Bekijk volle/desktop versie : Rusland likt wonden na inslag meteoor



Pagina's : [1] 2

16-02-2013, 17:39
De regio is bijgekomen van het zeldzame natuurverschijnsel.





In de Russische Oeral waar vrijdag een meteoor de dampkring binnenraasde en ontplofte, zijn de meeste mensen inmiddels bekomen van de schrik. Van de twaalfhonderd mensen die gewond raakten, liggen zo'n veertig nog in het ziekenhuis. Twee van hen zijn er ernstig aan toe, meldde staatspersbureau RIA Novosti zaterdag.

Een klein leger Russische arbeiders is opgetrommeld om de tweehonderdduizend vierkante meter glas te vervangen die aan diggelen ging. Van meer dan vierduizend gebouwen werden de ramen uit hun sponningen gedrukt. De ontploffing - twintig keer krachtiger dan die van de bom die op Hiroshima terechtkwam - heeft voor omgerekend bijna 25 miljoen euro aan schade aangericht, zei gouverneur Michail Joerevitsj zaterdag.

Hij beloofde dat alle kapotte ramen binnen een week worden vervangen. Uit omliggende regio's zijn glaszetters ingevlogen. De middagtemperatuur in Tsjeljabinsk was zaterdag min twaalf en meer dan 24 duizend mensen, onder wie veel vrijwilligers, zijn het gebied ingetrokken om ramen af te dekken, warme kleding en voedsel uit te delen en andere hulp te bieden.

In Tsjebarkoel, tachtig kilometer ten westen van Tsjeljabinsk, hebben duikers zaterdag op de bodem van een met een dikke laag ijs bedekt meer naar brokstukken van de meteoor gezocht, die hier zouden zijn neergekomen en een gat van zes meter doorsnee hebben geslagen.

Een woordvoerster van het ministerie van noodsituaties zei echter dat er niets is gevonden.

16-02-2013, 17:45


Sub7aan Allah de russen krijgen nu zelf een soort van bommen om hun hoofd maar 10 keer erger! Jammer dat die niet op de hoofden van de regering is gevallen!


16-02-2013, 18:57
Waar was het afweergeschut van defensie gebleven.%uD83D%uDE04


16-02-2013, 19:10
straf van allah voor syrie

16-02-2013, 19:16



Citaat door khwarizmi:
straf van allah voor syrie
Natuurlijk. Ik had ook niet anders verwacht dat Allah Rusland de dans laat ontspringen, alleen Jammer dat Allah net zo hypocriet is als alle misdadigers. In plaats van de meteoriet in het Kremlin te laten vallen, laat het Allah op onschuldige mensen vallen. Zo kennen we hem trouwens ook niet anders.

16-02-2013, 19:20

Citaat door Zeta:
Natuurlijk. Ik had ook niet anders verwacht dat Allah Rusland de dans laat ontspringen, alleen Jammer dat Allah net zo hypocriet is als alle misdadigers. In plaats van de meteoriet in het Kremlin te laten vallen, laat het Allah op onschuldige mensen vallen. Zo kennen we hem trouwens ook niet anders.



noem het toeval ik noem het allah

16-02-2013, 19:22

Citaat door khwarizmi:
noem het toeval ik noem het allah
Je soort laat zich ook alles wijsmaken.

16-02-2013, 19:25

Citaat door Zeta:
Je soort laat zich ook alles wijsmaken.


mijn soort?
wtf

reality check. de meerderheid van de mensheid op deze aarde is gelovig

welke soort hoor jij dan bij, marsmannetje?

16-02-2013, 20:24
Van alle mogelijke manieren om te sterven en dan 'door een metoriet geraakt worden'

16-02-2013, 21:53
Putin is een goede regeringsleider, hij voorkomt juist dat amerika z'n oorlog voert. Hoe goed weet ik niet, maar de russen hebben al sinds na de tweede wereldoorlog geweigerd met de amerikanen samen te werken, wat hun veel gekost heeft, en wat hun snode plan tientallen jaren heeft vertraagd (ze zijn toen met de chinezen gaan werken). Hoe het precies zit is ingewikkeld maar Putin stimuleert het christendom, stimuleert geboortecijfer, weerhoudt amerika en israel om oorlog te voeren met iran, en hebben een media met een hele andere boodschap als in het westen. Hij is ook niet goed te vergelijken met de machthebbers in de tijd van het communisme, want in het communistische ussr vanaf de bolsjewieken hadden de Joden het voor het zeggen (min of meer), tot Putin onverwacht aan de macht kwam en de oligarchen aanpakte. En Stalin was degene die weigerde te buigen voor de Amerikanen en hun plan met de VN enz.


16-02-2013, 21:54
Hoe kunnen ze nou dat stuk steen hebben gemist?

16-02-2013, 22:08

Citaat door khwarizmi:
mijn soort?
wtf

reality check. de meerderheid van de mensheid op deze aarde is gelovig

welke soort hoor jij dan bij, marsmannetje?
Correctie: de meerderheid van de mensheid wordt in de kinderjaren geïndoctrineerd met reli-denkbeelden. Dat heeft niets te maken met een keuze of wil tot gelovig zijn.

16-02-2013, 22:59


Teh tuuun.

17-02-2013, 18:19
Dus als de meerderheid van de wereldbevolking geloofd dan is het waar? Dat is wel een bijzondere redenatie, dat moet ik toegeven.


17-02-2013, 21:39
die meteor moest op assad komen en zijn medeplegers,maar weet je,hij krijgt zijn straf nog wel inshallah,kijk maar naar kadaffie met zijn darr darr zanka zanka,totdat zijn straf is gekomen,alhamdulillah,free sirie palestina en de rest van onze moslim landen inshallah


Pagina's : [1] 2