Bekijk volle/desktop versie : Wilders 'Alle moslims moeten Christen worden'



20-02-2013, 10:04
'Stop massa-immigratie uit Islamitische landen'

MELBOURNE -
Er moet een einde komen aan massa-immigratie vanuit islamitische landen. Daarvoor pleitte Geert Wilders dinsdag tijdens een persconferentie in het Australische Melbourne. De islam gaat niet samen met vrijheid, zei hij.
[video=youtube;1iIJfY0EvQg]http://www.youtube.com/watch?v=1iIJfY0EvQg[/video]
Volgens Wilders kan het moslimgeloof niet in westerse maatschappijen integreren. „De islam is totalitarisme”, aldus de PVV-leider.
Nederland kan echter geen mensen tegenhouden vanwege hun religie, liet hij weten. „Dat onderscheid kun je ook niet maken, je kunt niet controleren welk geloof ze hebben. Daarom maken we het onderscheid op basis van hun land.” Wilders benadrukt dat hij hier alleen reguliere immigranten bedoelt, geen asielzoekers.
Hoewel eerder met protesten gedreigd werd, waren er geen demonstranten bij de persconferentie aanwezig. Wel stonden zo'n 12 beveiligers paraat. De zaal gaf verder een wat treurige aanblik, vanwege de vele lege stoelen.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/21306846/__Wilders_haalt_uit_naar_islam__.html

20-02-2013, 10:26


Dus een Marokkaanse Jood is niet welkom in Nederland?? of een Christelijke syrier is niet welkom in Nederland....??

Ik hoop dat al die Islamitische landen, het vliegtuig waar Wilders in zit niet laten landen om bij te tanken......is het probleem meteen opgelost

20-02-2013, 10:29

Citaat door MaroCross:
Nederland kan echter geen mensen tegenhouden vanwege hun religie, liet hij weten. „Dat onderscheid kun je ook niet maken, je kunt niet controleren welk geloof ze hebben. Daarom maken we het onderscheid op basis van hun land.”
Eh, hoort hij nu zelf niet wat hij zegt?!


20-02-2013, 10:35

Citaat door Seal97:
Eh, hoort hij nu zelf niet wat hij zegt?!

Tegenstrijdig inderdaad.

20-02-2013, 10:47


Ach, aangezien het gros van de moslims vindt dat alle christenen moslims moeten worden zijn zij en Wilders eigenlijk allen een pot nat.

20-02-2013, 10:51

Citaat door Abjectief:
Ach, aangezien het gros van de moslims vindt dat alle christenen moslims moeten worden zijn zij en Wilders eigenlijk allen een pot nat.
Bron?

Typisch! Vingertje wijzen

20-02-2013, 10:51
-Wilders maakt zoveel fouten in zijn uitspraken.

20-02-2013, 11:06
Ik vind het telkens facinerend hoe blonde ken elke keer weer een podium toegereikt krijgt om zijn ''droom'' wereldkundig te maken...

20-02-2013, 11:11

Citaat door Saliiss:
Ik vind het telkens facinerend hoe blonde ken elke keer weer een podium toegereikt krijgt om zijn ''droom'' wereldkundig te maken...
De journalisten willen volgens mij vooral laten zien hoe achterlijk hij is ....

20-02-2013, 11:16

Citaat door deVerdeler:
De journalisten willen volgens mij vooral laten zien hoe achterlijk hij is ....
Dat denk ik ook ja, hahah triest dat hij het zelf niet door heeft. Hij zal wel denken dat mensen oprecht geintresseerd zijn, in bullshit fabels die toch nooit werkelijk door gaan komen. Mijn god, wat is het toch een clown

20-02-2013, 11:30

Citaat door MaroCross:
Bron?

Typisch! Vingertje wijzen
bron: marokko.nl

20-02-2013, 11:34
hmm ..zijn missies zullen het niet verschoppen,zijn tactische opzicht wordt alleen tegen Wilders zelve gebruikt
mensen geven eerder gehoor aan toespraken die goedgunstige tijdingen met oplossingen overbrengen,zijn optimisme is hier ver te zoeken,zijn speeches bezorgen de mensen alleen maar angst en intolerantie....dat heeft de mens net niet nodig tenzij ze een zondebok wilen vinden en hun frustraties kunnen uiten.Welke oplossing komt hier uit voort?

Onze Profeet (saw) geeft het beste voorbeeld...(ik wil geen anti-reactie's hierop met leden die nickname's hebben zoals de paus die heeft omdat ze hun leerstof niet hebben bestudeerd over de Profeet.)

Wilders wat mij betreft faal je en zul je altijd falen...

20-02-2013, 11:41


Hij roept indirect op om Moslims te vermoorden en te vervolgen. Vrijheid van meningsuiting en Terrorisme zijn twee begrippen waar men met twee maten meet.

Maar Allah Ta'ala heeft gezegd dat Wilders en co kunnen blaffen wat ze willen maar uiteindelijk zal de Islam elk uis binnen gaan en domineren van oost naar west:


Al-Hafith ibn Kathir said in his Tafsir about the verse:

"…they wish to extinguish the light (Nur) of Allah by their own tongues…but Allah rejects their own plots and will make his Deen complete even if the Kuffar hate it…" [9:32]

فمثلهم في ذلك كمثل من يريد أن يطفئ شعاع الشمس ، أو نور القمر بنفخه ، وهذا لا سبيل إليه

"Their example is like the one who blows with his mouth at the sun and the moon, hoping that he can extinguish their light! They will never achieve their goals!"

20-02-2013, 11:42

Citaat door Abjectief:
bron: marokko.nl
Simpel zieltje

20-02-2013, 11:43

Citaat door Islam4Mankind:
Hij roept indirect op om Moslims te vermoorden en te vervolgen.
Met financiele steun van de joden!