Bekijk volle/desktop versie : Egypte legt alcohol aan banden



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

17-02-2013, 21:40
CAIRO -
De regering van Egypte is van plan om de verkoop van alcohol aan banden te leggen. Nabil Abbas, de vicevoorzitter van een bureau dat onder de Egyptische regering valt, zei dat de regering geen vergunningen meer wil geven voor het verkopen van alcohol in nieuwe wijken van onder meer Caïro en Alexandrië.


Volgens Abbas worden oude vergunningen voor de verkoop van alcohol wel gewoon vernieuwd als ze verstrijken.
De overheid wil volgens hem alcohol aan banden leggen omdat het problemen oplevert.

Zo zouden vrouwen lastig worden gevallen door dronken lieden en zou 'belletje trekken' een grote vlucht hebben genomen.
De Egyptische president Mohamed Mursi is lid van de Moslim Broederschap.
Sommige Egyptenaren vrezen dat het inperken van de alcohol een eerste stap is om het land te islamiseren.

Karim Mohsen, directeur van een toeristisch bedrijf dat deel uitmaakt van de branchevereniging van Egyptische reisorganisaties, zei dat inperking van de alcohol de toeristische industrie zou kunnen schaden.
Het beperken van alcohol in restaurants en hotels kan impact hebben op buitenlandse en Arabische toeristen, vreest Mohsen.


bron"

http://www.telegraaf.nl/buitenland/21303597/__Egypte_legt_alcohol_aan_banden__.html





rare mensen die zich "moslim" noemen

17-02-2013, 21:44


Morsi

17-02-2013, 21:49
Nou zeg, gaaT ik naar Egypte en kan ik geeneens zuipe

17-02-2013, 22:43
Dag toeristen ! kunnen ze nu van die piramides stallen voor de geiten maken.
maar goed. ik heb vandaag een ander probleem.
ik heb namelijk een pukkel in mijn neus.en dat is best wel kut! echt binnen in mijn neus en het doet pijn.
iemand zei dat ik mijn neus met zout en water moet spoelen maar ik duft niet.
iemand ervaring? kan natuurlijk ook met alcohol denk ik op google lees is dat die bactiries vermoord.

17-02-2013, 22:47



Citaat door bokitoo2:
Dag toeristen ! kunnen ze nu van die piramides stallen voor de geiten maken.
maar goed. ik heb vandaag een ander probleem.
ik heb namelijk een pukkel in mijn neus.en dat is best wel kut! echt binnen in mijn neus en het doet pijn.
iemand zei dat ik mijn neus met zout en water moet spoelen maar ik duft niet.
iemand ervaring? kan natuurlijk ook met alcohol denk ik op google lees is dat die bactiries vermoord.
Je durft geen water en zout maar wel alcohol

17-02-2013, 22:48

Citaat door bokitoo2:
Dag toeristen ! kunnen ze nu van die piramides stallen voor de geiten maken.
maar goed. ik heb vandaag een ander probleem.
ik heb namelijk een pukkel in mijn neus.en dat is best wel kut! echt binnen in mijn neus en het doet pijn.
iemand zei dat ik mijn neus met zout en water moet spoelen maar ik duft niet.
iemand ervaring? kan natuurlijk ook met alcohol denk ik op google lees is dat die bactiries vermoord.
Gewoon een mes hard in je neus steken.

17-02-2013, 22:49

Citaat door Globi:
Gewoon een mes hard in je neus steken.
ik zal es een mes in je anus steken. ouwe wrak! en je van je miezerige leven af helpen.

17-02-2013, 22:50

Citaat door bokitoo2:
ik zal es een mes in je anus steken. ouwe wrak!
Misschien levert dat niets op. Bij jou wel blijkbaar.

17-02-2013, 22:50
Kinky mensen hiero

17-02-2013, 22:51

Citaat door Ab27:


volgens mij begint de tolerantie voor onze huis mongool af te nemen
Blijer kan je mij niet maken.

17-02-2013, 22:54

Citaat door Fhamator:
Je durft geen water en zout maar wel alcohol
alcohol verdooft vraag globi

17-02-2013, 22:54

Citaat door bokitoo2:
alcohol verdooft vraag globi
Waar hebben we het over?

17-02-2013, 22:55



Citaat door bokitoo2:
alcohol verdooft vraag globi
Als je het drinkt als je het in je neus doet, prikt het erger dan zout en water.

17-02-2013, 22:55

Citaat door worldcitizen77:
Kinky mensen hiero
globi begon.

17-02-2013, 22:56

Citaat door Fhamator:
Als je het drinkt als je het in je neus doet, prikt het erger dan zout en water.
ok thanx ik wacht gewoon af. maar is het niet raar?? een pukkel in je neus?? wat the fuck heeft daar te zoeken?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11