Bekijk volle/desktop versie : Enormm geschrokken door dit filmpje anass!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

19-02-2013, 13:10
Ik kwam dit net tegen ik ben echt enormm geschrokken door het filmpje..
http://censored31.blogspot.nl/#_methods=onPlusOne%2C_ready%2C_close%2C_open%2C_r esizeMe%2C_renderstart%2Concircled%2Conauth%2Conlo ad&id=I0_1361274963121&parent=http%3A%2F%2Fwww.blo gger.com&pfname=%2Fnavbar-iframe&rpctoken=65542996

je ziet dat er op de vindplek een condoom ligt en een scherp ding waarhij mee waarschijnlijk die plekken heeft op zijn gezicht!!


Mensen ik waarschuw alvast er zitten enge filmpjes tussen en je ziet fotos en een filmpje van anass terwijl hij dood is.!!
kan schokkend zijn!!

Ik heb dit verder nog nergens gehoord of gelezen

19-02-2013, 13:13



Citaat door trico20:
Ik kwam dit net tegen ik ben echt enormm geschrokken door het filmpje..
http://censored31.blogspot.nl/#_methods=onPlusOne%2C_ready%2C_close%2C_open%2C_r esizeMe%2C_renderstart%2Concircled%2Conauth%2Conlo ad&id=I0_1361274963121&parent=http%3A%2F%2Fwww.blo gger.com&pfname=%2Fnavbar-iframe&rpctoken=65542996

je ziet dat er op de vindplek een condoom ligt en een scherp ding waarhij mee waarschijnlijk die plekken heeft op zijn gezicht!!


Mensen ik waarschuw alvast er zitten enge filmpjes tussen en je ziet fotos en een filmpje van anass terwijl hij dood is.!!
kan schokkend zijn!!

Ik heb dit verder nog nergens gehoord of gelezen

Kun je de juiste link sturen. Ik zie daar verschillende kindjes

19-02-2013, 13:13

Citaat door motorola:
Kun je de juiste link sturen. Ik zie daar verschillende kindjes
je moet naar beneden scrollen en dan zie je het filmpje van anass.

19-02-2013, 13:18
Je hoort die meneer ook zeggen tegen ik geloof iemand van de politie zovan moet die condoom niet worden meegenomen en onderzocht moet worden en die politie die ontkent het gewoon!!

dit is toch echt schokkend!

19-02-2013, 13:22


La hawla wa la quwatta illa billah.

De waarheid komt in-shaa'Allah snel boven water!!!!

19-02-2013, 13:25

Citaat door Experience:
La hawla wa la quwatta illa billah.

De waarheid komt in-shaa'Allah snel boven water!!!!
ik denk dat heel weinig mensen dit fimpje hebben gezien..het is echt schokkend!!ik kan het haast niet geloven wat ik zie

19-02-2013, 13:28
Allah jra7moe, inshallah zal de waarheid naar boven komen. zoals men zegt roe7 makatdreks, hoe dan ook, hoe lang het ook zal duren de waarheid zal inshallah naar boven komen.
Alles, maar dan ook letterlijk alles aan dit zaakje riekt. Je kunt toch niet zomaar verklaren dat hij zelfmoord heeft gepleegd zonder te vermelden hoe dan precies, zijn ouders hebben er recht op om te weten wat er met hun kind is gebeurd. Je ziet duidelijk wurgplekken in zijn hals, waarmee heeft hij zich dan zogenaamd gewurgd? Dan zou er toch ook iets van een touw moeten liggen..

