Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Vaak en snel hoofdpijn...



17-02-2013, 19:36
Salaam,


Ik hoop hier mensen te spreken die het zelfde meemaken.
Ik heb eigenlijk altijd al last gehad van hoofdpijn. vaak rond mijn menstruatie was het heftigste.

Maar laatste tijd heb ik bijna dagelijks pijn (druk). de pijn zit vaak aan de rechterkant of linkerkant..
het begint als een drukkende pijn en daarna wordt het heftiger..
als ik loop voelt het net of iets meebeweet daarboven
ben naar de huisarts geweest en die zei dat ik migraine heb en heb een pijnstiller van hem gehad. een soort van poeder wat ik moet innemen en op zich werkt dat prima. de pijn is dan snel weg..
maar ja de volgende dag sta ik al op met dezelfde druk in mijn hoofd als een dag van tevoren!

Ik begin dit beetje eng te vinden.. ik kan bijna niks of ik heb al pijn.
Na het sporten heb ik 9 van de 10 keer hoofdpijn. Als ik me even stress dan heb ik al hoofdpijn..


is dit normaal? en hebben hier mensen ook last van?


p.s: ik drink hele dag door water op werk!! zeker minimaal 1 liter tot 2 liter per dag. het ligt daar dus niet aan

17-02-2013, 19:37



Citaat door Amiratje22:
Salaam,


Ik hoop hier mensen te spreken die het zelfde meemaken.
Ik heb eigenlijk altijd al last gehad van hoofdpijn. vaak rond mijn menstruatie was het heftigste.

Maar laatste tijd heb ik bijna dagelijks pijn (druk). de pijn zit vaak aan de rechterkant of linkerkant..
het begint als een drukkende pijn en daarna wordt het heftiger..
als ik loop voelt het net of iets meebeweet daarboven
ben naar de huisarts geweest en die zei dat ik migraine heb en heb een pijnstiller van hem gehad. een soort van poeder wat ik moet innemen en op zich werkt dat prima. de pijn is dan snel weg..
maar ja de volgende dag sta ik al op met dezelfde druk in mijn hoofd als een dag van tevoren!

Ik begin dit beetje eng te vinden.. ik kan bijna niks of ik heb al pijn.
Na het sporten heb ik 9 van de 10 keer hoofdpijn. Als ik me even stress dan heb ik al hoofdpijn..


is dit normaal? en hebben hier mensen ook last van?


p.s: ik drink hele dag door water op werk!! zeker minimaal 1 liter tot 2 liter per dag. het ligt daar dus niet aan

Laat je e arts doorverwijzen voor controle

17-02-2013, 19:43
Ja denk dat ik ook ga doen..

maar wilde weten of er meer mensen zijn die dat ook hebben en wat het eventueel zou kunnen zijn