Bekijk volle/desktop versie : Zou iemand me aub kunnen helpen?



Pagina's : [1] 2

18-02-2013, 12:10
Lieve Dames,

ik heb op 9 maart 2013 bezoek, t gaat om precies te zijn om 22 pers.

mijn man was even gul om heel zijn fam uit te nodigen zonder even met me te overleggen...
ik heb er geen problemen mee om in de keuken te staan en te gaan koken maar ik ben 8 maanden hoog zwanger.. ik sta al met moeite op om naar t toilet te gaan, laat staand voor 22 pers koken en jammer mn schoonfam kent geen genade.

ik woon in limburg en vroeg me af of iemand er is die bij me thuis kan komen koken,

graag hoop ik op wat reacties en alvast bedankt

18-02-2013, 12:29


Heb je geen vriendinnen of zussen in de buurt?

18-02-2013, 12:37
Helaas niet, ik ben pas verhuisd dus naar limburg.. mn ma zit in marokko en die komt een week voordat ik ga bevallen..
en mn vriendinnen wonen ver..allemaal in den haag en rotterdam..

18-02-2013, 12:38
je kan ook eten bestellen.

18-02-2013, 12:41



Citaat door halawa:
je kan ook eten bestellen.



nee bestellen niet, ik weet niet hoe dat uitpakt..
is anders als iemand t thuis bij je maakt en je kan er ook van proeven.

18-02-2013, 12:41

Citaat door Meknesia85:
Helaas niet, ik ben pas verhuisd dus naar limburg.. mn ma zit in marokko en die komt een week voordat ik ga bevallen..
en mn vriendinnen wonen ver..allemaal in den haag en rotterdam..
Oww wat lastig meid..
Waar ergens in Limburg?

18-02-2013, 12:44
ken je t dorpje overpelt? 26 km van eindh vandaan.

ja heel lastig..hopelijk kan ik iemand vinden.. ik kan echt zelfs met moeite op staan... vooral mn bekken zijn niet in orde.. mossiba ou safi...

marokanen kunnen soms dingen niet begrijpen.. ipv dat ze zeggen..nee we komen wel na de bevalling.. maar gelijk een hoop in 1 x..

18-02-2013, 12:48

Citaat door Meknesia85:
ken je t dorpje overpelt? 26 km van eindh vandaan.

ja heel lastig..hopelijk kan ik iemand vinden.. ik kan echt zelfs met moeite op staan... vooral mn bekken zijn niet in orde.. mossiba ou safi...

marokanen kunnen soms dingen niet begrijpen.. ipv dat ze zeggen..nee we komen wel na de bevalling.. maar gelijk een hoop in 1 x..
Maar kan je man het niet verzetten? dat ie denkt ze kan het niet aan.. Heb je geen goeie band met zijn familie
Heb je schoonzusjes die niet aanbieden te helpen.

Wil graag een zuster in nood helpen..

18-02-2013, 12:51
lieve schat toch.. meeste mannen komen over alsof ze heel begripvol zijn.,.,maar helaas.. dat geluk zit even niet bij me..
ik heb 2 schoonzussen..maar geloof me.. zelfs een glas naar de keuken brengen zullen ze niet eens doen.. dus ik sta er echt helemaal alleen voor.. daarom zoek ik iemand die bij mensen komt om te koken voor een betaling natuurlijk. insha allah vind ik iemand voor 9 maart...t kan nog alle kanten op

18-02-2013, 12:53

Citaat door Meknesia85:
lieve schat toch.. meeste mannen komen over alsof ze heel begripvol zijn.,.,maar helaas.. dat geluk zit even niet bij me..
ik heb 2 schoonzussen..maar geloof me.. zelfs een glas naar de keuken brengen zullen ze niet eens doen.. dus ik sta er echt helemaal alleen voor.. daarom zoek ik iemand die bij mensen komt om te koken voor een betaling natuurlijk. insha allah vind ik iemand voor 9 maart...t kan nog alle kanten op
Pm me maar meid misschien kan ik je helpen

18-02-2013, 16:17
als je vlak bij woonde dan had ik voor je gekookt maar helaas je woont veelste ver meid heb je geen marokkaanse buurvrouw?mischien dan ze jou kan helpen

18-02-2013, 16:25
salem,

lief dat je t be3da zegt..net alsof je voor me klaar hebt gestaan..ik woon in dorpje en heb helaas helemaal geen marokanen om me heen..en aangezien ik net verhuisd ben ken ik nog niemand.. maar insha allah vind ik iemand of een marokaanse kokkin in eindh die me kan komen helpen

18-02-2013, 16:44


Meid ik heb echt medelijden met je! Hoe durft hij!
Ik woon in Utrecht en alles is te bestellen toppppp kwaliteit van beste cateraars.
Ik zou je willen helpen, maar ik kan niet zo goed koken.

Up voor deze dame en hopelijk is er iemand die haar kan bijstaan.

Een oudere dame, of lieve meid in die regio.

Mannen zijn wel gestoord!! Denk aan je baby meid.


UPPP

18-02-2013, 16:44
Ik zou een oproep plaatsen voor regio eindhoven, maar meid kijk uit dat ze je niet laten zitten.

En je schoonfamilie??

18-02-2013, 17:04
neerpelt / overpelt wat is verschl? zijn dat steden of wijken?

Pagina's : [1] 2