19-02-2013, 13:31

Citaat door J.A.N:
Allah jra7moe, inshallah zal de waarheid naar boven komen. zoals men zegt roe7 makatdreks, hoe dan ook, hoe lang het ook zal duren de waarheid zal inshallah naar boven komen.
Alles, maar dan ook letterlijk alles aan dit zaakje riekt. Je kunt toch niet zomaar verklaren dat hij zelfmoord heeft gepleegd zonder te vermelden hoe dan precies, zijn ouders hebben er recht op om te weten wat er met hun kind is gebeurd. Je ziet duidelijk wurgplekken in zijn hals, waarmee heeft hij zich dan zogenaamd gewurgd? Dan zou er toch ook iets van een touw moeten liggen..
Inderdaad ik had eigenlijk geen beeld bij zijn dood maar nu ik de foto en het filmpje van hem gezien heb...weet ik zeker dat hij is vermoord!!
die wurgplekken op zijn nek en al die littekens en schrammen op zijn gezicht,hoe komen die daar??Zijn keel is half blauw

19-02-2013, 13:33
allahyar7moe

19-02-2013, 13:36
Allah Yarhmoe,

Is het niet zo dat voor het dodengebed werd verklaard dat hij eventueel verkracht is geweest( eventueel sexueel misbruikt)

Allahoe3lam, ik was er niet bij...
Dus ik weet eigenlijk niet of ik dit hier zou moeten schrijven, aangezien ik niet weet of het waar is.

19-02-2013, 13:36
Ik heb alleen een filmpje van de vader gevonden die spreekt.
Waar is het filmpje precies?

19-02-2013, 13:38

Citaat door trico20:
ik denk dat heel weinig mensen dit fimpje hebben gezien..het is echt schokkend!!ik kan het haast niet geloven wat ik zie
Ik heb die zelfmoord nooit geloofd, maar deze film vind ik ook iets je pietjes te..
Opeens vinden ze allemaaal dingen op het pd



dan moet de poliie echt echt echt DOM zijn..
Om eerst te liegen over ies maar dan niet hun EIGEN sporen te wissen van bedrog.

19-02-2013, 13:41



Citaat door Miep.:
Ik heb die zelfmoord nooit geloofd, maar deze film vind ik ook iets je pietjes te..
Opeens vinden ze allemaaal dingen op het pd



dan moet de poliie echt echt echt DOM zijn..
Om eerst te liegen over ies maar dan niet hun EIGEN sporen te wissen van bedrog.
ik zou het niet weten..maar het zou op zijn minst meegenomen kunnen worden en onderzocht kunnen worden aangezien het een vieze condoom is!
Maar ze weigeren dr maar ook na te kijken...daar zit ik meer mee..
en heb je zijn foto gezien meskien???hij is gewoon gewurgt zijn keel is helemaal blauw met donkere vlekken

19-02-2013, 13:46

Citaat door Neda:
Allah Yarhmoe,

Is het niet zo dat voor het dodengebed werd verklaard dat hij eventueel verkracht is geweest( eventueel sexueel misbruikt)

Allahoe3lam, ik was er niet bij...
Dus ik weet eigenlijk niet of ik dit hier zou moeten schrijven, aangezien ik niet weet of het waar is.
Allah o3lam meid ik zou het niet weten,ik ben niet naar het dodengebed geweest.

19-02-2013, 13:46

Citaat door trico20:
ik zou het niet weten..maar het zou op zijn minst meegenomen kunnen worden en onderzocht kunnen worden aangezien het een vieze condoom is!
Maar ze weigeren dr maar ook na te kijken...daar zit ik meer mee..
en heb je zijn foto gezien meskien???hij is gewoon gewurgt zijn keel is helemaal blauw met donkere vlekken
jaa ik weet trico begrijp me niet verkeerd..
Sinds donderdag ochtend toen hij nog "niet gevonden was"
dacht ik al stiekem aan een misdrijf.. en daarna was ik er bijna zekervan nadat alle vreemde gebeurtenissen zich opstapelde.
Maar ik vraag me dan af na dit soort dingen die achteraf bekend gemaakt worden zoals PD die vol zou zitten met "bewijsmateriaal"ect..
Of het dan wel serieus de waarheid is of mensen gewoon inspelen op dit dubieus /tragisch ongeval.

Snapje wat ik bedoel?

Pagina's : [1] 2 3 4 5