaan n dat de kinderen uit huis waren geplaatst. Dit is zeker een bevestiging dat ze dus die kinderen hun kant op trekken. En die gast op t eind, ja die kinderen moeten gewoon met pleeggezin mee. En toe hij de vraag kreeg en als jouw kinderen in een moslimgezin komt. Ja dat heeft absoluut niet mijn voorkeur!!
Ja joh, stelletje &%$@#x!!!
Dat verschrikte gezicht van hem zei genoeg; Dat heeft absoluut niet mijn voorkeur!'
Bah.

20-02-2013, 21:27

Citaat door Woestijnroos:
Wat is het voor programma? Kan ik het later terugzien?
Het was een item in een actualiteitenprogramma van de EO. Misschien herhaling op uitzending gemist?

20-02-2013, 21:30

Citaat door ilovesoap:
Afgelopen helaas..
Ja joh, stelletje &%$@#x!!!
Dat verschrikte gezicht van hem zei genoeg; Dat heeft absoluut niet mijn voorkeur!'
Bah.
En kijk eens wie er actie ondernemen? De turken en volgens mij hun regering (mensenrechten) ik zag t vanaf halverwege.
Echt wlad lehram.

20-02-2013, 21:43

Citaat door roumaisa:
En kijk eens wie er actie ondernemen? De turken en volgens mij hun regering (mensenrechten) ik zag t vanaf halverwege.
Echt wlad lehram.
Ja idd, wat je ook van Turken vind ze komen iig voor hun rechten op en ze laten niet met zich sollen zoals wij Marokkanen, stelletje slapjanussen zijn wij ook.

20-02-2013, 21:51
Worden ze wel islamitische opgevoedt..bedoel krijgen ze wel wat mee?

20-02-2013, 22:02


http://www.eo.nl/tv/devijfdedag/aflevering-detail/de-vijfde-dag-4cb6635475/

20-02-2013, 22:09

Citaat door ilovesoap:
Wij als moslim gemeenschap moeten zich maar beschikbaar stellen voor pleegzorgen . Er is zoveel vraag na. en als wij nou allemaal ons inschrijven ipv boos te worden op pleegzorg of christelijke pleegouders. Die doen het tenminste. Ik sta gelukkig wel ingeschreven bij als pleegouder en ga me binnenkort weer beschikbaar stellen, als mijn kleine 1 is en ik verhuisd ben.

Maar laten we realistisch zijn wat als wij een christelijk kindje hebben zullen wij die dan ook niet gewoon opvoeden zoals wij onze kinderen opvoeden, ik ga dan niet opeens uit een bijbel lezen of in een andere kamer bidden. Of als je een Hindoestaans kindje krijgt ga je dan opeens geen rund eten? I

20-02-2013, 22:43
ik hoorde eens dat christelijke pleegouders, moslim pleegkind hadden gedoopt

Pagina's : [1] 2 3