Bekijk volle/desktop versie : Waar kennen jullie elkaar van?



Pagina's : [1] 2 3

20-02-2013, 14:46
Hoe heb jij je vriend(in) of echtgeno(o)t(e) leren kennen? Ben benieuwd waar Marokkanen elkaar leren kennen. Share please..

20-02-2013, 14:56


Buurjongen van mijn opa/oma Allah rahoem.. Vroeger veel buiten gespeeld samen.

20-02-2013, 14:57
Via Maroko.nl. Hij zocht bij Uit het oog verloren ene Chaima uit Delft. Ik deed mij voor als Chaima. Na maanden contact zei ik dat ik uit Amsterdam kwam en dat Chaima uit Delft mijn schuilnaam is. Hij begreep dat. Ik had ook een nieuwe account aangemaakt aangezien hij mijn reacties echt niet hoeft te lezen. Op mijn andere account reageer ik altijd met woorden zoals Hamdolilah, stagfiroelah en Bismilaah.
Hij komt in juni 2013 mijn hand vragen.

20-02-2013, 14:59
Ik en mijn liefste hebben mekander leren kennen sinds zijn aderen in mijn huis zijn geinstalleerd. Zijn aders en de mijne kunnen niet zonder mekander. I love you internet kabels mijn liefste: mnl


20-02-2013, 14:59


Broer van mn zwager, dus via mijn zwager en zus

20-02-2013, 15:00
Sommige vragen stelde ik ook indirect. Nu weet ik dat hij een Golf 5 heeft, grond in Marokko en een eigen woning.
Alleen moet ik zijn irritante zusje zien weg te trappen.

20-02-2013, 15:02

Citaat door Masquerade:
Moet nog geboren worden.
Een dame laat je toch niet wachten! Pff, mannen van tegenwoordig.

20-02-2013, 15:21
Ok, via via dus en via internet.. Nog meer? Nog anders?

20-02-2013, 15:23

Citaat door Sara7:
Ok, via via dus en via internet.. Nog meer? Nog anders?
Even kijken. "Hij kwam naar me toe en vroeg me om mijn nummer. Na twee dagen kwam hij mijn hand vragen na leuk belcontact"

20-02-2013, 15:27

Citaat door Monarch:
Even kijken. "Hij kwam naar me toe en vroeg me om mijn nummer. Na twee dagen kwam hij mijn hand vragen na leuk belcontact"
Je bent nu zelf scenario's aan het bedenken?

20-02-2013, 15:29

Citaat door Sara7:
Je bent nu zelf scenario's aan het bedenken?
Nee, wacht

20-02-2013, 15:32

Citaat door GRRRTIJGER.:
Ik was in de broodjes zaak en had een broodje besteld, maar toen bedacht ik dat mijn portemonnee nog in de auto lag dus lk liep snel naar de auto om mijn portemonnee te pakken en inneens stond hij daar met mijn broodje in zijn hand!! Hij gaf het zakje en ik
bedankte hem vriendelijk!! Ik wilde geld aan hem geven maar hij weigerde en liep weg..
Toen ik thuis was en mijn broodje wilde opeten zag ik op een servetje zijn nummer en daaronder bedank me per sms je zult er geen spijt van krijgen..

Heb uiteindelijk 2 dagen bedenktijd nodig gehad!!
Maar klikte meteen!! En nu gaan we trouwen in mei In shaaAllah.
.

20-02-2013, 15:33


via mijn vader..ik liep te klagen dat er helemaal geen leuke en fatsoenlijke jongens rondliepen en toen zei mijn vader dat ie binnen no-time een man kon vinden die ik geweldig ging vinden..
ik dacht: tuurlijk, maar liet hem zijn gang gaan. de volgende dag wilde hij en mijn broer mee naar de coursing van mijn windhonden.
kwam er ineens een hele leuke jongen aanlopen en die had heel toevallig ook nog een windhond bij!
bleek dat het een zoon van een vriend van mijn vader was.. ik wilde dat mijn vader hem gelijk had voorgesteld in plaats van mij zolang zelf te laten zoeken mijn broer heeft hem met mijn vader helemaal uit gehoord en hebben hem allebei goedgekeurd ( knap, want mijn broer en vader vinden niemand goed genoeg voor mij, dus dit zei al heel wat
nu zijn we een jaar verder en gaan we in juni trouwen. als het goed is en alles zit mee, dan is ons huis in mei klaar ( word gebouwd op dit moment) en kan ons leventje samen beginnen

20-02-2013, 15:34

Citaat door -Bruidje2013-:
@GRRRTIJGER; kei cute! Moge Allah sob7ana ta3ala jullie huwelijk zegenen.

Ontopic: via m'n vriendin die inmiddels m'n schoonzus is (zij is getrouwd met zijn broer). Ze heeft hem veel over mij verteld, paar maanden later zat hij met z'n familie (en familie van m'n vriendin) bij ons op de bank. Eerste bezoek was gewoon kennis maken, 2 dagen daarna hebben we met elkaar gepraat en 2 dagen daarna ringen gekocht en was de verloving. Het klikte ook meteen w al7amdolellah, ''t is nu inmiddels een jaar geleden en we zijn van de zomer gaan trouwen op papier. Nog geen feest gegeven.

Allah yostor 3la kol banaat al moslemeen w yet3emhom zawj sale7 w etkoon sal7a la elo. Allahoma ameen ya rab al3alameen.
.

20-02-2013, 15:34

Citaat door Monarch:
.
aaaahhhh kijk dat is nou een man.

Pagina's : [1] 2 3