Bekijk volle/desktop versie : Fouad Belkacem zit straf thuis uit met enkelband



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

17-02-2013, 16:56
De woordvoerder van het ontbonden Sharia4Belgium mag zijn straf thuis uitzitten.



De krant Het Laatste Nieuws heeft gemeld dat Belkacem de gevangenis in Antwerpen heeft verlaten na acht maanden te hebben gezeten. In november kreeg de 30-jarige Marokkaanse Belg zes maanden cel voor het aanzetten tot haat, geweld en discriminatie tegen niet-moslims. Eerder vroeg Belkacem een voorwaardelijke vrijlating maar kreeg in december nul op het rekest.

Een aanvraag tot voorwaardelijke vrijlating werd in december afgewezen. 'De aanvraag voor een elektronische enkelband is wel aanvaard', zegt Laurent Sempot van het Gevangeniswezen. 'Dat betekent dat hij zijn straf verder uitvoert, maar niet in de gevangenis.' Aan zijn vrijlating zitten wel enkele voorwaarden verbonden. Zo mag hij niet met de media praten en geen onrust stoken.

Mocht hij dat wel doen komt hij weer in het gevang, aldus Belgische media. 'Men wil mijn cliënt gewoon monddood maken', vindt advocaat Sven Mary. 'Dat hij nu een enkelband krijgt, is goed voor hem, maar hij had daar maanden geleden al recht op. Ik kan nu alleen maar hopen dat hij het licht gezien heeft en afstand neemt van zijn verleden.'

17-02-2013, 18:40


''Ik kan nu alleen maar hopen dat hij het licht gezien heeft en afstand neemt van zijn verleden.'' Ik hoop het niet : ) Moge Allah swt onze broeder bijstaan in deze periode en blijven leiden op Zijn weg.


17-02-2013, 18:44
Ameen op jouw dua


17-02-2013, 18:44
Allahouma Ameen.


17-02-2013, 18:56


Om eerlijk te zijn irriteer ik mij aan dat artikel hoe ze deze broeder afschilderen. Moge Allah deze broeder belonen voor zijn da'wah en tadhkira. Weinig die dit durven.


17-02-2013, 18:59

Citaat:
'Dat hij nu een enkelband krijgt, is goed voor hem, maar hij had daar maanden geleden al recht op. Ik kan nu alleen maar hopen dat hij het licht gezien heeft en afstand neemt van zijn verleden.'
Hoeveel geld heb je gekregen Sven ?

17-02-2013, 19:16
Welk licht? Onze broeder is als een leeuw de gevangenis ingegaan en zal er als een leeuw uitkomen in shaa Allaah!


17-02-2013, 19:43
broeder mijn tagna!!!

17-02-2013, 20:46
Gelukkig dat De Winter wel recht op vrijheid van meningsuiting heeft.


17-02-2013, 20:49

Citaat door AbuYazid:
Welk licht? Onze broeder is als een leeuw de gevangenis ingegaan en zal er als een leeuw uitkomen in shaa Allaah!

Hij ziet er wel een beetje uit als een leeuw. Ik hoop dat hij eruit komt als een mens!

17-02-2013, 21:03
Men had hem met de shariawetgeving moeten bestraffen, zo had hij geen enkel meer gehad voor een enkelband.

17-02-2013, 21:13
stop hem in de cel met badr hari!
homootje belkacem zal gaan gillen als een speenvarken komt eindelijk zijn ware aard naar boven

17-02-2013, 21:14


Ik begrijp niets van deze broeder had al toch zijn straf uit gezeten hij heb 8maanden gezeten toch waarom die klote band ik weet waarom die klote joden wel deze beste broeder zijn Monday dicht houden maar die klote joden hoop ik in de hel Branden ameen


17-02-2013, 21:21
Abou imran laat via abou qaasim je nieuwe nr weten zodat ik je kan bellen bi idhni Llah


17-02-2013, 21:22
Walgelijk rechtssysteem. Vrijheidvan meningsuiting totdat het een moslim betreft. 6 maanden cel voor je mening verkondigen.

Zelfs pedo's komen er met een lichtere straf van af!! Can you believe this shxt??????

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7