Bekijk volle/desktop versie : wat ik niet snap he...



Pagina's : [1] 2

20-02-2013, 11:08
" Mannen " die trouwen met vrouwen die zich kleden als Nederlandse. je weet rokje, truitje, haren los, make up, skinnybroek.


en dan komen ze bij hun ouders op bezoek..? zak je dan iet door de grond uit schaamte? of vinden die gasten het leuk dat hun vader mee geilt op die kont en decolete van zijn vrouw?


moehiem nesh wafhieme3 sha

20-02-2013, 11:11


Renesh wa fhimegh shá.

20-02-2013, 11:12

Citaat door Koko7t_:
Renesh wa fhimegh shá.
iwa moeshkilaaaaa

20-02-2013, 11:16
Niet iedereen heeft de zelfde normen en waarden.

20-02-2013, 11:17


Schaamteloos

20-02-2013, 11:18

Citaat door 7ilwa-:
Niet iedereen heeft de zelfde normen en waarden.
jawel, ik weet zeker dat doie ouders het liever anders zien (behalve die pa dan...)

20-02-2013, 11:19

Citaat door Hoogwerker:
jawel, ik weet zeker dat doie ouders het liever anders zien (behalve die pa dan...)
Ik zou het niet weten.

20-02-2013, 11:25
Pussssssssies

20-02-2013, 11:41

Citaat door Hoogwerker:
" Mannen " die trouwen met vrouwen die zich kleden als Nederlandse. je weet rokje, truitje, haren los, make up, skinnybroek.


en dan komen ze bij hun ouders op bezoek..? zak je dan iet door de grond uit schaamte? of vinden die gasten het leuk dat hun vader mee geilt op die kont en decolete van zijn vrouw?


moehiem nesh wafhieme3 sha
Als je geen schaamte ken voor Allah dan ken je ook geen schaamte voor je ouders of wie dan ook.

20-02-2013, 11:43

Citaat door SuperMocro007:
Als je geen schaamte ken voor Allah dan ken je ook geen schaamte voor je ouders of wie dan ook.
juist. bij mij in de straat woont ook zo een gezin, als je dan ziet hoe schoondochter op bezoek komt ...ez emmenie waha

20-02-2013, 11:44
Boeiend. Zulke mannen zijn meer van: "Ik heb liever een schaamteloos meisje die eerlijk bekend dat ze verkeerde dingen heeft gedaan dan een schijnheilige hoofddoek die liegt dat ik haar eerste vriend ben".

20-02-2013, 11:46

Citaat door Monarch:
Boeiend. Zulke mannen zijn meer van: "Ik heb liever een schaamteloos meisje die eerlijk bekend dat ze verkeerde dingen heeft gedaan dan een schijnheilige hoofddoek die liegt dat ik haar eerste vriend ben".
dus je geeft toe dat het schaamteloos is en eerder geprikt door meerdere?
dank voor uw bevestiging

20-02-2013, 11:46



Citaat door Hoogwerker:
juist. bij mij in de straat woont ook zo een gezin, als je dan ziet hoe schoondochter op bezoek komt ...ez emmenie waha
Het is erg voor dege die wel schaamte kennen en erbij zitten. Net alsof je tv kijkt er komt iets erotisch op tv en niemand weet wat te doen behalve dan met z'n allen op zoek naar de afstandsbediening en wegkijken.

20-02-2013, 11:49

Citaat door SuperMocro007:
Het is erg voor dege die wel schaamte kennen en erbij zitten. Net alsof je tv kijkt er komt iets erotisch op tv en niemand weet wat te doen behalve dan met z'n allen op zoek naar de afstandsbediening en wegkijken.
ja ik snap wat je bedoeld. net als die smerige sloggi reclames op borden buiten.
stond ene ker zo voor stoplicht, daarachter zag je kontjes.
en mijn ouders zaten bij me in de auto...moeskiel, je moet naar rechts kijken voor stoplicht maar je durft niet.
ik wachte gewoon tot mensen gingen toeteren

20-02-2013, 11:50

Citaat door Hoogwerker:
dus je geeft toe dat het schaamteloos is en eerder geprikt door meerdere?
dank voor uw bevestiging
Meestal passen ze zich wel aan hoor als ze op bezoek gaan naar schoonfamilie.

Pagina's : [1] 2