Bekijk volle/desktop versie : Jullie maken mij ziek!!!!!!!



17-02-2013, 05:15
Jullie maken mij ziek ja!
niet allemaal van jullie maar meerendeel wel.
wat denken jullie wel niet?? beetje hier komen praten met kennis gebaseert op youtubefilmpjes, ga toch fietsen.
continu jullie meningen uiten over zaken waar je geeneens recht hebt om over te spreken.
wollah jullie komen mn nek uit, stelletje koppige begeertevolgende beterwetende hypocrieten!!
takfier doen op andere leden, praten over grote zaken waar zelfs foeqaha niet over durven te spreken, midden in de nacht halfliggend in je luxe boxspring,,
en maar commentaar geven en vingers wijzen en schijnheilig lopen doen, en dan half uur voor fadjr gaan slapen.
en die leden dan die denken dat ze kennis hebben... hier komen praten met woorden als na3am en weet ik veel wat.
mijn bloed begint gwn te koken.
wollaahi er heerst een boel fa7shaa en fitna hier in de islaamrubriek.

PS: zoals ik al zei NIET iedereen er zijn alhamdoelilaah een gering aantal leden die gwn netjes zijn, hun da3wa komen doen en zich niet inlaten met dit soort dingen.

Moge Allaah ons allemaal leiden op het rechte pad, en onze harten zuiveren.

17-02-2013, 11:13



Citaat door Ziek_in_hoofd:
Jullie maken mij ziek ja!
niet allemaal van jullie maar meerendeel wel.
wat denken jullie wel niet?? beetje hier komen praten met kennis gebaseert op youtubefilmpjes, ga toch fietsen.
continu jullie meningen uiten over zaken waar je geeneens recht hebt om over te spreken.
wollah jullie komen mn nek uit, stelletje koppige begeertevolgende beterwetende hypocrieten!!
takfier doen op andere leden, praten over grote zaken waar zelfs foeqaha niet over durven te spreken, midden in de nacht halfliggend in je luxe boxspring,,
en maar commentaar geven en vingers wijzen en schijnheilig lopen doen, en dan half uur voor fadjr gaan slapen.
en die leden dan die denken dat ze kennis hebben... hier komen praten met woorden als na3am en weet ik veel wat.
mijn bloed begint gwn te koken.
wollaahi er heerst een boel fa7shaa en fitna hier in de islaamrubriek.

PS: zoals ik al zei NIET iedereen er zijn alhamdoelilaah een gering aantal leden die gwn netjes zijn, hun da3wa komen doen en zich niet inlaten met dit soort dingen.

Moge Allaah ons allemaal leiden op het rechte pad, en onze harten zuiveren.
Het is ook nooit goed

17-02-2013, 11:20
Goed gesproken.

17-02-2013, 13:39
Eerlijk is eerlijk, ik vond het ook ziek. Maar toen dacht ik na.. Wat voor reputatie heeft marokko.nl? Het staat er bekend om dat het hier niet echt wauwie is om informatie vandaan te halen. Simpel weg omdat ik denk dat degene die achter marokko.nl zeggen zelf niets van het geloof moeten en omdat er hier veel ongelovigen rond lopen. Dus eigenlijk zoeken we het zelf uit.

Daarom kom ik hier ook niet meer zo vaak.